is een idee jaquote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef jpg97 het volgende:
ik denk dat het het eerlijkst is als je zeg maar 1 uit en 1 thuis wedstrijd moet spelen ( ivm lag ).Dus dat je een keer host, en een keer joined.
Is dat een idee?
Ja.. inderdaad lijkt mij een goed idee..quote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef jpg97 het volgende:
ik denk dat het het eerlijkst is als je zeg maar 1 uit en 1 thuis wedstrijd moet spelen ( ivm lag ).Dus dat je een keer host, en een keer joined.
Is dat een idee?
ja leuk, hoewel ik wel soms vind dat de bal wel heel erg veel effect krijgt na dat hobbeltje.quote:Op zondag 21 november 2004 19:20 schreef VoreG het volgende:
Geweldig om te zien hoe de bal rolt of hoe de bal vliegt als je een afstandschot maakt. Ziet er allemaal zo realistisch uit. Met een draai op het doelschieten via de grond en dat hobbeltje op het einde heerlijk.
Gebeurt in het echte voetbal niet anders, moet je is erop letten als ze met een draai langs de keeper schieten.quote:Op zondag 21 november 2004 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja leuk, hoewel ik wel soms vind dat de bal wel heel erg veel effect krijgt na dat hobbeltje.
ik kijk al m'n hele leven intensief voetbal en heb nog nooit (nouja 1x met Kieft dan) de bal nadat die de grond raakte heel veel effect zien krijgen en alsnog het doel indraaien nadat ie eigenlijk mis zou gaan.quote:Op zondag 21 november 2004 19:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gebeurt in het echte voetbal niet anders, moet je is erop letten als ze met een draai langs de keeper schieten.
Zo extreem heb ik em in het spel nog niet gezien (Vonlanten ADO-PSV was trouwens zo'n extremequote:Op zondag 21 november 2004 20:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik kijk al m'n hele leven intensief voetbal en heb nog nooit (nouja 1x met Kieft dan) de bal nadat die de grond raakte heel veel effect zien krijgen en alsnog het doel indraaien nadat ie eigenlijk mis zou gaan.
het is me nog niet gelukt om echt goede vrijetrappen te nemen op de x-box versie, met wat neem jij ze? R? L? naar voren?quote:Op zondag 21 november 2004 20:15 schreef Paulsergio het volgende:
Net een mooie goal gemaakt.. vrije trap vanaf links.. ongeveer 28 meter van de goal .. en draai hem zo in de lange hoek via de paal erin .. a la van hooijdonk in die europese wedstrijd.. maar dit keer dan met henry..
Ligt eraan waar ik sta.. als ik links sta.. probeer ik vaak de lange hoek .. en dan druk ik op naar voren en links tegelijk .. en laat de balk tot net over het midden gaan .. en richt niet op goal maar net erlangs..quote:Op zondag 21 november 2004 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is me nog niet gelukt om echt goede vrijetrappen te nemen op de x-box versie, met wat neem jij ze? R? L? naar voren?
En VoreG, zo extreem heb ik het in de xbox versie ook nog niet meegemaakt maar op de ps2 heb ik het wel al een keer of 5 meegemaakt.
omdat het realistischer is en heerlijk speelt.quote:Op zondag 21 november 2004 21:33 schreef edje34 het volgende:
Is pro evolution beter dan fifa 2005??
en zo ja waarom??
Toch vind ik dat ze bepaalde regels niet toepassen in de voetbal games.quote:Op zondag 21 november 2004 21:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat het realistischer is en heerlijk speelt.
Terugspeelballen gaan soms verkeerd ja, maar overtredingen op de keeper net als een keeper die doorgaat op de speler zijn er wel degelijk in PES4. Vreselijk irritant als je je keeper laat uitkomen en die randdebiel mist de balquote:Op zondag 21 november 2004 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze bepaalde regels niet toepassen in de voetbal games.
O.a. terug speel ballen op de keeper,keeper neerhalen,overtredingen van een keeper op een speler.
Ik heb nog geen een spel gezien die op deze overtredingen reageert.
Of je maakt een game zo reeel mogelijk of je maakt er geen.
huh? ik volg je niet helemaal. alleen de keeper neerhalen dat kan niet nee maar verder zit het er gewoon in.quote:Op zondag 21 november 2004 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat ze bepaalde regels niet toepassen in de voetbal games.
O.a. terug speel ballen op de keeper,keeper neerhalen,overtredingen van een keeper op een speler.
Ik heb nog geen een spel gezien die op deze overtredingen reageert.
Of je maakt een game zo reeel mogelijk of je maakt er geen.
als je het mij vraagt wel. kijk, het kan natuurlijk zo zijn dat je fifa leuker vindt maar voor mij is PES4 het beste spel dat er is, speel het iedere dag wel ffquote:Op zondag 21 november 2004 21:50 schreef edje34 het volgende:
Oke dus het is een aanrader??
voor de xbox of ps2?quote:Op zondag 21 november 2004 22:04 schreef edje34 het volgende:
Zal ik hem toch eens gaan halen morgen.
ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |