Wohoe !!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Flikker op met je flauw icidentje. Je weet precies hoe het zit. Laat FlyingFox nou maar reageren.
Ik spreek voor niemand.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:19 schreef boebiedoe het volgende:
Grappig dat croupouque zo voor FF spreekt, dat doet een begeleider van een zwakzinnige ook.
Wel nobel van je hoor, dat je je zo actief inzet voor zwakzinnigen. Een advies: open er een geniaal topic over en trek je af op al die positieve reacties, maar bok hier op.
Die is volgens mij niet online.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef NightH4wk het volgende:
Croupouque, laat FF zich nou zelf verdedigen.
Croupouque, dit begint op te vallen!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef Tokay het volgende:
Yo, ik schuif even aan.
Ja, nu weten we het wel hoor.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
Croupouque, dit begint op te vallen!
ik verveel me!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel hoor.
Dan wachten we en ondertussen kan jij je bek houden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die is volgens mij niet online.
Hee Tokay, ben jij ook al een kloon van Croupouque? Ik ook!quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:25 schreef Ruis het volgende:
[..]
Croupouque, dit begint op te vallen!
Ik ben jou helemaal geen uitleg verschuldigd aangezien jij net al met je arrogante houding postte dat je zo goed als zeker wist waar het over ging en dat je dat triest vond. Dat FF je bilmaatje is, is wel duidelijk. Geen enkele andere user zou voor zo'n stuk stront opkomen behalve dat hele incestieuze kutkliekje, je weet wel, dat kliekje wat jou zo vereert omdat je zo 'geniaal' bent.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik spreek voor niemand.
Ik constateer iets en zeg wat ik daar van vind. Dat jij daar vervolgens nogal overdreven op reageert moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Of misschien zie ik het verkeerd en is het niet overdreven, maar dan zou ik graag willen dat je dat uitlegt.
We zouden dit toch stilhouden, Pool?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:27 schreef Pool het volgende:
[..]
Hee Tokay, ben jij ook al een kloon van Croupouque? Ik ook!![]()
Beloften gelden niet in reltopics.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
We zouden dit toch stilhouden, Pool?
Zo zit het.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik ben jou helemaal geen uitleg verschuldigd aangezien jij net al met je arrogante houding postte dat je zo goed als zeker wist waar het over ging en dat je dat triest vond. Dat FF je bilmaatje is, is wel duidelijk. Geen enkele andere user zou voor zo'n stuk stront opkomen behalve dat hele incestieuze kutkliekje, je weet wel, dat kliekje wat jou zo vereert omdat je zo 'geniaal' bent.
Voor mij ben je gewoon een betweterige bemoeial die niets anders doet dan mensen laten zien dat jij de wijsheid in pacht hebt en je boven anderen staat.
Fok!, bedoel je?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
dat hele incestieuze kutkliekje, je weet wel, dat kliekje wat jou zo vereert omdat je zo 'geniaal' bent.
Of misschien ben ik iemand die het forum niet zo serieus neemt en (net als voorheen) nog steeds met alle liefde plaatjes voor jou photoshopped als je er om vraagt op MSN, zonder dat ik het nodig vind om je op een forum uit te schelden om mijn imago hoog te houden.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Voor mij ben je gewoon een betweterige bemoeial die niets anders doet dan mensen laten zien dat jij de wijsheid in pacht hebt en je boven anderen staat.
heerlijk he?quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:33 schreef ShaoliN het volgende:
Typisch voorbeeld van kinderen en internet. :')
Gotta love it.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:35 schreef cerror het volgende:
[..]
[sub]heerlijk he?[sub]
Mijn "imago" hoef ik niet hoog te houden door jou uit te schelden. Het punt is dat jij precies weet waar het over gaat en wat er aan de hand is, en je altijd flyingfox het hand boven het hoofd houd. Als je die drol nou zelf eens laat reageren zou de "discussie" al een stuk vlotten. Nog bedankt voor de plaatjes trouwens.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:32 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Of misschien ben ik iemand die het forum niet zo serieus neemt en (net als voorheen) nog steeds met alle liefde plaatjes voor jou photoshopped als je er om vraagt op MSN, zonder dat ik het nodig vind om je op een forum uit te schelden om mijn imago hoog te houden.
Misschien, hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |