en nou weet ik dus niet of ik maandag op school moet komen voor een herkansingquote:In verband met werkzaamheden is deze pagina tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het op een later moment nog eens.
This page is temporarily unavailable due to maintenance activities. Please try again later.
jah? waar?quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zit ook op inholland
idd.quote:Het id van blackboard is goed helaas is de uitvoering 3x niks
intranet?quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:59 schreef MrCrowley het volgende:
Zelfde geldt trouwens ook voor het nieuwe intranet van Inholland. Blokboeken en cijferlijsten altijd onvindbaar.
Rotterdamquote:Op zaterdag 20 november 2004 16:57 schreef mcDavid het volgende:
jah? waar?
Wat dacht je van het nieuwe intranet. Dat is pas een ramp. Lelijk,onoverzichtelijk en zeer irritant in gebruikquote:idd.
t lijkt me moeilijk om een systeem te maken dat NOG onoverzichtelijker, onduidelijker en onhandiger is
Ja das helemaal waardeloos en ik blijf zo ongeveer bij elke pagina mijn ww en studnr. intikken. Bovendien wordt nog vaak doorverwezen naar de oude site. Dus nu moet ik op BB kijken op insite inholland en de oude insite inholland en ohja dan hebben ze ook nog een aparte schoolmail site. (INHolland Rotterdam)quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:59 schreef MrCrowley het volgende:
Zelfde geldt trouwens ook voor het nieuwe intranet van Inholland. Blokboeken en cijferlijsten altijd onvindbaar.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:07 schreef Stuart het volgende:
Ik zou het op een later moment nogmaals proberen![]()
quote:Op zaterdag 20 november 2004 16:44 schreef mcDavid het volgende:
en dan open je er een topic over en dan doet het het ineens wel weer
naja heeft het toch geholpen
Degene die het nieuwe intranet heeft ontwikkeld verdient de kogel. Zoiets bedenk je toch nietquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:08 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja das helemaal waardeloos en ik blijf zo ongeveer bij elke pagina mijn ww en studnr. intikken. Bovendien wordt nog vaak doorverzezen naar de oude site. Dus nu moet ik op BB kijken op insite inholland en de poude insite inholland en ohja dan hebebben ze ook nog een aparte schoolmaal site. (INholland Rotterdam)
quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dan nog 7 euro per student moeten betalen voor zoiets.
echt wagelijk.
jah!quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
En? Moet je maandag op school komen voor een herkansing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |