Als je dat met een vechtpartij - ook buiten de schooltijden om - ging oplossen werd je van school gestuurd. Is geloof ik 1 keer voorgekomen. De ander zat ook nog op school, en men vond dat de school ook naar die andere leerling een verantwoordelijkheid had.quote:Op zondag 21 november 2004 17:38 schreef Re het volgende:
[..]
waarom...? en welke maatregel
en werd men van school gestuurd als je het met iemand niet eens was?
Onzin, als duidelijk was dat iemand van in de school er wat mee te maken had dan werd die net zo hard aangepakt. Verder volgde altijd vanuit de school een aanklacht bij de politie plus indien bekend was op welke school die andere zaten daar contact mee.quote:Op zondag 21 november 2004 17:37 schreef Re het volgende:
[..]
vechtpartijen buiten de school (ik neem aan dat deze crimineeltjes niet op die school zaten) kun je weinig actie bij ondernemen
ik ken er maar een, en die jongen is gewoon berechtquote:Op zondag 21 november 2004 17:46 schreef Snik het volgende:
[..]
Maar ja, in 2004 worden leraren voor hun kop geschoten indien er geen 'respect' wordt getoond voor tribale culturen.
Dat staat in het bericht.quote:Op zondag 21 november 2004 17:58 schreef Re het volgende:
er wordt dus voor het gemak vanuit gegaan dat het meisje opdracht heeft gegeven voor het inelkaar slaan... ook goed hoor, gooit gemakkelijk de discussie op slot
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:08 schreef Snik het volgende:
[..]
Flikker toch op.
Kritiek op je domme middeleeuwse kutgeloof is geen pijn doen en dat beantwoorden met fysiek geweld laat alleen maar zien wat voor fascistisch dom, achterlopend middeleeuws geloof jullie aanhangen.
Ja, de Nederlandse cultuur is dat je dat debiele geloof van wie dan ook belachelijk mag maken. Als je dat niet aankan dan kan je maar beter oppleuren naar het land waar je vandaan kwam, gezamenlijk met je domme anti-evolutie link, en geloof vooral dat het in 7 dagen allemaal geregeld is met een vingerknip hoor, simpele.
Nee, dat groepje had afluisterapparatuur in de klas geplaatst en waren zeker ook toevallig een bekende van dat meisje.quote:Op zondag 21 november 2004 17:58 schreef Re het volgende:
er wordt dus voor het gemak vanuit gegaan dat het meisje opdracht heeft gegeven voor het inelkaar slaan... ook goed hoor, gooit gemakkelijk de discussie op slot
dat staat er niet. Er staat dat ze met d'r vriendjes heeft gesproken...quote:Op zondag 21 november 2004 18:02 schreef Snik het volgende:
[..]
Dat staat in het bericht.
Dat dat jou niet aanstaat en je dus maar uit het niets andere dingen gaat verzinnen, tja...
1+1=2?quote:Op zondag 21 november 2004 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
dat staat er niet. Er staat dat ze met d'r vriendjes heeft gesproken...
dat kan, hoeft niet en dat vind ik wel van belang. Trouwens niet voor die gastjes, maar dat was wel duidelijkquote:Op zondag 21 november 2004 18:17 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
1+1=2?
Die daarna geheel toevallig die gozer in elkaar mepten.quote:Op zondag 21 november 2004 18:14 schreef Re het volgende:
[..]
dat staat er niet. Er staat dat ze met d'r vriendjes heeft gesproken...
Naja, gezien de regelmaat waarmee groepjes Marokkanen anderen in elkaar slaan zou dat best eens kunnenquote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef Snik het volgende:
[..]
Die daarna geheel toevallig die gozer in elkaar mepten.
Nee, het heeft vast niets met elkaar te maken
Het heeft duidelijk wel wat met elkaar te maken, er is alleen niet aangetoond dat zij die jongens opdracht heeft gegeven.quote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef Snik het volgende:
Dus dat groepje had zeker afluisterapparatuur geplaatst?quote:Op zondag 21 november 2004 18:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het heeft duidelijk wel wat met elkaar te maken, er is alleen niet aangetoond dat zij die jongens opdracht heeft gegeven.
Welk groepje en waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 21 november 2004 18:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Dus dat groepje had zeker afluisterapparatuur geplaatst?
dequote:Op zondag 21 november 2004 18:22 schreef Snik het volgende:
[..]
Het was dus een willekeurige aframmeling volgens jou? Het zou best kunnen hoor, daar niet van...quote:Op zondag 21 november 2004 18:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welk groepje en waarom zouden ze dat doen?
Das ook weer waar. Het is maar de vraag hoeveel van dit verhaal waar is. Alhoewel ik ook geloof dat het in de Telegraaf heeft gestaan... maar goed, die zitten wel vaker mis...quote:Op zondag 21 november 2004 18:27 schreef Re het volgende:
[..]
desmiley wordt weer vaak uit de kast gehaald
Dat die kutgastjes uit eigen intiatief werken is natuurlijk uitgesloten, maar goed ... het gehele verhaal is wel duidelijk vanuit een welogje
Nee, het was, als ik van het nu bekende verhaal uit ga, een aframmeling door een stel jongeren die vonden dat een of andere scholier niets (slechts?) mocht zeggen over de Islam. Zij wisten van deze presentatie, omdat een vriendin van hen, die in de klas aanwezig was, hun dit vertelde.quote:Op zondag 21 november 2004 18:31 schreef nikk het volgende:
[..]
Het was dus een willekeurige aframmeling volgens jou? Het zou best kunnen hoor, daar niet van...
Dat zou best kunnen natuurlijk. De vraag is alleen hoe die jongens dan wisten wie ze moesten slaan?quote:Op zondag 21 november 2004 18:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, het was, als ik van het nu bekende verhaal uit ga, een aframmeling door een stel jongeren die vonden dat een of andere scholier niets (slechts?) mocht zeggen over de Islam. Zij wisten van deze presentatie, omdat een vriendin van hen, die in de klas aanwezig was, hun dit vertelde.
Nergens staat echter dat zij die jongens heeft gevraagd heeft iemand een aframmeling te geven.
Ze kenden die jongen? Ze kregen een naam? Een beschrijving? Ik heb geen idee.quote:Op zondag 21 november 2004 18:36 schreef nikk het volgende:
De vraag is alleen hoe die jongens dan wisten wie ze moesten slaan?
Lijkt me erg onwaarschijnlijk aangezien ze niet op dezelfde school zaten.quote:Op zondag 21 november 2004 18:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ze kenden die jongen?
Tja, en van wie zouden ze de naam en beschrijving gekregen hebben? Daarnaast, waarom zou je uberhaupt een naam en/of beschrijving geven?quote:Ze kregen een naam? Een beschrijving? Ik heb geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |