daarmee wordt de eerste indruk bepaald, maar de liefde nietquote:op zaterdag 20 november 2004 20:16 schreef konniekipke het volgende:
[..]
liefde wordt voor 60% gedicteerd door uiterlijk & uitstraling.
oh, heb jij even de verkeerde niet standaard vrouw te pakkenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:13 schreef konniekipke het volgende:
[..]
wat is de motivatie van je verliefdheid?
als je dat kan onderkennen, ben je al een heel eind.
wat wil je daar mee zeggen?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:17 schreef marmar het volgende:
[..]
soms mag mijn vent meegenieten
is de eerste indruk niet van invloed op het aanwakkeren van je gevoel?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:20 schreef xennia het volgende:
[..]
daarmee wordt de eerste indruk bepaald, maar de liefde niet
klopt, aanvullen moet je inderdaad heel letterlijk nemen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:08 schreef nozem het volgende:
[..]
er is niks met een enigzins traditioneel rollenpatroon. dat betekent echter niet dat het enige recht van de vrouw haar aanrecht is, en dat de man alle centjes binnen moet halen.
mwah en dat zal tegenvallen, kwestie van gevoel.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:14 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
kunnen we allebei het antwoord afwachten![]()
neehoor, de mannen die met lulsmoezen aankomen in de disco, mogen het van mij mooi een kruk verderop proberen! die grote smoel heb ik zelf al, en is dus in mijn ogen geen aanvulling op mijn eisenpakketquote:op zaterdag 20 november 2004 20:19 schreef nozem het volgende:
[..]
daarmee wil je dus eigenlijk zeggen dat vrouwen er vaak met een lul van een vent vandoor gaan, puur en alleen omdat hij de guts heeft om zijn bek open te trekken en een paar versiertrucs op ze los te laten? de meeste verlegen kerels hebben die skills niet, proberen het wel, maar slaan dicht. hierdoor kiezen vrouwen eieren voor hun geld en trekken ze toch die ene klojo met z'n grote smoel het bed in?
is dat het? hmm, interessante materie..
dit is natuurlijk belachelijk! logisch gezien zou het andersom net zo moeten werken: het is dus voor een vrouw net zo zinloos om achter mannen aan te lopen, want een man wil haar, of hij wil haar niet. het enige wat dan overblijft is die spontane 'klick' van jou, waar ik eerlijk gezegd niet zo in geloof.quote:op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef konniekipke het volgende:
het klinkt gek, maar de beste manier waarop je een spetterende verstandhouding met een vrouw ontwikkeld is als man sowieso je eigen lijn te trekken. achter een vrouw aanlopen met als doel haar te veroveren is naar mijn idee zinloos. of zij wil je, of niet. vrouwen moeten of naar jou toekomen, of er moet meteen een klick zijn, maar anders gaat het nooit werken.
vraag je af als je een soort van relatie hebt, wat daarvan de basis is. gelijkheid is het belangrijkste; niet afhankelijkheid, zorgen voor en jalouzie.
leeftijd maakt niet uit.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:19 schreef quickie_bat het volgende:
doelt ts trouwens nog op een bepaalde leeftijdsgroep van de vrouwen? of gewoon alles tussen de laten we zeggen 16 en 100 jaar?
ik ben nog nooit verliefd op het eerste gezicht geweest dus nee. de eerste indruk bepaalt of ik een man interessant genoeg vind om me verder in hem te verdiepen of nietquote:op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef konniekipke het volgende:
[..]
is de eerste indruk niet van invloed op het aanwakkeren van je gevoel?
je hebt nu de stereotype niet al te knappe, pokdalige kunstenaar of acteur in je hoofd die in feite niet eens foeielijk is. wedden dat jij een echt lelijke man geen blik waardig gunt?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
een lelijke spannende man maakt nog altijd meer kans bij mij dan een mooie saaie degelijke man.
wow, dit is nog eens een stellingquote:op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
een lelijke spannende man maakt nog altijd meer kans bij mij dan een mooie saaie degelijke man.
dat ik er soms eentje mee naar huis neem voor ons samenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef konniekipke het volgende:
[..]
wat wil je daar mee zeggen?
ik heb zo'n idee dat we samen op ramkoers zitten.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:18 schreef konniekipke het volgende:
[..]
geh, alweer op 1 lijn
dank je voor je uitlegquote:op zaterdag 20 november 2004 20:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
mwah en dat zal tegenvallen, kwestie van gevoel.
voorspelbaar was het wel, probeer een vrouw bij de "pik" te grijpen en je kan er donder op zeggen dat ze een verklaring vragen.
ik gok dat je vrijgezel bent, niet samenleefd met je partner of de relatie nog maar pril is. am i right?
wel leuk dat je lars lief vindt, raad eens hoe ik heet..........![]()
persoonlijk geloof ik meer in 53,61%quote:op zaterdag 20 november 2004 20:16 schreef konniekipke het volgende:
[..]
liefde wordt voor 60% gedicteerd door uiterlijk & uitstraling.
haha nee, maar dacht ineens weer aan dat ik deze ondertitel heb toen ik de uitdrukking "foute man" lasquote:op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef henryhill het volgende:
[..]
wow, dit is nog eens een stelling
enne, marmar, je bent toch niet om aandacht aan het schooien he?![]()
hehe, je zou mijn exvriendjes eens moeten zien!quote:op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef nozem het volgende:
[..]
je hebt nu de stereotype niet al te knappe, pokdalige kunstenaar of acteur in je hoofd die in feite niet eens foeielijk is. wedden dat jij een echt lelijke man geen blik waardig gunt?
vandaar dat ik 3 opties neerleg, het leven bestaat niet uit alleen zwart en wit.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:25 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
dank je voor je uitleg
en ja het lijkt me logisch dat ik een verklaring vraag als jij insinueert over mijn persoon, dan word ik wel nieuwschierig ja
ik ben overigens geen vrijgezel. maar ik snap de link niet tussen vrijgezel zijn en mijn mening?
kom op kim, jij gaat echt niet af op een nerd die stilletjes in een hoekje zit te zitten. ik denk dat jij dan eerder aan de praat gaat met een 'foute man'. dat is trouwens ook een vooroordeel dat mannen met lulsmoezen aankomen. of het moet wel heel erg gesteld zijn met onze soortquote:op zaterdag 20 november 2004 20:23 schreef k_i_m het volgende:
[..]
neehoor, de mannen die met lulsmoezen aankomen in de disco, mogen het van mij mooi een kruk verderop proberen! die grote smoel heb ik zelf al, en is dus in mijn ogen geen aanvulling op mijn eisenpakket.
inderdaadquote:op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef nozem het volgende:
[..]
je hebt nu de stereotype niet al te knappe, pokdalige kunstenaar of acteur in je hoofd die in feite niet eens foeielijk is. wedden dat jij een echt lelijke man geen blik waardig gunt?
kan mij dat schelen, ze zijn woest aantrekkelijkquote:op zaterdag 20 november 2004 20:27 schreef nozem het volgende:
die lui van metallica hebben vroeger een aantal vrouwonvriendelijke uitspraken gedaan waar je tuinbroek echt van af zakt quickie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |