Volgens mij was de essentie van cosma's post dat het om een bekeerling ging van westerse afkomst. Ook deze belg was een westerse bekeerling. Kennelijk hebben we meer te vrezen van de westerse bekeerlingen. Wat zou de oorzaak zijn, heiliger willen zijn dan de paus ?quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:26 schreef Snik het volgende:
[..]
Wederom?
Jason W, de allochtoon van negroide afkomst was een bekeerde autochtoon volgens Cosma-tje?
[afbeelding]
Sinds je dat artikel van het NB plaatste waarin beschreven werd dat zijn vader een buitenlandse neger is heb je je gezicht niet meer laten zien in dat topic mbt zijn afkomst terwijl je er eerst zo stellig in was!
Meer te vrezen van westerse bekeerlingen? Vooralsnog is de moord gepleegd door een onvervalste Marokkaan en zijn de anderen die ze hebben opgepakt allemaal van Noord-Afrikaanse afkomst. Zelfs deze zogenaamde 'Westerling' is een negroide allochtoon wiens vader al moslim was.quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:50 schreef Shaman het volgende:
[..]
Volgens mij was de essentie van cosma's post dat het om een bekeerling ging van westerse afkomst. Ook deze belg was een westerse bekeerling. Kennelijk hebben we meer te vrezen van de westerse bekeerlingen. Wat zou de oorzaak zijn, heiliger willen zijn dan de paus ?
Het kleurtje van Jason W. is belangrijker dan de cultuur waaruit hij afkomstig is ? Jason W. was van origine Amerikaans, niet Afrikaans. Hij bekeerde zich op zijn veertiende tot de Islam. Ondanks zijn bekering bleef hij jarenlang zeer pro-Amerikaans Afgelopen jaar begon hij pas te radicaliseren. Overigens wordt zijn broer Jermaine ook verdacht van terrorisme.quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:52 schreef Snik het volgende:
[..]
Meer te vrezen van westerse bekeerlingen? Vooralsnog is de moord gepleegd door een onvervalste Marokkaan en zijn de anderen die ze hebben opgepakt allemaal van Noord-Afrikaanse afkomst. Zelfs deze zogenaamde 'Westerling' is een negroide allochtoon wiens vader al moslim was.
Dat bekeerlingen trouwens fanatiek zijn is altijd al zo geweest. Zij hebben er immers met hun volle verstand voor gekozen en moeten zich bewijzen.
Fok! is een vrijplaats voor velerlei meningen, maar racisme is hier niet gewenst.quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:52 schreef Snik het volgende:
Zelfs deze zogenaamde 'Westerling' is een negroide allochtoon wiens vader al moslim was.
Is het constateren van een feit nu al racisme?quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:43 schreef pyl het volgende:
[..]
Fok! is een vrijplaats voor velerlei meningen, maar racisme is hier niet gewenst.![]()
Enige bevooroordeeldheid kun je niet ontkennen, omdat ie zwart is kan hij niet westers zijn was je mening toch ?quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:59 schreef Snik het volgende:
[..]
Is het constateren van een feit nu al racisme?
quote:Op zaterdag 20 november 2004 09:52 schreef Snik het volgende:
Zelfs deze zogenaamde 'Westerling' is een negroide allochtoon wiens vader al moslim was.
Nee hoor, dat heb ik ook nergens gezegd.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:05 schreef Shaman het volgende:
[..]
Enige bevooroordeeldheid kun je niet ontkennen, omdat ie zwart is kan hij niet westers zijn was je mening toch ?
Ehmz, in feite klopt dat ookquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:05 schreef Shaman het volgende:
[..]
Enige bevooroordeeldheid kun je niet ontkennen, omdat ie zwart is kan hij niet westers zijn was je mening toch ?
[..]
Dus Colin Powel is in jouw ogen ook geen volbloed Amerikaan? Maar een 'zogenaamde Westerling die een negroïde allochtoon' is?quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:07 schreef Snik het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik ook nergens gezegd.
Ik heb alleen gezegd dat wat er vorige week groot in het nieuws verkondigd werd, namelijk dat deze gasten een volledige Nederlandse achtergrond hebben, gewoon niet waar is.
Ik heb de quote maar even aan mijn post toegevoegdquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:07 schreef Snik het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik ook nergens gezegd.
Dat is hij wel, maar als hij kinderen zou krijgen bij een NLe vrouw dan zijn die kinderen niet volkomen Nederlandsquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus Colin Powel is in jouw ogen ook geen volbloed Amerikaan? Maar een 'zogenaamde Westerling die een negroïde allochtoon' is?
Misschien kwam het er wat verkeerd uit, maar dat was niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:12 schreef Shaman het volgende:
[..]
Ik heb de quote maar even aan mijn post toegevoegd![]()
Tamelijk inconsequent ben je wel. Natuurlijk zijn zijn kinderen dan niet volkomen Nederlands. Die zijn half Amerikaans. Maar volgens jou zijn ze ook geen Westerling. Want volgens jouw definitie is Colin Powel geen Westerling, maar een negroide allochtoon. Zijn nationaliteit doet in deze niet ter zake..quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:14 schreef Snik het volgende:
[..]
Dat is hij wel, maar als hij kinderen zou krijgen bij een NLe vrouw dan zijn die kinderen niet volkomen Nederlands![]()
Owh nou snap ik het en dan wordt het plotseling een niet-westerse allochtoonquote:Op zaterdag 20 november 2004 11:14 schreef Snik het volgende:
[..]
Dat is hij wel, maar als hij kinderen zou krijgen bij een NLe vrouw dan zijn die kinderen niet volkomen Nederlands![]()
Nee, Colin Powel is geen negroide allochtoon, in Nederland dan want daar woont hij niet. In Amerika zelf is hij dat wel geloof ik want hij is afkomstig uit Cuba of Puerto Rico of zo dacht ik.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tamelijk inconsequent ben je wel. Natuurlijk zijn zijn kinderen dan niet volkomen Nederlands. Die zijn half Amerikaans. Maar volgens jou zijn ze ook geen Westerling. Want volgens jouw definitie is Colin Powel geen Westerling, maar een negroide allochtoon. Zijn nationaliteit doet in deze niet ter zake..
Volgens de definitie zijn het Westerse allochtonen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:17 schreef Shaman het volgende:
[..]
Owh nou snap ik het en dan wordt het plotseling een niet-westerse allochtoon![]()
okee, het heeft weinig zin om hierop door te gaan.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:16 schreef Snik het volgende:
[..]
Misschien kwam het er wat verkeerd uit, maar dat was niet mijn bedoeling.
Het gaat mij om het feit dat het geen volkomen Nederlandse jongens zijn, zoals beweerd werd.
Als de vader een Nation of Islam-aanhanger is dan mag je trouwens ook ronduit zeggen dat hij geen Westerling is, gezien de denkbeelden en het doel vd Nation of Islam (de VS opheffen en bij de Umah voegen).
Pffffft.....quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:18 schreef Snik het volgende:
Jason W en co zijn negroide allochtonen in Nederland, omdat ze 1 ouder hebben die niet in Nederland geboren is en de vader negroide is![]()
Helaas dus fabrieksarbeider, ik heb gewoon gelijk.
Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Een van de vele uitleggen:quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:56 schreef Monidique het volgende:
[..].
Hoe bedoel je dit precies? Bedoel je soms dat het Christendom het wetenschappelijk nogal stilstaande Romeinse Rijk de Middeleeuwen in heeft geholpen? Mocht je dat denken, dan denk je het toch echt wel fout. De ondergang van het Romeinse Rijk was al duidelijk vanaf de Burgeroorlogen, achteraf gezien. As a matter of fact, het zijn onder meer, en wellicht zelfs juist, de christelijke geestelijken geweest die de Klassieke werken hebben bewaard.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Romeinenquote:De komst van het christendom betekende een grote omwenteling voor het Rijk, onder andere omdat het de houding van de burgers tegenover het leger veranderde. Het Rijk ging daarom hoe langer hoe meer vertrouwen op vreemdelingen (Germanen) in belangrijke posities in het leger. Dit leidde tot grote politieke complicaties die tot de ondergang van het westelijk deel leidde in 476.
zoals ik al vaak heb aangegeven, het is de islam die de problemen geeft. deze man was dan wel autochtoon, hij was wel bekeerd tot de islam.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:24 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
bron: GvA
En wederom betreft het een bekeerde autochtoon.
Er is overigens nog een hele reeks andere doodsbedreigingen gaande in België (zie GvA), ze vrezen voor NL-taferelen.
typo verbeterdquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:13 schreef Meki het volgende:
en alweer een Autochtoon moslim
Jullie moeten niet zoveel veroordelen
Heb jij wel eens een moslim geknuffeld of vertroeteld ? Dertig jaar geleden behandelden 'we' onze gastarbeiders (vooral moslims) trouwens als oud vuil. Als ik vandaag de dag kijk, zie ik dat veel mensen dat nog steeds doen. Jammer gemiste kans...quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:02 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zoals ik al vaak heb aangegeven, het is de islam die de problemen geeft. deze man was dan wel autochtoon, hij was wel bekeerd tot de islam.
hopelijk zien er nu meer mensen dat de islam een groot gevaar is zodat er eindelijk eens wat kan gebeuren. 30 jaar hebben we ze geknuffeld en vertroeteld. en wat heeft het ons gebracht?????
O God... Het Romeinse Rijk is vrij snel daarna ten onder gegaanquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:32 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
De Romeinen van het laat-Romeinse Rijk verzuchtten waarschijnlijk hetzelfde over het Christendom. dat is nu evolutie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |