abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24350136
En opgelost heb die profiles directory leeg gekiept
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 2 januari 2005 @ 12:47:34 #202
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_24353229
hoe kan het dat internetpagina's traag laden in Firefox. Voor bij tabellen heb ik dit veel. Gaat heel sloom rij voor rij. In IE heb ik er geen last van.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_24369299
quote:
Bedankt FF draait weer als en tiet.
© ©
pi_24369460
* da_micha_man Fok!t weer met het vertrouwde FF
© ©
pi_24370041
FF (en ook TB trouwens) draait bij mij 100% goed, op één rariteit na: de frontpage van Tweakers.net is bijzonder traag. Scrollen gaat hakkelend, en het heeft ook invloed op de andere tabs.

Wat is dat voor probleem en hoe los ik het op?
pi_24371075
Bron : zdnet
quote:
Wisselt u vaak van pc en heeft u er genoeg van voortdurend uw mailprogramma te moeten configureren? Dan is Portable Thunderbird iets voor u. Wat betreft functionaliteit biedt de draagbare Thunderbird dezelfde mogelijkheden als zijn statische broertje.

Portable Thunderbird is bedoeld voor rechtstreeks beschrijfbare media, zoals een cd-rw in packet mode, een externe harde schijf, een USB-stick, een geheugenkaartje en zelfs sommige mp3-spelers. Een aangepast exe-bestand zorgt ervoor dat alle extensies direct gebruiksklaar zijn en alle DLL-bestanden zijn extra gecomprimeerd zodat u het mailprogramma probleemloos op een geheugenstaafje van 16 MB plaatst.

Om Portable Thunderbird te installeren, kopieert u alle bestanden in deze download naar het verwijderbare medium. Alle data betreffende de mailconfiguratie wordt opgeslagen in de subfolder Profile. Op deze manier hoeft u slechts één keer aan te geven welke mailservers en wachtwoorden u gebruikt. Net zoals z'n grotere broer kan Portable Thunderbird overweg met meerdere mailaccounts.

Vooralsnog werkt Portable Thunderbird alleen onder Windows. In de toekomst komt daar misschien verandering in, want de makers sleutelen aan een enkele versie die geschikt is voor meerdere besturingssystemen. Overigens zijn er ook 'portable' uitvoeringen van Firefox, Sunbird en NVU.
Windows 98/ME/2000/XP

Portable Thunderbird is komt goed van pas als u overal uw eigen mailprogramma bij de hand wilt hebben.
Download
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_24414565
Bij mij werkt Firefox perfect op Java na, bijvoorbeeld bij Webpool op speltpunt.nl hij doet het even maar loopt dan ineens vast en sluit Firefox af.. Iemand een oplossing hiervoor.

Draai trouwnes de nieuwste Java versie.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_24418891
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Twee tips:

1) Probeer eest eens een oudere Java-versie

2) deïnstalleer Firefox en Java en installeer ze allebei opnieuw
pi_24419352
Beetje vroeg misschien maar kan de extension genaamd FoxyTunes bij de volgende OP erin geplaatst worden?
pi_24485353
Hmm... kun je er in Firefox ook voor zorgen dat website icons bij bookmarks (bijvoorbeeld de bij Google) niet worden meegeladen?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_24492058
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 17:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bij mij werkt Firefox perfect op Java na, bijvoorbeeld bij Webpool op speltpunt.nl hij doet het even maar loopt dan ineens vast en sluit Firefox af.. Iemand een oplossing hiervoor.

Hé daar heb ik ook last van, ik wilde net gaan vragen of iemand daar een oplossing voor heeft...
  maandag 10 januari 2005 @ 12:28:15 #212
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24500597
En zo lost Arcus College 't probleem met Intranet op:
quote:
Intranet is wel te benaderen met Firefox, enkele onderdelen zoals
lesroosters werken helaas niet.
Voorlopig zal dit zo blijven en is dus Internet Explorer de enige oplossing

M.v.g.
Helpdesk
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 10 januari 2005 @ 15:30:13 #213
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_24502451
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:28 schreef DarkShine het volgende:
En zo lost Arcus College 't probleem met Intranet op:
[..]
En aan de andere kant kun je ook niet verwachten dat ze er meteen een heel team opzetten om een compleet nieuw cross-platform compatible intranet of whatever op te zetten voor de paar mensen die geen IE gebruiken. Gewoon eventjes een nette klacht mailen en wachten tot ze er iets aan doen.

En ja, mijn school verkloot het ook.
Ik ga naar huis.
  maandag 10 januari 2005 @ 20:44:34 #214
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_24506511
Ik heb 'opeens'een probleem met firefox.
Toen ik wilde starten moest ik een gebruiker aan maken (ik mocht geen default kiezen). En nu ben ik dus al mijn bookmarks cookies etcetc kwijt
Hoe krijg ik het weer terug naar het oude? En wat heb ik fout gedaan
of niet natuurlijk
pi_24506695
Een pagina terug
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 10 januari 2005 @ 22:55:26 #216
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_24508534
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:30 schreef Swolly het volgende:
Je sluit eerst Firefox af.

Dan ga je naar start en dan naar uitvoeren.

Daar type je in: firefox.exe -profilemanager en klikt op OK.

Dan krijg je de profile manager in je scherm.
Daar kun je het verkeerde profiel verwijderen en zal FF weer met je juiste profiel opstarten.
Ja ik heb oa dit al gedaan.
Maar bij mij komt er dan geen profile manager maar gewoon de startpagina van firefox.
Ik snap er echt niks van zeg
of niet natuurlijk
  maandag 10 januari 2005 @ 23:21:38 #217
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_24509084
Hm en 10 minuten later doe ik hetzelfde weer en dan werkt t wel
(ARJAN)
of niet natuurlijk
pi_24509571
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 13:31 schreef Roi het volgende:
woot hij doet het weer goed ! Eindelijk weer m'n vertrouwde lay-out en handige gmail tool !
Gmail tool is handig ja
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  dinsdag 11 januari 2005 @ 01:30:23 #219
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_24511729
quote:
Op maandag 10 januari 2005 15:30 schreef nietzman het volgende:

[..]

En aan de andere kant kun je ook niet verwachten dat ze er meteen een heel team opzetten om een compleet nieuw cross-platform compatible intranet of whatever op te zetten voor de paar mensen die geen IE gebruiken. Gewoon eventjes een nette klacht mailen en wachten tot ze er iets aan doen.

En ja, mijn school verkloot het ook.
Ik verwacht 't niet. Maar tot gister werd alleen IE toegelaten. Dan kan een user agent switcher wel makkelijk zijn.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 11 januari 2005 @ 22:34:34 #220
110817 SedikitMabuk
Op weg naar .....
pi_24522716
Ik gebruik FF al een tijdje, maar gebruik IE ook nog veel voor sites die niet werken. Ik heb eigenlijk twee problemen met FF:

1. Internetbankieren
Als ik Rabo internetbankieren doe, en een heel rijtje betaalopdrachten invoer, dan heb ik op het eind vijf of zes schermen open en is de rabobank de meeste opdrachten kwijt. Ligt dat aan de Rabo (gewoon niet FF vriendelijk?) of ligt dat aan een instelling in FF?

2. Als ik FF een tijdje gebruik, of open laat, kan ik ineens geen nieuw adres meer invoeren of van mijn bookmarks gebruik maken en er is geen history meer. Enige oplossing is mijn computer opnieuw opstarten. Komt dat door Win 98 SE of is er iets wat ik af en toe moet schonen?

Verder erg blij met mijn snelle computer die nauwelijks meer last heeft van adaware zooi
When human slime comes your way, make sure you don't slip and slide away.......
pi_24550242
hoe krijg ik mijn desktop werkende op firefox?

Dat als ik een sneltoets indruk dat dan bv fok te voorschijn komt in firefox?
Heb een logitech bluetooth desktop!
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_24550340
software van het toetsenbord
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_24550404
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 18:56 schreef SHERMAN het volgende:
software van het toetsenbord
en daar kan ik het dus niet in vinden
Heb er al naar lopen zoeken en kon het niet vinden dus ga ik hier naar toe
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_24550665
start >>> config scherm >>> toetsenbord >>> knoppen
pi_24552535
ja ik gebruik die knop nooit, maar ik heb idd hetzelfde probleem

ik vrees dat er niet veel aan te doen valt, net als via msn naar het postvak in gaan...

EDIT
oh toch wel
http://fileforum.betanews(...)Software/951676750/1

dus je moet bij de instellingen een programma openen (firefox.exe) en daarachter www.fok.nl zetten.. best makkelijk dus nog

[ Bericht 54% gewijzigd door keijz op 13-01-2005 22:39:57 ]
pi_24553187
Nog steeds hetzelfde gezeik met Logitech I-touch.
Je zou verwachten dat ze dat toch al een keer opgelost hadden, aangezien dit ook al zo was toen ik nog Firefox 0.7 gebruikte.

Als je de betreffende bookmark ook als favoriet in IE hebt staan en Firefox staat als default browser, kun je ook nog linken naar de .url file in C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Favorieten

Ik heb een paar maanden terug mijn Logitech desktop vervangen door een Microsoft Wireless Desktop Elite en Microsoft Intellitype opent netjes Firefox
pi_24594735
Welke optie moet ik gebruiken onder "options" wanneer ik direct met de linker muisknop "links" in een nieuwe Tab wil openen.
e-students.nl handig voor studenten
pi_24595573
quote:
Op zondag 16 januari 2005 11:47 schreef _V2 het volgende:
Welke optie moet ik gebruiken onder "options" wanneer ik direct met de linker muisknop "links" in een nieuwe Tab wil openen.
Hieronder 2 links naar handige extensies daarvoor.
Tabbrowser Preferences is voor hoe je de tabs geopend wilt hebben e.d.
Tab Clicking Options is voor wat er moet gebeuren als je op een tab klikt.
Ik heb bijv. ingesteld dat als ik dubbelklik op een tab, dat deze dan gesloten wordt.

Tabbrowser Preferences

Tab Clicking Options
  zondag 16 januari 2005 @ 21:17:16 #229
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24602462
en ik heb ook een vraagje aan de firefox adepten:

Ik ben van mijn vorige browser (crazy browser) gewend dat alle links in een nieuw tabblad geopend worden, en dat vind ik eigenlijk erg prettig werken.

ik heb de extensie voor tabbed browsing al gedownload en geinstaleerd, veranderingen die ik daar doorvoer hebben niet het gewenste effect.

Dus ik verder zoeken, ik kwam dit tegen: singlewindow.openexternal = true, die staat er bij mij dus niet tussen.

Ook het singlewindowmodeprefs en die true zetten heeft niet het gewenste effect, links blijven zich stug in hetzelfde tabblad openen.

Firefox zoals het hoort na de wijzigingen keurig ff afgesloten en weer opnieuw opgestart.

Is er een firefox goeroe aanwezig die mij verder kan helpen ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24602679
browser.tabs.showSingleWindowModePrefs aanzetten.

En dan kan je in de opties (tools->options->advanced) gewoon instellen dan hij nieuwe links in een nieuwe tab in het actieve window moet openen. En dat 'ie ook de links die nieuwe windows willen openen geforceerd in een tab worden geopend.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 16 januari 2005 @ 21:39:06 #231
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24602775
nope, dat is ook de oplossing niet, ik snap er ff ook geen fuck meer van, want an sich staat alles nu zo zoals het voor mijn gevoel ook zou moeten.

zo dus:

[ Bericht 31% gewijzigd door Klonk op 16-01-2005 21:42:55 (ff plaatje toegevoegd) ]
pi_24602982
Nja... de instellingen (waarvan ik weet en/of vermoed dat ze met singlewindow etc te maken hebben) die ik anders heb dan de standaard:

browser.block.target_new_window true
browser.link.open_external 3
browser.link.open_newwindow 3
browser.preferences.lastpanel 4
browser.tabs.showSingleWindowModePrefs true
dom.disable_window_move_resize true
dom.disable_window_open_feature.resizable true
privacy.popups.showBrowserMessage false
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 16 januari 2005 @ 21:57:16 #233
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24603070
browser.block.target_new_window

die staat er bij mij dus niet bij, brakke install of kan het iets te maken hebben met het feit dat ik nederlandse versie heb.

ik pieker me suf
pi_24603128
browser.tabs.showSingleWindowModePrefs op true zetten.

Dan krijg je extra opties onder tools, options advanced...

Had je dus al gezien.
  zondag 16 januari 2005 @ 22:04:31 #235
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24603194
staat al op true, dat was een van de eerste dingen ik heb gedaan in mijn queste om dit probleem op te lossen.
pi_24603550
Ehm je gebruikt je scrollbutton toch wel om te klikken he?
pi_24603795
Ik heb de 2 progjes binnengehaald maar nog steeds = link, nieuwe window??
e-students.nl handig voor studenten
pi_24604039
dubbel... foutje van mij (en 'n beetje van de server)

[ Bericht 90% gewijzigd door Jordy-B op 16-01-2005 23:08:28 ]
pi_24604061
quote:
Op zondag 16 januari 2005 22:24 schreef Murray het volgende:
Ehm je gebruikt je scrollbutton toch wel om te klikken he?
Als je goed op singlewindow hebt staan, moet het dus gewoon in één scherm blijven als je met de linkermuisknop klikt.

Hier werkt het gewoon...
Daarom heb ik ook ingesteld dat het formaat van het scherm niet mag worden aangepast... Vreselijk irritant als 'ie een popup in een tab opent, maar dan wel het scherm op het formaat van die popup brengt...
  Donald Duck held zondag 16 januari 2005 @ 23:06:34 #240
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_24604148
Wat is Mozilla (Suite) eigenlijk? Is dat een combinatie van FireFox en Thunderbird?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_24604800
quote:
Op zondag 16 januari 2005 21:57 schreef Klonk het volgende:
browser.block.target_new_window

die staat er bij mij dus niet bij, brakke install of kan het iets te maken hebben met het feit dat ik nederlandse versie heb.

ik pieker me suf
Ik vermoed dat ik hem zelf ertussen heb gezet... Probeer het eens, wellicht dat het werkt.
  Donald Duck held vrijdag 21 januari 2005 @ 16:52:55 #242
46149 __Saviour__
pi_24671361
Kennen jullie deze al, zelf vind ik het een érg handige aanpassing:
ipv het lastige foutmeldingschermpje kan firefox ook een 404-pagina tonen, net zoals bijv. IE dat zou doen.
(In WindowsXP) Ga naar je Profile Folder, als volgt:
Start - Uitvoeren - %AppData%\Mozilla\Firefox\Profiles\
Ga naar xxxxxxxx.default, (XX... is een willekeurige code)
Open of maak een nieuw bestand genaamd user.js
Plaats daarin de tekst
1
2
// Instead of annoying error dialog messages, display pages:
user_pref("browser.xul.error_pages.enabled", true);

Opslaan & opnieuw opstarten

Nog een handige tip: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=42270
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_24671467
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Kennen jullie deze al, zelf vind ik het een érg handige aanpassing:
ipv het lastige foutmeldingschermpje kan firefox ook een 404-pagina tonen, net zoals bijv. IE dat zou doen.
(In WindowsXP) Ga naar je Profile Folder, als volgt:
Start - Uitvoeren - %AppData%\Mozilla\Firefox\Profiles\
Ga naar xxxxxxxx.default, (XX... is een willekeurige code)
Open of maak een nieuw bestand genaamd user.js
Plaats daarin de tekst
[ code verwijderd ]

Opslaan & opnieuw opstarten

Nog een handige tip: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=42270
Wat doe je moeilijk.

Ga naar about:config en toggle 'browser.xul.error_pages.enabled'
  Donald Duck held vrijdag 21 januari 2005 @ 17:04:31 #244
46149 __Saviour__
pi_24671539
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 16:59 schreef Murray het volgende:

Wat doe je moeilijk.

Ga naar about:config en toggle 'browser.xul.error_pages.enabled'
Aha. Ik dacht al, zou zoiets nou niet simpeler kunnen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 21 januari 2005 @ 22:16:33 #245
110817 SedikitMabuk
Op weg naar .....
pi_24677864
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 22:34 schreef SedikitMabuk het volgende:
Ik gebruik FF al een tijdje, maar gebruik IE ook nog veel voor sites die niet werken. Ik heb eigenlijk twee problemen met FF:

1. Internetbankieren
Als ik Rabo internetbankieren doe, en een heel rijtje betaalopdrachten invoer, dan heb ik op het eind vijf of zes schermen open en is de rabobank de meeste opdrachten kwijt. Ligt dat aan de Rabo (gewoon niet FF vriendelijk?) of ligt dat aan een instelling in FF?

2. Als ik FF een tijdje gebruik, of open laat, kan ik ineens geen nieuw adres meer invoeren of van mijn bookmarks gebruik maken en er is geen history meer. Enige oplossing is mijn computer opnieuw opstarten. Komt dat door Win 98 SE of is er iets wat ik af en toe moet schonen?

Verder erg blij met mijn snelle computer die nauwelijks meer last heeft van adaware zooi
Iemand een idee ?
When human slime comes your way, make sure you don't slip and slide away.......
pi_24755189
Er gebeuren de laatste dingen rare dingen met mijn Firefox

-Mijn skin verandert
-Mijn startpagina verandert
-Mijn bookmarks verdwijnen
-De tabs staan uitgeschakeld
-Ik raak overal uitgelogged

Deze dingen gebeuren om de zoveel tijd. Weet één van jullie hoe dit kan komen?
pi_24755267
Ik ben mijn bookmarks kwijt en dan niet allemaal maar onder het bookmark menu mis ik er een heleboel, en ook wat mappen, bookmarks in de bookmark toolbar stonden zijn er nog allemaal
pi_24757298
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 09:43 schreef funmaster het volgende:
Er gebeuren de laatste dingen rare dingen met mijn Firefox

-Mijn skin verandert
-Mijn startpagina verandert
-Mijn bookmarks verdwijnen
-De tabs staan uitgeschakeld
-Ik raak overal uitgelogged

Deze dingen gebeuren om de zoveel tijd. Weet één van jullie hoe dit kan komen?
Volgens mij maak jij (onbewust) een nieuw profiel aan. Wanneer Firefox crasht, en je Firefox probeert op te starten (terwijl het proces firefox.exe nog in de achtergrond draait) krijg je de Profile Manager voor je neus.

Je standaardprofiel (met je skins, cookies, bookmarks, settings e.d.) is in gebruik door het proces firefox.exe, dus moet je een nieuw profiel aanmaken. Oplossing: beëindig het proces firefox.exe wanneer Firefox crasht.
pi_24758332
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Volgens mij maak jij (onbewust) een nieuw profiel aan. Wanneer Firefox crasht, en je Firefox probeert op te starten (terwijl het proces firefox.exe nog in de achtergrond draait) krijg je de Profile Manager voor je neus.

[afbeelding]

Je standaardprofiel (met je skins, cookies, bookmarks, settings e.d.) is in gebruik door het proces firefox.exe, dus moet je een nieuw profiel aanmaken. Oplossing: beëindig het proces firefox.exe wanneer Firefox crasht.
Thnx!

Maar hoe kan ik een nieuw profiel aanmaken? Ik zie nergens een link staan o.i.d.

Ik gebruik overigens Firefox 1.0.
pi_24906476
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:54 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

[afbeelding]

Daar had ik opeens ook last van! Ik zag alleen geen firefox in de achtergrond die ik kon sluiten, dus heb ik maar een nieuw profiel aangemaakt . Maar, nu wordt dit profiel altijd gebruikt en zijn al mijn extensies en themes weg. Hoe switch ik terug naar het vorige profiel?
pi_24908066
quote:
Op donderdag 3 februari 2005 19:12 schreef Heliospan het volgende:

[..]

Daar had ik opeens ook last van! Ik zag alleen geen firefox in de achtergrond die ik kon sluiten, dus heb ik maar een nieuw profiel aangemaakt . Maar, nu wordt dit profiel altijd gebruikt en zijn al mijn extensies en themes weg. Hoe switch ik terug naar het vorige profiel?
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:30 schreef Swolly het volgende:
Je sluit eerst Firefox af.

Dan ga je naar start en dan naar uitvoeren.

Daar type je in: firefox.exe -profilemanager en klikt op OK.

Dan krijg je de profile manager in je scherm.
Daar kun je het verkeerde profiel verwijderen en zal FF weer met je juiste profiel opstarten.
pi_24984573
Firefox lonkt naar bedrijfsleven
http://www.zdnet.nl/smartbiz.cfm?id=42895
pi_24984731
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 10:32 schreef Werewolf het volgende:
Firefox lonkt naar bedrijfsleven
http://www.zdnet.nl/smartbiz.cfm?id=42895
quote:
Volgens Nitot heeft de browser haar degelijkheid voldoende bewezen bij thuisgebruikers om nu ook bedrijven en overheden over de streep te trekken.
Dat is ook weer een beetje overdreven, degelijkheid is nog lang niet bewezen. Layout fouten komen nog geregeld voor. Plugins (ook van mozilla afkomstig) laten de browser crashen. En het belangrijkste: De echt grote massa heeft Firefox nog niet gevonden. Behoorlijk overdreven uitspraak dus.
  dinsdag 15 februari 2005 @ 12:35:06 #255
101852 kokos
mividaloca
pi_25098798
Hoi!

Hoe laat ik Firefox met Ircspy of met Packetnews werken. Firefox kopieer de ctcp codes niet vanzelf naar het klembord.
Viva los Vatos Locos
pi_25101281
niet
pi_25114696
omfg
  woensdag 16 februari 2005 @ 19:29:06 #259
106856 MociN
Live your own legend
pi_25115638
Nou ik vind het er niet zo bijzonder uit zien hoor dat pimpzilla!
Shit, zojuist is voor het eerst mijn thunderbird gecrasht (ik gebruik het nu zo'n twee maanden denk ik)!
pi_25136718
Ik heb ook Firefox geïnstalleerd en ben meteen verslaafd geraakt aan de tabs....

Hetgeen me het meeste irriteert is dat FF niet onthoudt op welke plaats je op een pagina bent. Als je een pagina teruggaat (backspace of Go back one page) dan zal hij de bovenkant van de pagina weergeven. In IE wordt onthouden op welke plek je op de pagina was gebleven.

Een ander ding wat ik (schijnbaar) af moet leren is dat je geen ALT-TAB kunt gebruiken om tussen tabs te schakelen. (of heeft iemand daar een briljante plug-in voor gemaakt?)

Verder ben ik erg te spreken over de browser, alleen jammer dat het niet overal even goed wordt ondersteund. (Rabobank Internetbankieren bijvoorbeeld...)

[edit]
En hoe kun je een plaatje zoals hierboven (verkleind door Fok!) snel openen in een nieuw venster?
.
pi_25136816
dubbel.
pi_25136820
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 00:04 schreef Tackleberry het volgende:

Een ander ding wat ik (schijnbaar) af moet leren is dat je geen ALT-TAB kunt gebruiken om tussen tabs te schakelen. (of heeft iemand daar een briljante plug-in voor gemaakt?)

Verder ben ik erg te spreken over de browser, alleen jammer dat het niet overal even goed wordt ondersteund. (Rabobank Internetbankieren bijvoorbeeld...)
Control +Tab.

Rabo internetbankieren doet het, ondanks die waarschuwing van de rabobank, wel gewoon bij mij trouwens.
pi_25137253
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 00:08 schreef Murray het volgende:
Control +Tab.
Thanks... (wel érg wennen zeg, ik schiet automatisch naar de ALT met m'n duim )
quote:
Rabo internetbankieren doet het, ondanks die waarschuwing van de rabobank, wel gewoon bij mij trouwens.
Ik krijg de volgende foutmelding:
quote:
! Controleer datum en tijd van uw computer en log daarna opnieuw in (953)

Indien het probleem blijft bestaan, controleer uw browserinstellingen »
Nou, de tijd en datum staan dus echt wél goed ingesteld.. 18 februari 2005 en 0:26 op dit moment... Zijn er (andere) instellingen die hier de oorzaak van kunnen zijn?

[edit]
Voor de volledigheid, met IE werkt het wél gewoon...
.
pi_25250545
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 00:26 schreef Tackleberry het volgende:
Nou, de tijd en datum staan dus echt wél goed ingesteld.. 18 februari 2005 en 0:26 op dit moment... Zijn er (andere) instellingen die hier de oorzaak van kunnen zijn?
[edit]
Voor de volledigheid, met IE werkt het wél gewoon...
Bij mij werkt het gewoon met Firefox 1.0 zonder iets aan te passen.
pi_25251947
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:55 schreef Openminded het volgende:
Bij mij werkt het gewoon met Firefox 1.0 zonder iets aan te passen.
Zonder iets gewijzigd te hebben werkt het bij mij ineens weer wél met FireFox 1.0....

[edit]
helaas, ondertussen lukt het weer NIET met FF en wel met IE...

[ Bericht 16% gewijzigd door Tackleberry op 25-02-2005 18:31:17 ]
.
pi_25269087
Ik heb net Firefox geinstallleerd op de PC van me ouders omdat IE dom begon te doen.
Maar nu krijg ze niet zo een popup om die zooi van Zylom games te kunnen accepteren
Iemand een oplossing?
  Redactie Games zaterdag 26 februari 2005 @ 21:11:04 #268
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25270993
Links onder staat aangegeven dat ze een bepaalde pop-up geblokt hebben. Je kan daarop klikken om het pop-up boxje vrij te geven...

Trouwens Firefox 1.0.1 is uit...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_25271921
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 00:04 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb ook Firefox geïnstalleerd en ben meteen verslaafd geraakt aan de tabs....

Hetgeen me het meeste irriteert is dat FF niet onthoudt op welke plaats je op een pagina bent. Als je een pagina teruggaat (backspace of Go back one page) dan zal hij de bovenkant van de pagina weergeven. In IE wordt onthouden op welke plek je op de pagina was gebleven.
Is hier echt geen oplossing voor want dat irriteert mij ook. Als je F5't opend hij steeds bovenaan de pagina.
woef
pi_25273417
Voor mensen die problemen hebben/hadden met Rabobank internetbankieren: Hier even kijken.

Bij mij werkt het met een aantal aanpassingen. (het LIJKT in ieder geval te werken....)
.
pi_25275513
firefox easter egg
type "about:mozilla" in de adresbalk
tinux@linux
"De horizon van de brede massa's loopt uiteen naar de grootte van hun televisiescherm"
pi_25279268
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 21:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Links onder staat aangegeven dat ze een bepaalde pop-up geblokt hebben. Je kan daarop klikken om het pop-up boxje vrij te geven...

Trouwens Firefox 1.0.1 is uit...
Ik zie niks hoor

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2005 11:42:53 ]
  zondag 27 februari 2005 @ 11:36:20 #273
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25279320
korte vraag
Hoe kan ik er voor zorgen dat de zoekbar onderaan altijd open staat?
hij is super handig (alleen zit er nog wel een kleine bug in maar goed)
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_25279326
imageshack ziet ook niets.
pi_25279651
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  zondag 27 februari 2005 @ 12:08:16 #276
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25279702
quote:
Stiekem weet jij best dat FireFox niet aan ActiveX doet he?
Ik ga naar huis.
pi_25282020
quote:
Op zondag 27 februari 2005 12:08 schreef nietzman het volgende:

[..]

Stiekem weet jij best dat FireFox niet aan ActiveX doet he?
Nee want Friefox is sowieso niet me favo browser
pi_25282327
tvp
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_25282946
Ik vind Vuurvosje een leuke browser en ik heb het idee dat het op veel punten stabieler is dan IE. Echter is het jammer dat er nog veel sites specifiek op IE zijn gebouwd, waardoor je IE nog steeds nodig hebt. Dan gaat het grote voordeel van Vuurvos toch wel een beetje ten onder: de grote veiligheid...
pi_25284578
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind Vuurvosje een leuke browser en ik heb het idee dat het op veel punten stabieler is dan IE. Echter is het jammer dat er nog veel sites specifiek op IE zijn gebouwd, waardoor je IE nog steeds nodig hebt.
Rechtermuisknop > View this page in IE [handige extention]
.
pi_25285027
Maar dan nog loop je tegen problemen aan...
  dinsdag 1 maart 2005 @ 19:17:38 #282
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_25316924
2 dingen

Nieuwe pagina opent hij niet in een andere tab maar in een niweu venster en heb het wel zo staan dat hij dat wel zou moeten doen

En hoe kan ik mijn logitech bluetooth desktop met snelknoppen laten werken op firefox??

Als die 2 dingen het doen ben ik erg tevreden
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_25318436
Hoe backup je ook alweer alle settings enzo? In verband met de nieuwe installatie
  Donald Duck held dinsdag 1 maart 2005 @ 21:02:04 #284
46149 __Saviour__
pi_25318527
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 19:17 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

Nieuwe pagina opent hij niet in een andere tab maar in een niweu venster en heb het wel zo staan dat hij dat wel zou moeten doen
Installeer deze extensie: https://addons.update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&version=1.0&os=Windows&id=158
deze kan nog wat handige dingen instellen bij tools > options > tabbed browsing
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:25:54 #285
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_25321776
tabbladen is idd gelukt

nu de sneltoetsen nog
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  dinsdag 1 maart 2005 @ 23:37:22 #286
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25322043
quote:
Op zondag 2 januari 2005 12:47 schreef 9christensen het volgende:
hoe kan het dat internetpagina's traag laden in Firefox. Voor bij tabellen heb ik dit veel. Gaat heel sloom rij voor rij. In IE heb ik er geen last van.
Ik gok erop dat dit visuele traagheid is - Firefox is sneller, maar lijkt trager. MSIE kan geen informatie in tabellen weergeven totdat de hele tabel is geladen. Dus wacht MSIE tot dat is gebeurd, en kwakt dan in een keer de hele tabel neer.

Dit lijkt voor het gevoel sneller dan de manier waarop moderne browsers zoals Firefox en Opera het doen, maar is in feite trager; de laatste twee zullen de volledige tabel eerder op je scherm hebben staan dan MSIE.
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:36:03 #287
101852 kokos
mividaloca
pi_25334679
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:11 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Rechtermuisknop > View this page in IE [handige extention]
Hoe kom ik hier aan
Viva los Vatos Locos
  woensdag 2 maart 2005 @ 18:36:04 #288
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_25334681
Weet iemand mijn probleem van de desktop al??
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_25381367
quote:
Op woensdag 2 maart 2005 18:36 schreef kokos het volgende:

[..]

Hoe kom ik hier aan
Das op de site van IEview

Site: http://ieview.mozdev.org
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:25:10 #290
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25381703
quote:
Op zondag 27 februari 2005 11:36 schreef Landmass het volgende:
korte vraag
Hoe kan ik er voor zorgen dat de zoekbar onderaan altijd open staat?
hij is super handig (alleen zit er nog wel een kleine bug in maar goed)
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  Donald Duck held zaterdag 5 maart 2005 @ 16:42:48 #291
46149 __Saviour__
pi_25381971
welke zoekbar bedoel je? de ingebouwde search-enige zoekbalk staat bij mij altijd aan, aan de bovenkant van het scherm.
de zoek-in-pagina balk is simpel op te roepen door op vraagteken te drukken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Lieve Belg zondag 6 maart 2005 @ 13:32:25 #292
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_25395238
bestaat er een sneltoets om alle tabbladeren in 1 keer te refreshe ?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_25395289
Mijn downloadmanager is verneukt... hoewel ik wel bestanden kan downloaden kan ik de voortgang niet meer zien, en dat zuigt erg hard

?

v1.0.1NL
  zondag 6 maart 2005 @ 18:20:48 #294
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25399306
quote:
Op zondag 6 maart 2005 13:35 schreef Heliospan het volgende:
[afbeelding]
?
Zo te zien zit er een fout in het .xul bestand, waardoor het niet langer valid XML is en de Firefox XML-renderer de pagina dus niet weergeeft. Ik zou proberen even de desbetreffende plugin opnieuw te installeren.
  zondag 6 maart 2005 @ 19:54:48 #295
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_25400604
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 16:42 schreef __Saviour__ het volgende:
de zoek-in-pagina balk is simpel op te roepen door op vraagteken te drukken
Je bedoelt / in plaats van vraagteken neem ik aan?
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  Donald Duck held zondag 6 maart 2005 @ 20:08:51 #296
46149 __Saviour__
pi_25400802
/, ?, allemaal dezelfde knop
Maar goed, je hebt gelijk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_25401559
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:20 schreef Leshy het volgende:

[..]

Zo te zien zit er een fout in het .xul bestand, waardoor het niet langer valid XML is en de Firefox XML-renderer de pagina dus niet weergeeft. Ik zou proberen even de desbetreffende plugin opnieuw te installeren.
Het is de downloadmanager, dat is geen plugin
Mijn huisgenoot heeft het ook met een verse installatie van 1.0.1NL Hebben niet meer mensen hier last van?

Dat ziet er ook niet al te best meer uit.
  zondag 6 maart 2005 @ 23:31:27 #298
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25403965
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Heliospan het volgende:
Ah, mijn fout. Ik was onder de indruk dat het om een download manager plugin ging, omdat de default ongelofelijk brak is. Heb je al geprobeerd FF opnieuw te installeren?
  zondag 6 maart 2005 @ 23:44:55 #299
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_25404204
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Heliospan het volgende:

[..]

Mijn huisgenoot heeft het ook met een verse installatie van 1.0.1NL Hebben niet meer mensen hier last van?

[afbeelding]
Dat ziet er ook niet al te best meer uit.
Je kan ook even kijken of het misschien aan je profiel ligt....

Sluit Firefox af, start het op met command-line optie -p , dus:

1"C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p

maak even een nieuw profiel aan, en kijk of het probleem zich blijft voordoen...
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:31 schreef Leshy het volgende:

[..]

Ik was onder de indruk dat het om een download manager plugin ging, omdat de default ongelofelijk brak is.
Persoonlijk heb ik nog nooit iets van brakheid aan Firefox' download manager gezien, terwijl ik behoorlijk veel met het ding gedownload heb...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  maandag 7 maart 2005 @ 00:26:18 #300
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25405029
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:44 schreef whoops het volgende:
Persoonlijk heb ik nog nooit iets van brakheid aan Firefox' download manager gezien, terwijl ik behoorlijk veel met het ding gedownload heb...
Mijn grootste bezwaar tegen het ding is dat het een apart onhandig venster is met idioot grote iconen, en dat je het venster zo'n beetje moet maximaliseren om te kunnen zien hoe meerdere downloads tegelijk gaan, et cetera.

Bij mijn standaard browser heb ik de downloads netjes in een tab op de achtergrond, waarop ik ook kan zien hoe lang het downloaden nog duurt terwijl ik naar andere pagina's zit te kijken (ik hoef dus niet naar een download-venster te switchen om te kijken hoe lang het nog duurt), en waarop ik bovendien veel meer, en veel sneller en overzichtelijker kan zien wat er gebeurt, zeker als ik meerdere downloads tegelijk aan heb staan.

De Firefox Download-manager werkt gewoon netjes, het is imo alleen een vreselijk onhandig ding. Een mening die ik overigens onder FF-gebruikers ook vaker zie terugkomen, ik ben dus niet de enige
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')