HOI MEDEPOLDERBEWONER.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:45 schreef Markster het volgende:
Kick omdat ik niet wil dat fifa2005 hoger in de lijst staat
HALLO!quote:Op woensdag 24 november 2004 22:08 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
HOI MEDEPOLDERBEWONER.
Is het spel een beetje te spelen op Xbox Live?quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb net even de live trial geactiveerd
Tot nu toe heb ik 1wedstrijd gepeeld (Real Madrid - PSV).
Ik kwam 1-0 voor te staan (met PSV uiteraard), en toen stopte mijn tegenstander ermee
Jammer dat je daar geen strafpunten voor krijgt.
Bedankt, ik ga het vanavond eens proberen...quote:Op woensdag 24 november 2004 18:30 schreef jimjim1983 het volgende:
als je L1 + [] doet dan moet je ook nog naar achteren drukken (dus van het doel af), dan gaat de bal wat hoger en minder hard. je kan ook eerst [] drukken en daarna R1, vooral handig als de keeper dicht bij je staat.
Idemquote:Op woensdag 24 november 2004 18:35 schreef taart het volgende:
[..]
waarom staat hij überhaupt op de hoes. Die gast is niet echt bepaald geschikt voor een cover
.
Voor edje34 ben ik ook al bang![]()
de wedstrijd die ik speelde ging erg goed, maar er schijnen soms inderdaad problemen te zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:25 schreef Greetings het volgende:
[..]
Is het spel een beetje te spelen op Xbox Live?
Want ik hoorde geluiden dat het veel te sloom ging ofzo?
Iemand iets van gemerkt?
Ik hoop dat het niet zo een gare poort is als deel3 en de demo van 4.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:10 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
![]()
.
Mijne is rond 17.00-18.00 wel binnen.
Ja het menu irriteer ik me wel aan ja en vooral die menugeluidjesquote:Op donderdag 25 november 2004 15:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet zo een gare poort is als deel3 en de demo van 4.
Het ziet er echt amateuristisch uit, die playstation controls in het menu![]()
Qua gameplay is het spel echt geweldig, alleen kan ik de bal bijna nooit afpakken, of ik moet een sliding maken maar dan krijg ik bijna altijd geelquote:Op donderdag 25 november 2004 15:14 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja het menu irriteer ik me wel aan ja en vooral die menugeluidjes, die playstation-controls maakt me niet echt uit, voor de rest is het een topgame
![]()
.
Ja idd, vooral met 5 sterren is het bijna niet te doenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Qua gameplay is het spel echt geweldig, alleen kan ik de bal bijna nooit afpakken, of ik moet een sliding maken maar dan krijg ik bijna altijd geel
Hehe, ik moet weer ff wennen, ik heb lange tijd "this is football 2003" gespeeld.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:16 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja idd, vooral met 5 sterren is het bijna niet te doen, morgen maar is een gamepad halen
.
quote:Op donderdag 25 november 2004 15:17 schreef Markster het volgende:
[..]
Hehe, ik moet weer ff wennen, ik heb lange tijd "this is football 2003" gespeeld.
Wat een knuddegame, alleen die zwalbes zijn wel leuk
Fifa was goed, totdat deeltje 2000 verscheen, sindsdien is het alleen maar bergafwaards gegaan.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:19 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]idd dat is wel zo een zuur spel
.
Ik speel nog liever Fifa 2005![]()
.
Haha, ja Fifa 97 speelde ik altijd op de psx 1quote:Op donderdag 25 november 2004 15:20 schreef Markster het volgende:
[..]
Fifa was goed, totdat deeltje 2000 verscheen, sindsdien is het alleen maar bergafwaards gegaan.
fifa 97Zaalvoetbal
idd, dat heb ik ook steedsquote:Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef febster het volgende:
Heeft iemand meer last van het feit dat je nogal erg snel veels te hard en dus over schiet? Ik namelijk wel
Oplossingen? Want op de Xbox versie schiet je met de X knop, en ook al raak ik hem maar heel ff aan dan nog is de meter meestal al veels te vol gelopen waardoor ik de bal bijkans het stadion uitschiet
www.gamefaqs.comquote:Op donderdag 25 november 2004 17:39 schreef Markster het volgende:
Maar even vraagje, waar kan ik de echte namen van nederland vinden? Heb het meeste al ge-edit, maar ik weet er een paar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |