abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23453546
doelt ts trouwens nog op een bepaalde leeftijdsgroep van de vrouwen? of gewoon alles tussen de laten we zeggen 16 en 100 jaar?
pi_23453549
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:16 schreef konniekipke het volgende:

[..]

liefde wordt voor 60% gedicteerd door uiterlijk & uitstraling.
daarmee wordt de eerste indruk bepaald, maar de liefde niet
pi_23453565
trouwens, zie ondertitel bij avator
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:20:57 #54
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_23453571
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:13 schreef konniekipke het volgende:

[..]

wat is de motivatie van je verliefdheid?
als je dat kan onderkennen, ben je al een heel eind.
oh, heb jij even de verkeerde niet standaard vrouw te pakken .

het duurt lang voordat verliefdheid mij te pakken heeft. ik ben nooit opslag verliefd. ik kan wel opslag "geinteresseerd" zijn, maar voordat ik verliefd word moet ik de man in questie eerst vertrouwen. daar vallen al een hoop mannen mee af, kan ik je vertellen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_23453575
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:17 schreef marmar het volgende:

[..]

soms mag mijn vent meegenieten
wat wil je daar mee zeggen?
pi_23453591
een lelijke spannende man maakt nog altijd meer kans bij mij dan een mooie saaie degelijke man.
pi_23453594
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:20 schreef xennia het volgende:

[..]

daarmee wordt de eerste indruk bepaald, maar de liefde niet
is de eerste indruk niet van invloed op het aanwakkeren van je gevoel?
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:22:48 #58
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_23453621
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:08 schreef nozem het volgende:

[..]

er is niks met een enigzins traditioneel rollenpatroon. dat betekent echter niet dat het enige recht van de vrouw haar aanrecht is, en dat de man alle centjes binnen moet halen.
klopt, aanvullen moet je inderdaad heel letterlijk nemen.
uitgaande van mijzelf op dit moment doe ik het complete huishouden en staat er 's avonds als mijn vriendin uit haar werk een lekkere maaltijd op haar te wachten.
de hele mikmak doe ik, strijken, wassen, opruimen, schoonmaken, stofzuigen etc. waarom? heel simpel, mijn vriendin werkt fulltime en ik ben op dit moment werkloos.
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:14 schreef quickie_bat het volgende:

[..]

kunnen we allebei het antwoord afwachten
mwah en dat zal tegenvallen, kwestie van gevoel.
voorspelbaar was het wel, probeer een vrouw bij de "pik" te grijpen en je kan er donder op zeggen dat ze een verklaring vragen.

ik gok dat je vrijgezel bent, niet samenleefd met je partner of de relatie nog maar pril is. am i right?

wel leuk dat je lars lief vindt, raad eens hoe ik heet..........
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:23:15 #59
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_23453627
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:19 schreef nozem het volgende:

[..]

daarmee wil je dus eigenlijk zeggen dat vrouwen er vaak met een lul van een vent vandoor gaan, puur en alleen omdat hij de guts heeft om zijn bek open te trekken en een paar versiertrucs op ze los te laten? de meeste verlegen kerels hebben die skills niet, proberen het wel, maar slaan dicht. hierdoor kiezen vrouwen eieren voor hun geld en trekken ze toch die ene klojo met z'n grote smoel het bed in?

is dat het? hmm, interessante materie..
neehoor, de mannen die met lulsmoezen aankomen in de disco, mogen het van mij mooi een kruk verderop proberen! die grote smoel heb ik zelf al, en is dus in mijn ogen geen aanvulling op mijn eisenpakket .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_23453628
quote:
op zaterdag 20 november 2004 19:21 schreef konniekipke het volgende:

het klinkt gek, maar de beste manier waarop je een spetterende verstandhouding met een vrouw ontwikkeld is als man sowieso je eigen lijn te trekken. achter een vrouw aanlopen met als doel haar te veroveren is naar mijn idee zinloos. of zij wil je, of niet. vrouwen moeten of naar jou toekomen, of er moet meteen een klick zijn, maar anders gaat het nooit werken.
vraag je af als je een soort van relatie hebt, wat daarvan de basis is. gelijkheid is het belangrijkste; niet afhankelijkheid, zorgen voor en jalouzie.
dit is natuurlijk belachelijk! logisch gezien zou het andersom net zo moeten werken: het is dus voor een vrouw net zo zinloos om achter mannen aan te lopen, want een man wil haar, of hij wil haar niet. het enige wat dan overblijft is die spontane 'klick' van jou, waar ik eerlijk gezegd niet zo in geloof.
"I'm a reasonable man, get off my case"
pi_23453641
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:19 schreef quickie_bat het volgende:
doelt ts trouwens nog op een bepaalde leeftijdsgroep van de vrouwen? of gewoon alles tussen de laten we zeggen 16 en 100 jaar?
leeftijd maakt niet uit.
pi_23453644
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef konniekipke het volgende:

[..]

is de eerste indruk niet van invloed op het aanwakkeren van je gevoel?
ik ben nog nooit verliefd op het eerste gezicht geweest dus nee. de eerste indruk bepaalt of ik een man interessant genoeg vind om me verder in hem te verdiepen of niet
pi_23453651
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
een lelijke spannende man maakt nog altijd meer kans bij mij dan een mooie saaie degelijke man.
je hebt nu de stereotype niet al te knappe, pokdalige kunstenaar of acteur in je hoofd die in feite niet eens foeielijk is. wedden dat jij een echt lelijke man geen blik waardig gunt?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:24:25 #64
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23453655
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef cinnamongirl het volgende:
wow, dit is nog eens een stelling

enne, marmar, je bent toch niet om aandacht aan het schooien he?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23453657
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:21 schreef konniekipke het volgende:

[..]

wat wil je daar mee zeggen?
dat ik er soms eentje mee naar huis neem voor ons samen
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:25:16 #66
17709 hollander172
pi_23453672
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:18 schreef konniekipke het volgende:

[..]

geh, alweer op 1 lijn
ik heb zo'n idee dat we samen op ramkoers zitten.

dat wij er hetzelfde over dachten wist ik ook al voor dit topic, ben enkel ingehaakt omdat dit het geval zou zijn.
pi_23453674
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:22 schreef hollander172 het volgende:

[..]

mwah en dat zal tegenvallen, kwestie van gevoel.
voorspelbaar was het wel, probeer een vrouw bij de "pik" te grijpen en je kan er donder op zeggen dat ze een verklaring vragen.

ik gok dat je vrijgezel bent, niet samenleefd met je partner of de relatie nog maar pril is. am i right?

wel leuk dat je lars lief vindt, raad eens hoe ik heet..........
dank je voor je uitleg
en ja het lijkt me logisch dat ik een verklaring vraag als jij insinueert over mijn persoon, dan word ik wel nieuwschierig ja
ik ben overigens geen vrijgezel. maar ik snap de link niet tussen vrijgezel zijn en mijn mening?
pi_23453702
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:16 schreef konniekipke het volgende:

[..]

liefde wordt voor 60% gedicteerd door uiterlijk & uitstraling.
persoonlijk geloof ik meer in 53,61%
"I'm a reasonable man, get off my case"
pi_23453713
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef henryhill het volgende:

[..]

wow, dit is nog eens een stelling

enne, marmar, je bent toch niet om aandacht aan het schooien he?
haha nee, maar dacht ineens weer aan dat ik deze ondertitel heb toen ik de uitdrukking "foute man" las
pi_23453716
die lui van metallica hebben vroeger een aantal vrouwonvriendelijke uitspraken gedaan waar je tuinbroek echt van af zakt quickie.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_23453737
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef nozem het volgende:

[..]

je hebt nu de stereotype niet al te knappe, pokdalige kunstenaar of acteur in je hoofd die in feite niet eens foeielijk is. wedden dat jij een echt lelijke man geen blik waardig gunt?
hehe, je zou mijn exvriendjes eens moeten zien!
veel 'lelijke' mannen hebben weinig zelfvertrouwen of zijn bitter en gefrustreerd...maar er zijn er tussen die zeer zelfverzekerd zijn en zeer boeiend zijn...ik kan echt zeggen dat ik naar de mens kijk en niet naar het uiterlijk, al zie ik natuurlijk ook weleens wat 'lekkers' en ja, die ga ik ook niet uit de weg..net wat ik op dat moment naar op zoek ben!
  zaterdag 20 november 2004 @ 20:29:13 #72
17709 hollander172
pi_23453747
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:25 schreef quickie_bat het volgende:

[..]

dank je voor je uitleg
en ja het lijkt me logisch dat ik een verklaring vraag als jij insinueert over mijn persoon, dan word ik wel nieuwschierig ja
ik ben overigens geen vrijgezel. maar ik snap de link niet tussen vrijgezel zijn en mijn mening?
vandaar dat ik 3 opties neerleg, het leven bestaat niet uit alleen zwart en wit.
als je dames hiernaar vraagt die al langer "vast" zitten krijg je namelijk heel andere antwoorden. kwestie van gewenning en ontwikkeling in relationele zin.

dat jij er zo op reageerd was ook vanuit deze optiek voorspelbaar alhoewel ik bij mijn eigen vriendin heb gemerkt dat er ook vrouwen zijn die maar blijven happen. enige nuancering moet ik dus wel toepassen.
pi_23453748
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:23 schreef k_i_m het volgende:

[..]

neehoor, de mannen die met lulsmoezen aankomen in de disco, mogen het van mij mooi een kruk verderop proberen! die grote smoel heb ik zelf al, en is dus in mijn ogen geen aanvulling op mijn eisenpakket .
kom op kim, jij gaat echt niet af op een nerd die stilletjes in een hoekje zit te zitten. ik denk dat jij dan eerder aan de praat gaat met een 'foute man'. dat is trouwens ook een vooroordeel dat mannen met lulsmoezen aankomen. of het moet wel heel erg gesteld zijn met onze soort
pi_23453774
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:24 schreef nozem het volgende:

[..]

inderdaad
pi_23453806
quote:
op zaterdag 20 november 2004 20:27 schreef nozem het volgende:
die lui van metallica hebben vroeger een aantal vrouwonvriendelijke uitspraken gedaan waar je tuinbroek echt van af zakt quickie.
kan mij dat schelen, ze zijn woest aantrekkelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')