orgineel!quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:00 schreef 9christensen het volgende:
jpeg veel meer kwaliteit
whahahahaquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:01 schreef T1andonly het volgende:
Greenpeace zijn ook de grootse huilies bij elkaar, hoe gaan die naar hun werk?
precies met de auto
t staat toch ook in ONZ, en niet in NWSquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:02 schreef mvdlubbe het volgende:
De stupiditeit van dit topic slaat mij even dood.
Ja.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:03 schreef mechatronics het volgende:
[..]
whahahaha [afbeelding]
[..]
t staat toch ook in ONZ, en niet in NWS
neem dit dan ook met n flinke emmer zout
maar t is dus wel waar! zie link!
nogmaals, neem het met n hele flinke emmer zoutquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Je redenering is "ze doen het allemaal dus waarom zou je je er druk over maken" als ik het goed lees. Dat is, zacht gezegd, aarsdom.
Ah ja. Ik neem aan dat je niet op de PR afdeling werkt?quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:07 schreef Sas22 het volgende:
Stelletje kneuzen waren het vanmorgen. Ze hadden onze hoofdingang geblokkeerd en voor de achteringang een groot spandoek Kies voor een Gifvrije PC!. Ho-er-a![]()
We hebben ze toen maar met koekjes bekogeld toen ze gezellig van een kopje koffie aan het genieten waren "Koekje d'rbij stelletje boomknuffelaars!!!!"![]()
Actie heeft trouwens geen enkele neuk opgeleverd. Ze gingen rond 3uur weg zonder al te veel resultaat.
Nee dank je, ik wil graag mijn ziel behouden.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:08 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ah ja. Ik neem aan dat je niet op de PR afdeling werkt?
Ik zou zeggen, ehm, lik even je moederbord.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:09 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik wil graag mijn ziel behouden.
koop dan gewoon GEEN PCquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:10 schreef Georges het volgende:
Milieuvriendelijk is ok.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:12 schreef mechatronics het volgende:
[..]
koop dan gewoon GEEN PC
al die olie/andere fossiele brandstof / groene energie(franse kernenergie) die ze verbranden om die PC's draaiend te houden
Dan moet Greenpeace gaan klagen bij de regering of de EU, die stelt de wetgeving op wat wel en wat niet is toegestaan. Op dit moment is de broomhoudende vlamvertrager TBBA nog steeds toegestaan. Dan moeten ze een verbod eisen, net zoals dat bijvoorbeeld is ingesteld bij PBDE's, die staan ook op de EU-lijst van gevaarlijke stoffen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:05 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja.
En omdat sommige fabrikanten giftige producten maken vind jij het belachelijk dat sommige mensen daar iets tegen proberen te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |