wat zou een vulcan van deze materie vinden?quote:op zaterdag 20 november 2004 19:57 schreef henryhill het volgende:
[..]
zal wel komen omdat 'ie verwachtte een logisch antwoord te vinden. terwijl dit soort zaken juist helemaal niet logisch te beredeneren zijn.
fijne kerel, die freud
oh, en ik ben het wel met de openingspost eens.
dat is inderdaad een opmerking die de "bad boy" in jezelf weer laat loskomen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:00 schreef nozem het volgende:
[..]
ja, dat ze vrouw was dat is me al opgevallen. ik vind het alleen absurd dat ik voor seksistisch uitgemaakt word terwijl ik een harstikke vrouwvriendelijk persoon ben. ik constateer alleen dat er verschillen zijn tussen man en vrouw, daarom kunnen we elkaar aanvullen. als sommige vrouwen kost wat kost (zoals na de 1e feministische golf) op alle fronten gewoon mannen willen zijn dan gaat het mis en dan krijg je een onderlinge verstandhouding van niks.
er is niks met een enigzins traditioneel rollenpatroon. dat betekent echter niet dat het enige recht van de vrouw haar aanrecht is, en dat de man alle centjes binnen moet halen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
dat is inderdaad een opmerking die de "bad boy" in jezelf weer laat loskomen.![]()
ik ben het met je eens dat we elkaar juist kunnen aanvullen, waarschijnlijk moet dit zelfs willen we met elkaar (voor langere tijd) door 1 deur kunnen..........
de kwaliteiten die we als man en vrouw hebben staan daar m.i. wel buiten, ik ken ook stellen waarbij de vrouw meer man is dan de kerel die ze naast zich heeft. over het algemeen kunnen we denk ik wel stellen dat het gros van de mensen "traditioneel" leeft.
oh? vertel eens waarom jij dat denkt?quote:op zaterdag 20 november 2004 19:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
de reden van haar opmerking is dan ineens heel begrijpelijk.
quote:op zaterdag 20 november 2004 20:04 schreef marmar het volgende:
"wat wil een vrouw" <-- als ze het zelf niet eens weet, kan jij er ook niet achter komen he![]()
hij hoeft echt niet altijd alleen maar liefje en schatje en snoesje te zeggen, hij mag ook best eens zeggen "soms ben je wel een lekkerwijf he?"
maar alle gekheid op een stokje
[..]
ja, dat vroeg ik me dan ook weer een beetje af. ik dacht, er komt vast wel een wedervraag van jou. en ja hoor, zo voorspelbaar, die vrouwen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:09 schreef quickie_bat het volgende:
[..]
oh? vertel eens waarom jij dat denkt?gewoon normale vraag hoor dus zonder sarcasme
ok goed, dat heb je niet gezegd. maar voel me beetje aangevallen, het lijkt nu net alsof vrouwen een blinde vlek hebben voor foute mannen en ze ervandoor gaan zodra ze er een tegen komen, of ze nou een relatie hebben of niet.....ergo vrouwen zijn labiele wezens... ja, het gebeurt maar het omgekeerde gebeurt ook vaak genoeg dat mannen alles neerleggen en hun pik volgen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:05 schreef konniekipke het volgende:
[..]
again, dit is iets wat ik niet beweer. ik zeg niet dat ze vaker iets doen dan mannen. ik bespeur toch snel bij de vrouwen hier een 'jamaar, jij/jullie...".
als liefde echt blind zou maken dan gingen vrouwen er in eerste instantie ook met de grootste nerds vandoor, doch, dit is zelden het geval.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:09 schreef k_i_m het volgende:
het is niet zozeer het feit van een foute man willen, maar meer een questie dat liefde blind maakt.
zeker, we zijn allemaal klojo's, maar het gaat nu over vrouwen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
ok goed, dat heb je niet gezegd. maar voel me beetje aangevallen, het lijkt nu net alsof vrouwen een blinde vlek hebben voor foute mannen en ze ervandoor gaan zodra ze er een tegen komen, of ze nou een relatie hebben of niet.....ergo vrouwen zijn labiele wezens... ja, het gebeurt maar het omgekeerde gebeurt ook vaak genoeg dat mannen alles neerleggen en hun pik volgen.
wat is de motivatie van je verliefdheid?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:09 schreef k_i_m het volgende:
het is niet zozeer het feit van een foute man willen, maar meer een questie dat liefde blind maakt.
dus als de ts "boefje" vervangt door "zelfverzekerde man" dan ben je het wel met hem eens?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:05 schreef #ANONIEM het volgende:
wat een flauwekul. vriouwen willen geen foute mannen (meesten niet in ieder geval). ze willen mannen met lef en zelfvertrouwen. dat het voor die 'lieve jongens' opvalt dat (in hun ogen) foute mannen lekkere meiden krijgen komt niet omdat ze echt fout zijn maar lef en zelfvertrouwen hebben. het valt misschien wel extra op maar is geen eigenschap van vrouwen. eigenschap van vrouwen is wel dat ze een man met zelfvertrouwen willen, en dat hebben de meeste foute mannen nou eenmaal ook, net zoals de players bijvoorbeeld...
kunnen we allebei het antwoord afwachtenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:10 schreef nozem het volgende:
[..]
ja, dat vroeg ik me dan ook weer een beetje af. ik dacht, er komt vast wel een wedervraag van jou. en ja hoor, zo voorspelbaar, die vrouwen.![]()
wie maakt het meeste kans? die het meest waagt. als jij als nerd jezelf inprent dat je nooit wat vangt, en je blijft in een hoekje zitten, dan vang je ook nooit wat. dat heeft meer met instelling dan met nerd zijn te maken. ik ken namelijk ook hele leuke sociale nerds, die erg veel succes hebben bij vrouwen. maar het zijn wel nerds.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:11 schreef nozem het volgende:
[..]
als liefde echt blind zou maken dan gingen vrouwen er in eerste instantie ook met de grootste nerds vandoor, doch, dit is zelden het geval.
hey, nu ben ik het een keer met jou eensquote:op zaterdag 20 november 2004 20:12 schreef marmar het volgende:
maar met vrouwen rondslettebakken mag
liefde wordt voor 60% gedicteerd door uiterlijk & uitstraling.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:11 schreef nozem het volgende:
[..]
als liefde echt blind zou maken dan gingen vrouwen er in eerste instantie ook met de grootste nerds vandoor, doch, dit is zelden het geval.
soms mag mijn vent meegenietenquote:op zaterdag 20 november 2004 20:15 schreef henryhill het volgende:
[..]
hey, nu ben ik het een keer met jou eens![]()
geh, alweer op 1 lijnquote:op zaterdag 20 november 2004 20:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
niet om hier op te scheppen maar ik heb de tijd van mijn leven gehad.als je dit als kerel eenmaal door hebt dan begint het genieten pas hoewel vrouwen vooral naar elkaar toe dan wel heel venijnig konden zijn.
hehe erkenning!quote:op zaterdag 20 november 2004 20:13 schreef nozem het volgende:
[..]
zeker, we zijn allemaal klojo's, maar het gaat nu over vrouwen.
daarmee wil je dus eigenlijk zeggen dat vrouwen er vaak met een lul van een vent vandoor gaan, puur en alleen omdat hij de guts heeft om zijn bek open te trekken en een paar versiertrucs op ze los te laten? de meeste verlegen kerels hebben die skills niet, proberen het wel, maar slaan dicht. hierdoor kiezen vrouwen eieren voor hun geld en trekken ze toch die ene klojo met z'n grote smoel het bed in?quote:op zaterdag 20 november 2004 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
wie maakt het meeste kans? die het meest waagt. als jij als nerd jezelf inprent dat je nooit wat vangt, en je blijft in een hoekje zitten, dan vang je ook nooit wat. dat heeft meer met instelling dan met nerd zijn te maken. ik ken namelijk ook hele leuke sociale nerds, die erg veel succes hebben bij vrouwen. maar het zijn wel nerds.
maar een lekker ding als jij zal nooit op een nerd vallen.quote:op zaterdag 20 november 2004 20:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
wie maakt het meeste kans? die het meest waagt. als jij als nerd jezelf inprent dat je nooit wat vangt, en je blijft in een hoekje zitten, dan vang je ook nooit wat. dat heeft meer met instelling dan met nerd zijn te maken. ik ken namelijk ook hele leuke sociale nerds, die erg veel succes hebben bij vrouwen. maar het zijn wel nerds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |