man utd wil pique maar niet aan me verkopenquote:Op zaterdag 27 november 2004 12:23 schreef OreO het volgende:
je hebt het neem ik aan over youngsters he?
en geen classic toch? waar zit je trouwens in the masterleague..welke season
Lewis is een goede doelman
kompagny,pique,bos zijn goede verdedigers.
pique gebruik ik trouwens ook als DMF erg goed.
Fabrigas in het middenveld... hij groeit onwijs goed... na 1 season heeft hij onwijs veel 80 en paar 90
di rossi.
goed spits!
wat is je budget? handing om te weten..
op de PC kloppen de clubs wel, ook alle spelers kloppen, je kan ook gewoon spelers registreren voor de nationale teams, en dan klopt het wel. Beetje veel werk, maar het kan.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:44 schreef OreO het volgende:
[..]
oke zal de link nog maar een keer geven voor de 3e keer...
www.pesfan.com option file v2 gedownload...
en origineel klopte zelfs clubs niet... Cesc was bijv fabrigas
op de pc kloppen de clubs ook niet hoor, misschien wel in de illegale versie die jij hebt maar in het origineel niet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:56 schreef Markster het volgende:
[..]
op de PC kloppen de clubs wel, ook alle spelers kloppen, je kan ook gewoon spelers registreren voor de nationale teams, en dan klopt het wel. Beetje veel werk, maar het kan.
Maar je hebt iets gedownload, hoe krijg je die dan op de ps2![]()
Volgens mij heb je er een speciale usb-stick ofzo voor... In het vorige deel besproken...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:56 schreef Markster het volgende:
[..]
op de PC kloppen de clubs wel, ook alle spelers kloppen, je kan ook gewoon spelers registreren voor de nationale teams, en dan klopt het wel. Beetje veel werk, maar het kan.
Maar je hebt iets gedownload, hoe krijg je die dan op de ps2![]()
daarmee had ik maxwell en de ridder al gekochtquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:32 schreef OreO het volgende:
lol yadi rossi is ook goed en goedkoper..
Taart:
als jij je eigen team maakt... en met basic players start kan je 3 spelers weg doen uit je basis team en het geld wat je voor hun krijgt kan je weer 3 nieuwe spelers krijgen
dan moet je fabrigas pique enzo kopen.. maar pique is echt een must.. hij is lang sterk en snel
Hey! Hier ook al??? )quote:Op zaterdag 27 november 2004 08:49 schreef doubledribble het volgende:
[..]
Hij liep vast, z'on heel irritante zoem hoor je er dan door heenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:55 schreef twi het volgende:
Wat gebeurde er nou, Max?
Volgens mij toen ik hem op de ps2 origineel had, klopte de clubs ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op de pc kloppen de clubs ook niet hoor, misschien wel in de illegale versie die jij hebt maar in het origineel niet.
een ps2 spel kan je patchen door 'm te kopieren.
een groot gedeelte van de clubs klopt ook wel, alleen de engels kloppen voor geen meter.quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef Markster het volgende:
[..]
Volgens mij toen ik hem op de ps2 origineel had, klopte de clubs ook
Hmm cker niet goed gekeken dan![]()
Met de 2e ronddraaiknop van de PS2 controllerquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:54 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik heb een gamepad van Logitech en weet nog steeds niet hoe ik die zidane truc doe.
je moet de rechter analoge stick 360 graden draaien. ik hoop voor je dat je een rechter analoge stick hebtquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:54 schreef RealKnuckles het volgende:
Ik heb een gamepad van Logitech en weet nog steeds niet hoe ik die zidane truc doe.
Ja ik heb 2 analoge sticks erop zittenquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je moet de rechter analoge stick 360 graden draaien. ik hoop voor je dat je een rechter analoge stick hebt![]()
Je moet een speler met veel techniek hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:01 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 analoge sticks erop zitten.
Okequote:Op zaterdag 27 november 2004 18:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet een speler met veel techniek hebben
Hoe duur en waar? Ik wil er namelijk ook 1quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:06 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Oke, hopen dat ie het doet, heb deze stick speciaal voor PES4 gehaald
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |