valt dit tegenwoordig al in de categorie rel?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:34 schreef SwOoSh het volgende:
nou de rel is er in ieder geval
wel tussen de verkeerde maar dat geeft niet....
Doet me denken aan de mc donalds reclame, alleen is dit wat minder "rozegeur en maneschijn".quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Gotta love it.
Volgens mij heb ik tegen jou gezegd dat ik die actie van FF ook niet koosjer vond. En dat vind ik nog steeds.Maar goed, we wachten tot hij zelf reageert. Al heb ik er weinig vertrouwen in dat dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Mijn "imago" hoef ik niet hoog te houden door jou uit te schelden. Het punt is dat jij precies weet waar het over gaat en wat er aan de hand is, en je altijd flyingfox zijn hand boven het hoofd houd. Als je die drol nou zelf eens laat reageren zou de "discussie" al een stuk vlotten. Nog bedankt voor de plaatjes trouwens.
Het gaat hier trouwens over een topic van 2 dagen geleden. Maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik tegen jou gezegd dat ik die actie van FF ook niet koosjer vond. En dat vind ik nog steeds.Maar goed, we wachten tot hij zelf reageert. Al heb ik er weinig vertrouwen in dat dat gaat gebeuren.
Als stand-in geef je goed partij! Het startgeld en de gratis peperkoek kun je na afloop ophalen bij de servicebalie aan de zuid-ingang.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik tegen jou gezegd dat ik die actie van FF ook niet koosjer vond. En dat vind ik nog steeds.Maar goed, we wachten tot hij zelf reageert. Al heb ik er weinig vertrouwen in dat dat gaat gebeuren.
Ik ben een beetje de Joop Zoetemelk van het semi-rellen, ik weet het.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Als stand-in geef je goed partij! Het startgeld en de gratis peperkoek kun je na afloop ophalen bij de servicebalie aan de zuid-ingang.
Dat staat ergens bovenaan. Slechts een kwestie van lezen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:42 schreef SwOoSh het volgende:
zet er is bij welk topic dan
En wat doen we hier in de tussenliggende tijd?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Als stand-in geef je goed partij! Het startgeld en de gratis peperkoek kun je na afloop ophalen bij de servicebalie aan de zuid-ingang.
Dit is ook pas mijn eerste dag bij het Fok! Bureau ter Organisate van Reltopics (FBOR), ik hoop dat het niet opvalt.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de Joop Zoetemelk van het semi-rellen, ik weet het.
beetje jammer, je kunt t op zich wel, maar t zou je hele imago verpesten, dus doe je het verkapt...quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de Joop Zoetemelk van het semi-rellen, ik weet het.
Je beeft een beetje, maar dat ziet niemand joh.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Dit is ook pas mijn eerste dag bij het Fok! Bureau ter Organisate van Reltopics (FBOR), ik hoop dat het niet opvalt.
moddergevecht tussen jou en ander vrouwelijk fokgeval?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
En wat doen we hier in de tussenliggende tijd?
De polka dansen? Recepten uitwisselen? Freefighten?
Hee, niet te ongeduldig. De reclamecaravaan is nog niet eens langsgeweest.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
En wat doen we hier in de tussenliggende tijd?
De polka dansen? Recepten uitwisselen? Freefighten?
hoelaat?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik voorzie een slotje![]()
Heb je onze moonimage nog.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:49 schreef Xebrozius het volgende:
Gaat die FF nog posten of hoe zit dat?
diep graven....quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:53 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Heb je onze moonimage nog..
Dat zei ik in het begin al. Ben jij ook zo iemand die op zijn eeuwige geliefde blijft wachten totdat ze getrouwd is en uiteindelijk toch maar naar de hoeren gaat?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:55 schreef Georges het volgende:
Weinig rellen dus. Beetje jammer.
ik las: vrouwelijk ongevalquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:46 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
moddergevecht tussen jou en ander vrouwelijk fokgeval?![]()
nee zo gemeen ben ik nie hoorquote:Op zondag 21 november 2004 00:04 schreef Tokay het volgende:
[..]
ik las: vrouwelijk ongeval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |