Dat zal wel lukken.quote:Op zondag 21 november 2004 03:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij ook.
Ze zijn het hier bij mij thuis aan het uitvechten met een potje schaak. Dus stilte a.u.b.quote:Op zondag 21 november 2004 11:49 schreef Bupatih het volgende:
Mis ik iets?
Met peperkoek?quote:Op zondag 21 november 2004 11:56 schreef Pool het volgende:
[..]
Ze zijn het hier bij mij thuis aan het uitvechten met een potje schaak. Dus stilte a.u.b.![]()
Nee, die krijgen ze pas na het schaken bij ronde twee: het koekhappen.quote:Op zondag 21 november 2004 11:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Met peperkoek?
Ik heb Nighth4wk en Croupouque gewoon ingehuurd om de boel wat op te hitsen. Ik ben zeer tevreden over hun bijdrage in deze entertainment show.quote:Op zondag 21 november 2004 12:23 schreef Jerruh het volgende:
die nighthawk, moet ik eerlijk zegge, leek me nou net het jongste marokkaanse broertje in een clan dat nog moet leren hoe het reilen en zeilen gaat...in dit topic dan.
wat een schattige edoch meelopende opmerkingen!.
vroegen ze er veel voor?quote:Op zondag 21 november 2004 12:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb Nighth4wk en Croupouque gewoon ingehuurd om de boel wat op te hitsen. Ik ben zeer tevreden over hun bijdrage in deze entertainment show.
Inderdaad.quote:Op zondag 21 november 2004 12:37 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb Nighth4wk en Croupouque gewoon ingehuurd om de boel wat op te hitsen. Ik ben zeer tevreden over hun bijdrage in deze entertainment show.
10 euro (zwart natuurlijkquote:Op zondag 21 november 2004 12:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vroegen ze er veel voor?
nighthawk heeft zijn verwachtingen niet waargemaakt. ik mistte uitzonderlijke vorm van discussiele momenten en ik vond m meer een kontvlokje van de grote scheet. ach what the heck, t was leuk!quote:Op zondag 21 november 2004 12:40 schreef Pool het volgende:
[..]
10 euro (zwart natuurlijk), vier plakken peperkoek en een toffe sleutelhanger. Daarvoor moesten ze overigens wel meehelpen met het podium opbouwen.
Open sollicitaties zijn welkom. [afbeelding]
quote:Op zondag 21 november 2004 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nighthawk heeft zijn verwachtingen niet waargemaakt. ik mistte uitzonderlijke vorm van discussiele momenten en ik vond m meer een kontvlokje van de grote scheet. ach what the heck, t was leuk!
De positie van de excuusnicht van het forum was al opgevuld.quote:Op zondag 21 november 2004 12:23 schreef Jerruh het volgende:
die nighthawk, moet ik eerlijk zegge, leek me nou net het jongste marokkaanse broertje in een clan dat nog moet leren hoe het reilen en zeilen gaat...in dit topic dan :').
wat een schattige edoch meelopende opmerkingen!.
excuusnichtquote:Op zondag 21 november 2004 13:36 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
De positie van de excuusnicht van het forum was al opgevuld.
Iig, ik zal aan je denken de volgende keer, heb nog wel wat leuke ideeen.
Gekkie toch.quote:Op zondag 21 november 2004 13:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
excuusnicht.
de eerste die het niveau van homograpjes durft te ontstijgen krijgt van mijn een geruststellend schouderklopje.
Jerruh heeft zijn verwachtingen niet waargemaakt. ik mistte uitzonderlijke vorm van discussiele momenten en ik vond m meer een residu van een urinecel. ach what the heck, t was leukquote:Op zondag 21 november 2004 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
whatevah.
tja, nu ik geen mod meer ben (quote:Op zondag 21 november 2004 13:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Jerruh heeft zijn verwachtingen niet waargemaakt. ik mistte uitzonderlijke vorm van discussiele momenten en ik vond m meer een residu van een urinecel. ach what the heck, t was leuk
Ik heb weinig om over te zeiken. Ondanks het niet komen opdagen van de uitgedaagde, is er een goede omzet gedraaid. Op enkele hoeken van de tribune werd wat gemord over het ietwat saaie gehalte van deze strijd, maar dat mocht de pret voor de rest niet drukken.quote:Op zondag 21 november 2004 14:30 schreef NightH4wk het volgende:
Iig, Pool, wat had je verder te zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |