abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23439520
Vanavond moest mijn kat spugen. Hij gooide een grote grasspriet eruit en wat klein gras. Maar het vocht wat mee kwam was rood gekleurd. Ik weet dat als je een klein beetje bloed bij vocht doet dat het vrij snel heel veel lijkt. Maar ik schrok er wel van. Moet ik nu morgen als een gek met hem naar de dierarts of niet?
pi_23439710
Misschien had hij ook iets anders gegeten zoals een muis.
pi_23439770
kan zijn dat een grasspriet wat heeft geraak, als het morgen wee gebeurd (dat bloedsugen, wat hopelijk niet zo is) dan snel naar dierenarts ja.
pi_23439944
Heeft die van ons ook gedaan. paar dagen aan de haarbal pasta en anti wormenkuur en hij was al heel snel weer de oude.
  zaterdag 20 november 2004 @ 00:59:11 #5
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_23440025
ff in de gaten houden, ook de ontlasting.., scherp stukje gras ofzo kan een wondje gemaakt hebben bij ophoesten.., kan niks zijn, maar even in de gaten houden is een goed idee..
pi_23440274
breng hem naar de dieren ehbo :p
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 20 november 2004 @ 11:38:11 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23443389
Waarschijnlijk een scherp grassprietje geweest. Ik zou het wel in de gaten houden in ieder geval

[ Bericht 64% gewijzigd door Phoenixx op 20-11-2004 11:54:47 (quote verwijderd) ]
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23446129
Thanks!!! Dat hij een muis gegeten heeft klinkt aannemelijk want vind hier regelmaitg staartjes en de grasspriet was idd best groot. Ik hou het ff in de gaten en mocht hij vandaag weer spugen met bloed dan ga ik met hem naar de dierenarts.
pi_23447940
als je zelf bloed spuugt, ga je dan ook afwachten?

ik ben er simpel in: als er iets is wat echt vreemd is kan je minstens
even bellen naar de dierenarts om het na te vragen ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23454799
Idd, als ik zelf bloed zou spugen zou ik echt wel naar de arts gaan, dus doe ik dat ook met mijn dieren bij dat soort dingen, better save than sorry...

Je kan het afwachten hoor, dat moet je zelf afwegen, maar ik zou het niet doen..
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23454873
Dat deed mijn kat geregeld, die spuugde sowieso vrij veel, maar er was nooit iets aan de hand.
Piepklein beetje bloed in combinatie met wat speeksel werd dus wat roze slijm, en dat kwam gewoon van zo'n scherp grassprietje dat werd uitgekotst.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_23454922
scherpe gras-sprietjes? yeah right?
pi_23455129
Jij hebt duidelijk nog nooit je vinger gesneden aan een graspriet. Let me tell you, ze bestaan, die scherpe grassprieten.
pi_23455266
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij hebt duidelijk nog nooit je vinger gesneden aan een graspriet. Let me tell you, ze bestaan, die scherpe grassprieten.
Psies.
En in wat slijm zodat het wat roze is lijkt er mij niets aan de hand.
Als het nou echt rood bloed was, druppels of braaksel, dan zou ik wel even naar de dierenarts gaan.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 20 november 2004 @ 22:05:28 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23456126
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 16:00 schreef DarkElf het volgende:
als je zelf bloed spuugt, ga je dan ook afwachten?

ik ben er simpel in: als er iets is wat echt vreemd is kan je minstens
even bellen naar de dierenarts om het na te vragen ...
nee zeker nietm en met mijn huisdier ook niet, maar dit is overduidelijk geen bloed spugen, maar kleine interne wondejs door een scherp sprietje, en dat gaat over het algemeen vanzelf weer over.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_23460262
het was zo'n brede graspriet, zo een die je tussen je duimen klemt en er dan op fluit en vervolgens in je lip snijdt met dat ding. Dus ik kan me voorstellen dat het idd van die grasspriet komt. Het geheel was roze, het bloed was minimaal dus. Hij heeft vandaag ook niet meer gespuugd en oogt goed gezond, want meneer heeft brokjes gegeten en flink gespeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')