Bush heeft trouwens een verkeerde zet gedaan door vandaag pas naar NY te gaan. Clinton was 'm voor en dat is bij veel Amerikanen in het verkeerde keelgat geschoten.
Maar ja, wie weet krijgen we antwoord op de 'waarom' vraag als de dader(s) gepakt zijn.
quote:Meedeleven tonen, als president zijnde, doe je niet door een PR-stunt-telefoongesprek-toneelstukje op te voeren op CNN. Dan zorg je dat je als de sodemieterij je ass naar NY begeeft, zoals Clinton deed.
Op vrijdag 14 september 2001 11:47 schreef CoolMaZe het volgende:
Jesus doe is niet zo bij de hand. Die mensen weten toch ook niet wat ze in zo'n situatie moeten doen. Okee het zijn de leiders van grote landen maar het blijven mensen net zo als jij en ik..... Weet je hoe moeilijk het is om een land te besturen en beslissingen te nemen als er zoiets ergs aan de hand is.... Een beetje respect is wel op z'n plaats vindt ik... Ik heb zelf kennissen daar zitten en die hebben het echt wel moeilijk en bush zal heus wel zijn best doen.... Deze gebeurtenis is iets wat het belangrijkst zal zijn in je ontwikkeling tot zover.... over 30 jaar hebben ze het er nog over ook al loopt het niet verder uit de hand al lijkt mij dat stug........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |