quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:40 schreef divX_Xvid het volgende:
sukkel...
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:42 schreef divX_Xvid het volgende:
flikker nou eens op joh, kutmongool.
over kutmongolen gesproken... je weet dat een usericon 60×60 is en dat het dus niet echt veel zin heeft om een groter plaatje te gebruiken?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:42 schreef divX_Xvid het volgende:
flikker nou eens op joh, kutmongool.
Nee een dinosaurustopicquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:47 schreef ChillyWilly het volgende:
Is dit alweer een biertopic??
Als het je geen flikker boeit, wat zeik je dan?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:46 schreef divX_Xvid het volgende:
die icon is gewoon direct gelinkt vanaf een site, wat boeit mij dat nou.
Ahh, deze bedoel je?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:47 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee een dinosaurustopic
Het was inderdaad nog niet helemaal duidelijk dat je een kneus bent.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:51 schreef divX_Xvid het volgende:
in het kader van het origineel..... sukkel
Nee dezequote:Op zaterdag 20 november 2004 00:51 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ahh, deze bedoel je?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:51 schreef divX_Xvid het volgende:
in het kader van het origineel..... sukkel
ik zeik over een flikker (zie foto) die het nodig vindt dat plaatje hier te postenquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als het je geen flikker boeit, wat zeik je dan?
Och... het is maar een usericon.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:53 schreef divX_Xvid het volgende:
[..]
ik zeik over een flikker (zie foto) die het nodig vindt dat plaatje hier te posten
Hou es op met dat irritante plaatje manquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:53 schreef Jordy-B het volgende:
[afbeelding]
"IK BEN HET ER NIET MEE EENS, GODVERDOMME!"
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Och... het is maar een usericon.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Hou es op met dat irritante plaatje man
zelfreflectie is okéquote:Op zaterdag 20 november 2004 00:56 schreef divX_Xvid het volgende:
"IK HEB EEN KUTKOP"
...kankermongool....
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:56 schreef divX_Xvid het volgende:
...kankermongool....
quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]kvind het wel een beetje zielig... een mongool heeft het al zwaar, moet je em dan ook nog kanker gegeven
?
U hier?quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:59 schreef Markster het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Ik kan tenminste Nederlands."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |