Ten eerste wil ik alles waar een dubbelepunt achter staat in een array hebben.quote:X-Gmail-Received: 5f772e8643d73f157a0ee5e2c9e38c38ef0d8f86
Delivered-To: *****@gmail.com
Received: by 10.38.88.44 with SMTP id l44cs3332rnb;
Fri, 26 Nov 2004 03:50:40 -0800 (PST)
Received: by 10.54.10.60 with SMTP id 60mr817824wrj;
Return-Path: <asenke@aahlife.com>
Received: from virtual.endoria.net (falcon.endoria.net [217.115.204.252])
by mx.gmail.com with ESMTP id d7si742803wra;
Received-SPF: neutral (gmail.com: 217.115.204.252 is neither permitted nor denied by domain of asenke@aahlife.com)
Received: from [218.83.117.109] (helo=aahlife.com)
by virtual.endoria.net with smtp (Exim 4.43)
id 1CXecT-00039x-D0; Fri, 26 Nov 2004 12:50:38 +0100
Message-ID: <9A42DD7B.7AC5E3F@aahlife.com>
Date: Fri, 26 Nov 2004 10:58:19 +0200
From: "chanel fernandez" <asenke@aahlife.com>
User-Agent: IncrediMail 2001 (1800838)
0X-Accept-Language: en-us
MIME-Version: 1.0
To: "Jenifer Bryant" <*****@ixney.net>
Subject: Experience More Powerful Erections
Content-Type: text/html;
charset="us-ascii"
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Spam-Score: 0.1 (/)
X-Spam-Report: Spam detection software, running on the system "falcon", has
identified this incoming email as possible spam. The original message
has been attached to this so you can view it (if it isn't spam) or block
similar future email. If you have any questions, see
noc@endoria.net for details.
Content preview: male enhancement and performance system Forget about
your partner faking her orgasm or not being able to please her. You
will be able to penetrate deeper so your partner will experience more
pleasure as well as multiple orgasms during sexual intercourse. 86% of
women surveyed said that they would like their partner to be more
'full' sexually. [...]
Content analysis details: (0.1 points, 5.0 required)
pts rule name description
---- ---------------------- --------------------------------------------------
0.1 MIME_HTML_ONLY BODY: Message only has text/html MIME parts
0.0 HTML_MESSAGE BODY: HTML included in message
X-Scan-Signature: b3d66e4f7ec97340352e1c8ba0b9bb51
X-Powered-By: Endoria.net Mail
X-Report-Abuse-To: abuse@endoria.net
<HTML>
male enhancement and performance system<br>
<br>
Forget about your partner faking her orgasm or not being able to please
her. You will be able to penetrate deeper so your partner will experience
more pleasure as well as multiple orgasms during sexual intercourse.
86% of women surveyed said that they would like their partner to be more
'full' sexually.--knip--
</FONT></HTML>
Is inderdaad een stuk mooier, maar dan zit je een paar uur te zoeken naar een regexp en we zijn toch voor t gemak geboren?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:23 schreef Heliospan het volgende:
Klinkt goed, maar volgens mij moet het ook met één regexp kunnen doen, dat zou nog een mooiere oplossing zijn. Mocht ik de oplossing niet vinden is dit een goed alternatief, bedankt!
focus? Twee forms op 1 pagina?quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:08 schreef ikke_ook het volgende:
Ik heb weer een probleempje..
Ik heb 2 formpjes die (volgens mij) precies hetzelfde zijn. het ene formpje is er een met 1 veld en een submit knop. de ander is er een met 3 velden met een submit knop. Bij de 2e "submit" hij wel als ik op enter druk, maar de 1e "submit" niet als ik op enter druk en ik alle velden heb ingevuld.....
Weet iemand hoe ik hier wat aan kan doen?
Nee het zijn 2 geheel onafhankelijke forms, 2 pagina's, maar t vage is dus dat hij het de ene keer wel goed doet, en bij de ander niet....quote:Op vrijdag 26 november 2004 22:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
focus? Twee forms op 1 pagina?
$query 1 heb je ook een array vangemaakt en dus moet je het aanroepen met $query1[1] (volgens mij dan)quote:Op zondag 28 november 2004 11:38 schreef huiz het volgende:
function countPicHit($picturenumber){
$query1 = $pic_all[$picturenumber]['hits'];
$query1++;
$query2 = "hits=".$query1;
mysql_query("UPDATE $tabelpicture SET $query2 WHERE id=$picturenumber");
return TRUE;
}
Dit is de functie zelf. $pic_all is een array.
$pic_all[1]['hits'] is het veld hits van id 1. Dat werkt ook allemaal. Maar als ik $query2 echo dan zie ik alleen: hits=
Waarom werkt dit niet
Nee, $pic_all[1]['hits'] geeft bijvoorbeeld 24 (24x bekeken), dus $query1 bevat het getal 24.quote:Op zondag 28 november 2004 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
$query 1 heb je ook een array vangemaakt en dus moet je het aanroepen met $query1[1] (volgens mij dan)
en waarom maak je van Query1 een array??
blijft deze de hele tijd in gebruik ofzo???
Zet binnen de functie;quote:Op zondag 28 november 2004 12:34 schreef huiz het volgende:
[..]
Nee, $pic_all[1]['hits'] geeft bijvoorbeeld 24 (24x bekeken), dus $query1 bevat het getal 24.
Maar onder het smeren van een broodje zat ik te bedenken, variabelen binnen een functie zijn niet benaderbaar buiten de functie, dus wsch zal een variabele zoals $pic_all ook niet te benaderen zijn binnen een functie. Maar dan moet ik dus het fotonummer, de hits, de tabelnaam en de databasenaam meegeven aan de functie
Ik probeer wel even wat
Moet die global dan in de functie staan? Ik hoef de variabelen van de functie niet in m'n script gebruiken, maar de variabelen uit m'n script wel in de functie. Maar ik heb het al opgelost door geen functie te gebruikenquote:Op zondag 28 november 2004 12:57 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
Zet binnen de functie;
global $fotonummer;
global $hits;
Let wel op dat als je $hits veranderd binnen de functie, je dan dus ook de $hits buiten de functie meepakt.
Voorbeeldje:quote:Op zondag 28 november 2004 13:16 schreef huiz het volgende:
[..]
Moet die global dan in de functie staan? Ik hoef de variabelen van de functie niet in m'n script gebruiken, maar de variabelen uit m'n script wel in de functie. Maar ik heb het al opgelost door geen functie te gebruiken
* in snippets database gooit *quote:Op zondag 28 november 2004 13:19 schreef DutchBlood het volgende:
Voorbeeldje:
http://catcode.com/teachmod/quote:Op zondag 28 november 2004 13:38 schreef huiz het volgende:
[..]
* in snippets database gooit *
DuidelijkIk dacht dat je die global moest gebruiken op de plek waar je 'm aanmaakt.
Nu is alleen die chmod me nog onduidelijk
Niet echt... deze links en een hoop via Google geven alleen maar aan wat het is. En soms een grote vette regel dat je absoluut geen bestanden en mappen wereldwijd open moet zetten. Maar waar het mij om gaat en wat ik nog nergens in duidelijke taal gelezen heb, is waarom niet. Kan iemand anders dan bestanden in die map zetten? Of verwijderen? En hoe doet ie dat dan? Kan hij soms scripts uploaden waarmee hij door mijn site kan bladeren en wachtwoordbestanden kan downloaden? Dát zou ik graag willen weten maar dat heb ik nog nergens gelezenquote:Op zondag 28 november 2004 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
http://catcode.com/teachmod/
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=chmod
http://www.php.net/chmod
misschien kan je hier mee uit de voeten???
Nog beterquote:Op zondag 28 november 2004 16:17 schreef Chandler het volgende:
tipje voor het updaten van een counter in mysql dat kan gewoon simepl
stel je hebt een tabel met 3 velden (id, titel, visits) en wil visits 1 omhoog werken.
UPDATE FROM tabel SET visits=visits+1 WHERE id='jouid'
Bv van YAPF.net:quote:Op zondag 28 november 2004 21:24 schreef huiz het volgende:
Iedereen roept wel dat je het niet moet doen maar nooit waarom dan niet.
Maarrrrrrrr waarom????quote:Er gaan veel verhalen over chmod. Sommigen zeggen dat je alles op '777' moet zetten en andere beweren juist dat dat niet hoeft.
Hier volgt de waarheid.
...
Een map die op 777 staat is dus vogelvrij!
...
Ga dus NIET zelf zitten klieren met 'chmod 777', want daarmee breng je jouw data en in sommige gevallen zelfs de hele server mee in gevaar!
als er een chmod 777 oip staat en een heacker weet in te breken kan hij in de mappen met chmod ALLES (verwijderen toevoegen etc...) en dan kan hij.zij dus malifiede scripts draaien om bijvoorbeeld te spammen, wachtwoord gegevens uitlezen, klant gegevens uitlezen noem mmaar op ALLES kan en dat is wat mensen er tegen hebben. (imo)quote:Op zondag 28 november 2004 23:14 schreef huiz het volgende:
[..]
Bv van YAPF.net:
[..]
Maarrrrrrrr waarom????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |