ah thx, dan haal ik iig kuyt en castelen ff naar binnenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:17 schreef taart het volgende:
[..]
kun je veranderen bij register player -> national teams![]()
Oja??quote:Op donderdag 25 november 2004 17:54 schreef Markster het volgende:
hmm het spel is dus niet echt up to date
Waar zijn landzaat, kuyt en castelen bijvoorbeeld
95% van de mensen hier zal zeggen: JA...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:44 schreef Georges het volgende:
Is dit spel nu eigenlijk leuker/beter dan Fifa 2005? Ben aan het overwegen een van ze te kopen.
96%quote:Op donderdag 25 november 2004 18:56 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
95% van de mensen hier zal zeggen: JA...
is alleen bij nederland zo.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:47 schreef RealKnuckles het volgende:
Waarom kloppen alle namen niet Kofu ofzo ipv Cocu enzo![]()
Hij is echt goed hequote:Op donderdag 25 november 2004 19:09 schreef RealKnuckles het volgende:
Woohoo, ik heb hem op de PC![]()
Wat een topspel zeg![]()
![]()
Stukken beter als Fifa, als iemand een keer online wil op de PC zeg het dan maar
.
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:06 schreef Markster het volgende:
[..]
*knip*
Ik geniet er echt van, helemaal als je scoort, je bent er gewoon ECHT blij mee
Inderdaad, morgen maar verder, want me ouders liggen op bed, en ik kan me gewoon niet inhoudenquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:01 schreef febster het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, dat als je scoort je ook echt semi half gaat juichen
helemaal als het een goal is waar je hard voor gewerkt hebt en het dan eindelijk ook lukt
Hehe, dat is echt een PES-beginners probleem. Ach dat leer je vanzelf hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 15:21 schreef febster het volgende:
Heeft iemand meer last van het feit dat je nogal erg snel veels te hard en dus over schiet? Ik namelijk wel
Oplossingen? Want op de Xbox versie schiet je met de X knop, en ook al raak ik hem maar heel ff aan dan nog is de meter meestal al veels te vol gelopen waardoor ik de bal bijkans het stadion uitschiet
quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:03 schreef OreO het volgende:
bij my masterleague heeft ADO den Haag pele kocht lol
Heb dit probleem ook gehad maar het is eigenlijk vrij logisch. Je moet voor je de bal af gaat leggen al richting geven, zoals je dat bij een directe vrije trap ook zou doen. Ben ik net achter gekomen. Dan schiet je ze wel geplaatstquote:Op dinsdag 23 november 2004 20:02 schreef Fernando-Nelson het volgende:
Het opzij tikken moet met de L3 knop (op de PS2), maar daarna...
Je moet ten eerste heel snel schieten, maar richting in het schot aanbrengen lijkt onmogelijk. Toch heb ik wel een filmpje gezien van zo'n vrije trap in 2-en die er prachtig invloog.
Let echter wel op: het is geloof ik niet zeker of je dan tegen een speler die die patch niet heeft online kunt spelen, maar die discussie staat in dat topic, heb het nog niet goed gelezen...quote:CONTENTS:
- Furry Evolution Option File 0.5 (Correct team, stadium & league names only)
- High Quality Badges & Flags (by Higgs)
- League & Cup logos (by Higgs)
- 2D Uniforms (by Higgs)
- Menu Logos (by Unknown)
- High Quality Ad-Boards (by FCH)
- Supporters Flags (by Various)
- Referee Uniforms (by Unknown)
- Shoes (by FCH)
- Chants (by Solidus J2K)
- U2: Beautiful Day Main Menu Music (by Unknown)
- Form Guide (by Unknown)
hij is ook 1 van de beste spitsen van het spel dus ik had em maar niet gekocht.. koopt ado hem -_-quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:05 schreef ivo21 het volgende:
[..]![]()
Geef maar een keer een gilquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:52 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hehe, dat is echt een PES-beginners probleem. Ach dat leer je vanzelf hoorNa een week spelen kan je hem precies goed krijgen! Ik schiet eigenlijk nooit meer over, alleen als het een chaos is en ik heel vaak op X druk
Maare nog potje spelen?
Heb ook een router, maar ik kan iig wel hosten, bij mcm2 lukte het iig wel :pquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:09 schreef Markster het volgende:
[..]
inderdaad, 1 iemand moet een game starten, en de ander moet connecten op zijn IP.
Nou moet ik dus ook weer met me router aan de slag, want ik denk niet dat 192.168.1.10 gaat werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |