Stiekem weet jij best dat FireFox niet aanquote:Op zondag 27 februari 2005 11:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik zie niks hoor
[[url=http://img1.imageuploader.net/527/tn_ikzieniks.jpg]afbeelding][/URL]
Nee wantquote:Op zondag 27 februari 2005 12:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Stiekem weet jij best dat FireFox niet aanActiveX
doet he?
Rechtermuisknop > View this page in IE [handige extention]quote:Op zondag 27 februari 2005 16:09 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind Vuurvosje een leuke browser en ik heb het idee dat het op veel punten stabieler is dan IE. Echter is het jammer dat er nog veel sites specifiek op IE zijn gebouwd, waardoor je IE nog steeds nodig hebt.
Installeer deze extensie: https://addons.update.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?application=firefox&version=1.0&os=Windows&id=158quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:17 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
Nieuwe pagina opent hij niet in een andere tab maar in een niweu venster en heb het wel zo staan dat hij dat wel zou moeten doen
Ik gok erop dat dit visuele traagheid is - Firefox is sneller, maar lijkt trager. MSIE kan geen informatie in tabellen weergeven totdat de hele tabel is geladen. Dus wacht MSIE tot dat is gebeurd, en kwakt dan in een keer de hele tabel neer.quote:Op zondag 2 januari 2005 12:47 schreef 9christensen het volgende:
hoe kan het dat internetpagina's traag laden in Firefox. Voor bij tabellen heb ik dit veel. Gaat heel sloom rij voor rij. In IE heb ik er geen last van.
Hoe kom ik hier aanquote:Op zondag 27 februari 2005 18:11 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Rechtermuisknop > View this page in IE [handige extention]
quote:Op zondag 27 februari 2005 11:36 schreef Landmass het volgende:
korte vraag
Hoe kan ik er voor zorgen dat de zoekbar onderaan altijd open staat?
hij is super handig (alleen zit er nog wel een kleine bug in maar goed)
Zo te zien zit er een fout in het .xul bestand, waardoor het niet langer valid XML is en de Firefox XML-renderer de pagina dus niet weergeeft. Ik zou proberen even de desbetreffende plugin opnieuw te installeren.quote:
Je bedoelt / in plaats van vraagteken neem ik aan?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 16:42 schreef __Saviour__ het volgende:
de zoek-in-pagina balk is simpel op te roepen door op vraagteken te drukken
Het is de downloadmanager, dat is geen pluginquote:Op zondag 6 maart 2005 18:20 schreef Leshy het volgende:
[..]
Zo te zien zit er een fout in het .xul bestand, waardoor het niet langer valid XML is en de Firefox XML-renderer de pagina dus niet weergeeft. Ik zou proberen even de desbetreffende plugin opnieuw te installeren.
Ah, mijn fout. Ik was onder de indruk dat het om een download manager plugin ging, omdat de default ongelofelijk brak is. Heb je al geprobeerd FF opnieuw te installeren?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Heliospan het volgende:
Het is de downloadmanager, dat is geen plugin
Je kan ook even kijken of het misschien aan je profiel ligt....quote:Op zondag 6 maart 2005 21:06 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Het is de downloadmanager, dat is geen plugin
Mijn huisgenoot heeft het ook met een verse installatie van 1.0.1NLHebben niet meer mensen hier last van?
[afbeelding]
Dat ziet er ook niet al te best meer uit.
1 | "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p |
Persoonlijk heb ik nog nooit iets van brakheid aan Firefox' download manager gezien, terwijl ik behoorlijk veel met het ding gedownload heb...quote:Op zondag 6 maart 2005 23:31 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik was onder de indruk dat het om een download manager plugin ging, omdat de default ongelofelijk brak is.
Mijn grootste bezwaar tegen het ding is dat het een apart onhandig venster is met idioot grote iconen, en dat je het venster zo'n beetje moet maximaliseren om te kunnen zien hoe meerdere downloads tegelijk gaan, et cetera.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:44 schreef whoops het volgende:
Persoonlijk heb ik nog nooit iets van brakheid aan Firefox' download manager gezien, terwijl ik behoorlijk veel met het ding gedownload heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |