bedoel je masterleague? dat blijft gewoon eeuwig doorgaan. en ja je speelt dan europees, als je dat gehaald hebt iig.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:39 schreef edje34 het volgende:
Wat gebeurd er trouwens als het seizoen afgelopen is,speel je dan volgend seizoen europees??
Of is het gewoon afgelopen na 1 seizoen?
xbox live?quote:Op dinsdag 23 november 2004 13:15 schreef febster het volgende:
Gister bij gcshop.nl besteld en vandaag binnen
nee de gewone competitie JimJimquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
bedoel je masterleague? dat blijft gewoon eeuwig doorgaan. en ja je speelt dan europees, als je dat gehaald hebt iig.
ik vind t soms echt mooi als de keeper blijft staan, omdat ie op t verkeerde been staat. of als bijvoorbeeld een kopbal over hem heen gaat. maar ik vind dat ie wel te vaak op t verkeerde been staat.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:50 schreef Thetallguy het volgende:
Maakt een goal toch iets minder mooi, als de keeper gewoon in het midden blijft staan en jij em in de kruising jast
Opvallendquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:17 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik vind t soms echt mooi als de keeper blijft staan, omdat ie op t verkeerde been staat. of als bijvoorbeeld een kopbal over hem heen gaat. maar ik vind dat ie wel te vaak op t verkeerde been staat.
ik vind pro 4 geweldig. ik ben nu met master league bezig. ik ging vet goed. maar t lijkt of de tegenstander me steeds beter door hebt. echt lastig, maar leuk.
ik vind alleen vrije trappen frustrerend moeilijk. met pro 3 schoot ik ze er regelmatig in, maar nu niet meer.![]()
ik heb 1 vraag.
Wie weet de echte spelers namen van de classic teams van nederland enzo.
iemand een internet adres ofzo.
op www.winning-eleven.com staan alle echte namenquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:17 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik vind t soms echt mooi als de keeper blijft staan, omdat ie op t verkeerde been staat. of als bijvoorbeeld een kopbal over hem heen gaat. maar ik vind dat ie wel te vaak op t verkeerde been staat.
ik vind pro 4 geweldig. ik ben nu met master league bezig. ik ging vet goed. maar t lijkt of de tegenstander me steeds beter door hebt. echt lastig, maar leuk.
ik vind alleen vrije trappen frustrerend moeilijk. met pro 3 schoot ik ze er regelmatig in, maar nu niet meer.![]()
ik heb 1 vraag.
Wie weet de echte spelers namen van de classic teams van nederland enzo.
iemand een internet adres ofzo.
Wel genaaid....quote:Op dinsdag 23 november 2004 08:30 schreef edje34 het volgende:
Ik heb 64,99 eurie betaald gisteren![]()
Zondag bij gcshop.nl besteld en nu aftellen tot vrijdagquote:Op dinsdag 23 november 2004 13:15 schreef febster het volgende:
Gister bij gcshop.nl besteld en vandaag binnen
Ja dat is echt lelijkquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik heb net even de live trial geactiveerd
Tot nu toe heb ik 1wedstrijd gepeeld (Real Madrid - PSV).
Ik kwam 1-0 voor te staan (met PSV uiteraard), en toen stopte mijn tegenstander ermee
Jammer dat je daar geen strafpunten voor krijgt.
Het tikje opzij lukt mij nooit, ik neem dus altijd de vrije trap met z'n 2-en maar die 2e staat er voor niks, meer voor de sier zodat het heel erg mooi lijktquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:53 schreef Fernando-Nelson het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een vrije trap in tweeen gescoord? Eerst een tikke opzij, en dan de tweede speler die schiet, als ik dat doe schiet die speler ALTIJD door het midden, recht op de keeper af. En ik mik echt in de hoek, ik doe PES al een jaar of 4. Lukt het jullie wel?
Nee ik vind het bij pro 4 moeilijker om uit een vrijetrap te scoren dan bij fifa.quote:Op dinsdag 23 november 2004 19:53 schreef Fernando-Nelson het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens een vrije trap in tweeen gescoord? Eerst een tikke opzij, en dan de tweede speler die schiet, als ik dat doe schiet die speler ALTIJD door het midden, recht op de keeper af. En ik mik echt in de hoek, ik doe PES al een jaar of 4. Lukt het jullie wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |