KUn je NiEt EeNs NoRmAal NEDERLANDS pRaTeN ofsoW , ExCuUs - AlLoChToOn?quote:Op zondag 21 november 2004 17:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
au contraire CLUTTERBUTT!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!! 111 EEEN EEEN EEN EEN111!!!!!
Oh, heeft meneer ook een LOI-cursus psychologie van de koude grond gehad ofzo?quote:Op zondag 21 november 2004 17:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
aach,
zit er iets dwars?
wil je er over praten?
moeilijke jeugd gehad zeker
of wil je je alleen even afreageren?
Dan moet je ze uit de reten van de modjes halen, inlikkende strontvanger.quote:Op zondag 21 november 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
Pijn aan de vingers.![]()
SGEIT TOG EEN EINT OP MAN! NEPHEAUMEAU! ga toch inso stalcken, suckel!quote:Op zondag 21 november 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
KUn je NiEt EeNs NoRmAal NEDERLANDS pRaTeN ofsoW , ExCuUs - AlLoChToOn?(!!!
![]()
!!
![]()
![]()
Pijn aan de vingers.![]()
Hum, volgens mij stond duidelijk in het regelement bij artikel 13.1 dat de organisatie er zich niet mee mag bemoeien.quote:Op zondag 21 november 2004 17:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan moet je ze uit de reten van de modjes halen, inlikkende strontvanger.
Ach jij dan, fake chocolade-ridder!!!quote:Op zondag 21 november 2004 17:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
SGEIT TOG EEN EINT OP MAN! NEPHEAUMEAU! ga toch inso stalcken, suckel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!
!!!!!!
!!!!
!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ey TripleM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
![]()
![]()
!
![]()
![]()
![]()
![]()
!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
!
!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, you're right.quote:Op zondag 21 november 2004 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hum, volgens mij stond duidelijk in het regelement bij artikel 13.1 dat de organisatie er zich niet mee mag bemoeien.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach jij dan, fake chocolade-ridder!!!"(:#$
$"#$:@# $##@:$@#"
Ga je hele register van smileys opentrekken, man, kontenkrikker!!!!!!!11![]()
![]()
Ey, wie heeft dat verteld!quote:Op zondag 21 november 2004 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, heeft meneer ook een LOI-cursus psychologie van de koude grond gehad ofzo?
Bij gebrek aan beter.....quote:Op zondag 21 november 2004 19:07 schreef boebiedoe het volgende:.
Wij 2?quote:Op maandag 22 november 2004 16:46 schreef Tokay het volgende:
Vechtuh!
Hm, nee, ik zal je sparen.quote:Op maandag 22 november 2004 16:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Wij 2?
Ik ben hier nog zo goed in hoor.
Hij is nog minder agressief dan ik, ja.quote:Op maandag 22 november 2004 17:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Is hij dan ook niet zo goed in dit?
Vast alleen maar goeds hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 17:07 schreef Bupatih het volgende:
Er wordt geroddeld over mij.
Ik probeer hem al uit te dagen, doe ik het goed zo?quote:Op maandag 22 november 2004 17:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hij is nog minder agressief dan ik, ja.![]()
Anders houd jij even je mond, achterlijke organisator.quote:Op maandag 22 november 2004 18:51 schreef Pool het volgende:
*Peperkoek weer uit de GFT-bak haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |