Nichtquote:Op zondag 21 november 2004 01:32 schreef Georges het volgende:
[..]
Hihihi.
Whehehe. You wish.quote:Op zondag 21 november 2004 01:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Nicht
Jepquote:Op zondag 21 november 2004 01:34 schreef Georges het volgende:
[..]
Whehehe. You wish.![]()
Lul niet dan.quote:Op zondag 21 november 2004 01:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep
quote:Op zondag 21 november 2004 01:37 schreef Georges het volgende:
[..]
Lul niet dan.![]()
Zeikerd.
Wordt het dan toch rellen?quote:Op zondag 21 november 2004 01:37 schreef Georges het volgende:
[..]
Lul niet dan.![]()
Zeikerd.
Vertel ff de inside info.quote:Op zondag 21 november 2004 01:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wordt het dan toch rellen?
Nee, ik zit stil in een hoekje te huilen.quote:Op zondag 21 november 2004 01:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wordt het dan toch rellen?
Niet meer in elk geval.quote:Op zondag 21 november 2004 01:40 schreef Kopkaastanova het volgende:
Gaat dit over die Judasstreek van FF of heb ik iets gemist?
Mijn god wat een avatar....quote:Op zondag 21 november 2004 01:40 schreef Kopkaastanova het volgende:
Ranziger kan het niet echt. Is dat je bijdrage voor de nacht?quote:Op zondag 21 november 2004 01:40 schreef Kopkaastanova het volgende:
Ik kan de overige pics die ik tegenkwam op m'n googlezoektocht naar "smegma" ook wel even plaatsen als daar behoefte aan is hoorquote:Op zondag 21 november 2004 01:43 schreef Georges het volgende:
[..]
Ranziger kan het niet echt. Is dat je bijdrage voor de nacht?
Open er een topic over....quote:Op zondag 21 november 2004 01:46 schreef Kopkaastanova het volgende:
[..]
Ik kan de overige pics die ik tegenkwam op m'n googlezoektocht naar "smegma" ook wel even plaatsen als daar behoefte aan is hoor.
Top idee!quote:Op zondag 21 november 2004 01:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Open er een topic over....
Als ik het goed begrijp gaat dit over het feit dat hij kloontjes van gebanden gingen verlinken onder het mom van "Waarom mogen ze hier nog posten?"quote:Op zondag 21 november 2004 01:46 schreef Litso het volgende:
Maargoed, als er hier dan toch mensen zij die er verstand van hebben... wat is er met FF dan>
Uit dit topic word ik ook niet echt wijzer
Je icon verwoord het primaquote:Op zondag 21 november 2004 01:46 schreef Kopkaastanova het volgende:
[..]
Ik kan de overige pics die ik tegenkwam op m'n googlezoektocht naar "smegma" ook wel even plaatsen als daar behoefte aan is hoor.
Er staat me idd iets bij van een topic over Steve-O2. En het klinkt idd als een FF-streekquote:Op zondag 21 november 2004 01:49 schreef Kopkaastanova het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat dit over het feit dat hij kloontjes van gebanden gingen verlinken onder het mom van "Waarom mogen ze hier nog posten?".
Dat werd niet gewaardeerd en daarna was FF een tijdje weg...
Alhoewel, hij postte nog onder de account van zijn vriendin en "vocht" op die manier oude vetes uit..
Althans, dat is wat ik me er van kan herinneren.
Och, nog wel wat meer. Maar daar ging het nu even niet om. Hij liep weer eens te blaten om vervolgens hard weg te rennen.quote:Op zondag 21 november 2004 01:49 schreef Kopkaastanova het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp gaat dit over het feit dat hij kloontjes van gebanden gingen verlinken onder het mom van "Waarom mogen ze hier nog posten?".
Dat werd niet gewaardeerd en daarna was FF een tijdje weg...
Alhoewel, hij postte nog onder de account van zijn vriendin en "vocht" op die manier oude vetes uit..
Althans, dat is wat ik me er van kan herinneren.
Verrek. Ben het met je eens.quote:Op zondag 21 november 2004 01:56 schreef boebiedoe het volgende:
Je icoon is echt ranzig dude..
Het was niets, het werd niets, en het zal ook niets meer worden.quote:Op zondag 21 november 2004 02:45 schreef Renmaestro het volgende:
Verdammt. Ik heb de semi-semi-rel gemist.
Jij ook.quote:Op zondag 21 november 2004 03:29 schreef Tokay het volgende:
Ga maar lekker slapen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |