abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23545937
quote:
Op woensdag 24 november 2004 14:53 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Misschien even uitleggen welke pagina's je bezoekt en wat je precies doet waardoor hij crasht...
Volgens mij komt het door die tab optie die ik geinstalleerd heb, want meestal gaat ie crashen als er een nieuwe tab bijkomt , zonet weer.

-edit- en weer gecrashed nadat ik een topic in een tab opende

.
pi_23545959
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 23:40 schreef Werewolf het volgende:

[..]

De standaardmanager zet ik ook altijd gelijk uit. Probeer Download Statusbar eens....

Ben er zeer tevreden over
hmmm vind het eigenlijk geen vooruitgang
Als ik een plaatje op wilt slaan duurt het alsnog een uur voordat ie echt begint met opslaan en in die tijd kan ik niks doen
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_23546871
Wat de neuk?! Hij loopt hier vast, ik start hem opnieuw op. Vraagt hij met welke user ik hem wil starten. Ik zeg default, die is in gebruik (?? ik heb niks meer open!) dus ik maak een nieuwe aan. Maar die heeft mijn bookmarks enzo niet! Hoe kan ik weer naar het andere profiel switchen?! iemand?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_23546905
Staat er nog een firefox.exe onder toepassingen of processen in Windows Taakbeheer? (Control alt delete) Die ff killen...
pi_23546942
Gelukt.
De site van Firefox gaf aan hoe ik profile manager kon starten, daar heb ik de niieuwe gekilled, en uitgelogd van xp.. vaag.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_23546947
quote:
Op woensdag 24 november 2004 18:20 schreef Cheiron het volgende:
Wat de neuk?! Hij loopt hier vast, ik start hem opnieuw op. Vraagt hij met welke user ik hem wil starten. Ik zeg default, die is in gebruik (?? ik heb niks meer open!) dus ik maak een nieuwe aan. Maar die heeft mijn bookmarks enzo niet! Hoe kan ik weer naar het andere profiel switchen?! iemand?
Weet je zeker dat FF niet meer draait (taskmanager -> processes)?
My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
  woensdag 24 november 2004 @ 22:11:29 #82
81237 releaze
best of both worlds
pi_23552946
nouzeg..
ik weet niet precies meer wat ik gedaan heb, of ik nou in config iets heb aangepast of dat het komt doordat ik een extension heb geinstalleerd,
maar m'n popups, als deze al openen natuurlijk, openen in een GEWOON venster... dus niet als popup. EN dit is erg irritant!

weet iemand hoe ik dit weer kan uitschakelen?
ik heb alleen tab clicking options en webdeveloper tools recentelijk geinstalleerd...
pi_23557313
edit: probleem niet opgelost maar omzeilt

Voor de nieuwsgierigen nog ff het echte probleem:

Is het mogelijk om met Firefox, naast "block popups" en "block scripts" enzo, gewoon een hele site te blocken? Zoals dat met IE gaat in de 'approved sites' van de content advisor? Ik kan het niet vinden, en het zou toch most customizable browser in the world moeten zijn....

Ik heb nu de hosts file gebruikt... (google ff en je hebt zo een boel how-to's)

[ Bericht 72% gewijzigd door corc op 25-11-2004 02:39:59 ]
" there is nothing to not be amazed at "
pi_23559189
quote:
Op woensdag 24 november 2004 17:34 schreef SHERMAN het volgende:
Als ik een plaatje op wilt slaan duurt het alsnog een uur voordat ie echt begint met opslaan en in die tijd kan ik niks doen
Als je veel plaatjes moet opslaan, gebruik dan Super Drag & Go.

Je kunt een standaard downloadfolder opgeven voor plaatjes en door ze een stukje te verslepen, download hij ze automatisch in de downloadfolder.
  donderdag 25 november 2004 @ 11:21:22 #85
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_23561451
Sinds dat ik SingleWindow aan heb staan enzo loopt FF af en toe vast als ik een tab afsluit.. Ik druk dan mooi op het kruisje, dan is ineens heel firefox weg en enkele momenten laat meldt windows (xp) mij dat FF vastgelopen was.. Daarna kan ik m wel weer gewoon opstarten (zonder gezeur met profiles)
** handtekening **
pi_23562969
Heb FF maar opnieuw geinstalleerd en de tabfunctie uninstalled, hoop dat ie nu niet meer vast loopt.
Hij liep steeds vast bij het laden van een nieuwe tab.
  donderdag 25 november 2004 @ 19:05:05 #87
31425 TheFes
Nu met zonder icon!
pi_23571995
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:39 schreef -Mk- het volgende:
Heb FF maar opnieuw geinstalleerd en de tabfunctie uninstalled, hoop dat ie nu niet meer vast loopt.
Hij liep steeds vast bij het laden van een nieuwe tab.
Bij mij juist bij het afsluiten van tabs
** handtekening **
  vrijdag 26 november 2004 @ 09:35:57 #88
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23583233
Ik heb de tabbrowsing instellingen van een bladzijde terug ingesteld, maar nu wil ik dat ik bij ctrl+klik niet direct naar de nieuw geopende tab ga. Is dit instellen of moet ik dan een plugin hebben?
  vrijdag 26 november 2004 @ 12:07:57 #89
81237 releaze
best of both worlds
pi_23586278
kan je ze niet instellen via extensions - options?

en soms wilt het ook nog eens bij tools > options staan...
pi_23587543
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 09:35 schreef WebForce het volgende:
Ik heb de tabbrowsing instellingen van een bladzijde terug ingesteld, maar nu wil ik dat ik bij ctrl+klik niet direct naar de nieuw geopende tab ga. Is dit instellen of moet ik dan een plugin hebben?
Met de Tab Clicking Options XPI kan je 'set focus to newly created tab' uitvinken...
pi_23657799
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 09:35 schreef WebForce het volgende:
Nieuw venster of tab openen, navigeren naar about:config en dan zoeken op tab.
Dan zie je een lijstje waarin ook de volgende key voorkomt:
browser.tabs.loadInBackground

Deze moet je op true zetten. Tabs worden dan nu in de achtergrond geladen. Overigens is de default waarde al true.
pi_23698221
Bij mij diet Gmail het in FireFox niet bij het inloggen..meer mensen last van?
pi_23705240
Thunderbird RC 1.0 is uit!

http://mozilla.osuosl.org(...)bird/releases/1.0rc/

[ Bericht 17% gewijzigd door Allan24 op 02-12-2004 01:43:44 ]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 2 december 2004 @ 01:20:20 #94
106856 MociN
Live your own legend
pi_23705661
Okay, ik ga hem gelijk een downen.
pi_23707294
Ik heb ook nog een vraagje over TB...

Ik heb een groep met emailadressen en wil als een van deze mensen mij een mail stuurt, dat deze m.b.v. een message filter in een aparte map komen te staan...

Als workaround heb ik nu een nieuw adressbook aangemaakt, maar dat is geen nette oplossing. Het moet gewoon kunnen...
pi_23741626
Typ is in de adresbalk: about:plugins in
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_23744252
quote:
Op woensdag 1 december 2004 17:42 schreef f1sven het volgende:
Bij mij diet Gmail het in FireFox niet bij het inloggen..meer mensen last van?

hier werkt gmail gewoon.

quote:

Gmail is accessible at http://gmail.google.com/ wherever you have access to the Internet via a PC, Linux, or Mac computer with the following browsers:

* IE 5.5+ (download:Windows)
* Netscape 7.1+ (download: Windows Mac Linux)
* Mozilla 1.4+ (download: Windows Mac Linux)
* Firefox 0.8+ (download: Windows Mac Linux)
* Safari 1.2.1+ (download: Mac)

We look forward to supporting more browsers in the future.

Regardless of your browser type, you must have JavaScript and cookies enabled to use Gmail.
kijk ook hier
pi_23746349
heeft iemand een manier om die "scroll bug" te fixen,telkens als ik op back klik dan staat hij weer boven aan de pagina wat erg lastig kan zijn.
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_23749467
quote:
Na lang wachten is nu eindelijk de officiële Nederlandse vertaling van Firefox 1.0 verschenen die van getfirefox.com afgehaald kan worden. Als niet automatisch de Nederlandse versie geselecteerd wordt kan op deze pagina ook voor de Nederlandse versie gekozen worden.

Aan deze Nederlandse vertaling is de afgelopen weken hard gewerkt en nu heeft Mozilla deze versie eindelijk als officieel bestempeld. De vertaling is enorm verbeterd sinds de vorige versies, onder meer door het harde werk van Martijn, Tim Maks, Laurens, Anne, Gert-Paul en de hulp van de leden van het MozBrowser-forum.
bron

http://www.mozilla.org/products/firefox/all.html

[ Bericht 5% gewijzigd door rosstek op 04-12-2004 18:49:49 ]
pi_23749950
Heb sinds kort ook firefox, maar het werkt nog niet helemaal lekker. Ik krijg om de haverklap deze foutmelding:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
 Reageert niet: 
Handtekening van fout
szAppName: firefox.exe
szAppVer:1.0.0.0
szModName: hungapp
szModname: 0.0.0.0 
offset: 00000000
technische gegevens van rapport:
de volgende bestanden worden aan dit foutenrapport toegevoeg
C:\DOCUME~1\HOOFDA~1\LOCALS~1\Temp\WER2.tmp.dir00\firefox.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\HOOFDA~1\LOCALS~1\Temp\WER2.tmp.dir00\appcompat.txt

verder niks aan details in het foutrapport.
Iemand met eenzelfde probleem misschien?

voor de duidelijkheid tijdens zo'n melding reageert de browser nergens meer op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')