abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1634005
Waarom heb ik nog geen enkele Amerikaan horen praten over het "Waarom" van de aanslagen.... Ze denken alleen maar aan wie heeft het gedaan en wat gaan we er aan doen....
Ik zag alleen op de Duitse televisie de ontwerper van het modebedrijf Joop (das een Duitser) het over de waarom-vraag hebben. Ik heb trouwens het idee dat Europeanen hier veel cynischer tegenoverstaan dan Amerikanen. Alle kritiek op Bush komt volgens mij uit Europa. Amerikanen vinden alles wat Bush doet goed. Ik bedoel moest echt kotsen van de persconferentie die Bush met Guliani deed, dat was pure PR, pure "kijk mij eens meeleven met New York" en dat doet Bush gewoon even over de ruggen van tig-duizend doden.
Aldus.
  vrijdag 14 september 2001 @ 11:45:43 #2
15096 kedocs.com
Nee, dat kan WEL!!
pi_1634045
Inderdaad. Amerikanen gaat het niet zozeer om 'waarom'. Die willen gelijk terugmatten (opiniepeiling zegt 80%).

Bush heeft trouwens een verkeerde zet gedaan door vandaag pas naar NY te gaan. Clinton was 'm voor en dat is bij veel Amerikanen in het verkeerde keelgat geschoten.

Maar ja, wie weet krijgen we antwoord op de 'waarom' vraag als de dader(s) gepakt zijn.

Dus...
pi_1634062
Jesus doe is niet zo bij de hand. Die mensen weten toch ook niet wat ze in zo'n situatie moeten doen. Okee het zijn de leiders van grote landen maar het blijven mensen net zo als jij en ik..... Weet je hoe moeilijk het is om een land te besturen en beslissingen te nemen als er zoiets ergs aan de hand is.... Een beetje respect is wel op z'n plaats vindt ik... Ik heb zelf kennissen daar zitten en die hebben het echt wel moeilijk en bush zal heus wel zijn best doen.... Deze gebeurtenis is iets wat het belangrijkst zal zijn in je ontwikkeling tot zover.... over 30 jaar hebben ze het er nog over ook al loopt het niet verder uit de hand al lijkt mij dat stug........
  vrijdag 14 september 2001 @ 11:48:34 #4
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_1634068
Waarom deze aanslagen? Waarom zouden we erover praten, dat heeft toch geen zin in dit stadium.
Laatste kans.....
  vrijdag 14 september 2001 @ 11:50:48 #5
15096 kedocs.com
Nee, dat kan WEL!!
pi_1634082
quote:
Op vrijdag 14 september 2001 11:47 schreef CoolMaZe het volgende:
Jesus doe is niet zo bij de hand. Die mensen weten toch ook niet wat ze in zo'n situatie moeten doen. Okee het zijn de leiders van grote landen maar het blijven mensen net zo als jij en ik..... Weet je hoe moeilijk het is om een land te besturen en beslissingen te nemen als er zoiets ergs aan de hand is.... Een beetje respect is wel op z'n plaats vindt ik... Ik heb zelf kennissen daar zitten en die hebben het echt wel moeilijk en bush zal heus wel zijn best doen.... Deze gebeurtenis is iets wat het belangrijkst zal zijn in je ontwikkeling tot zover.... over 30 jaar hebben ze het er nog over ook al loopt het niet verder uit de hand al lijkt mij dat stug........
Meedeleven tonen, als president zijnde, doe je niet door een PR-stunt-telefoongesprek-toneelstukje op te voeren op CNN. Dan zorg je dat je als de sodemieterij je ass naar NY begeeft, zoals Clinton deed.
Dus...
pi_1634724
Er moet wel iets fundamenteels mis zijn met je land als mensen dit soort aanslagen plegen. Op dezelfde koers doorgaan lijkt mij dan geen goede beslissing! Misschien is het een beetje tekort na de ramp om zo cynisch te zijn dat kan ik begrijpen maar als er niemand in Amerika zich een beetje kritisch opsteld wordt het volgens mij alleen maar ellendiger!
Aldus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')