En wat is daar het verschil tussen? Single en dubbele qoutes dus?quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:29 schreef Roönaän het volgende:
De puntenmethode is sneller als je ook single quotes gebruikt in plaats van dubbele quotes.
Probeer maar:quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:34 schreef DutchBlood het volgende:
[..]
En wat is daar het verschil tussen? Single en dubbele qoutes dus?
Maar samenvattend is het dus beter om zoveel mogelijk niet te laten parsen.
Ok,quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:46 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Probeer maar:
$var = 1;
echo '<li>De waarde van $var is '.$var.'.</li>';
echo "<li>De waarde van $var is ".$var.".</li>";
dit werkt toch ook? nog snellerquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:30 schreef Roönaän het volgende:
<p>bla bla bla <?=$var1;?> bla bla bla bla bla <?=$var2;?> bla bla bla </p>
want??quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:15 schreef Roönaän het volgende:
Wat doet dat "=" ding daar?
Besides. shorttags moet je niet gebruiken.
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/matthijs/public_html/test.php on line 12quote:Op woensdag 24 november 2004 10:16 schreef Pakspul het volgende:
Zou iemand deze string even voor mij willen uitvoeren ik heb even geen php server tot me beschikking maar moet de output even weten, ik dank U!
[afbeelding]
Deze code knipbaar maken? Klik hier
En dan geeft hij aan dat hij zowel met mysql als met de database verbonden is.quote:$link = mysql_connect('localhost');
if($link){
echo "succesvol verbonden met mysql<br>";
}
$dblink = mysql_select_db('logindb');
if($dblink){
echo "\nsuccesvol verbonden met database";
}
De variabelen bevatten strings dus dat is goed.quote:$query = "INSERT INTO logins (username, password, email) VALUES($user, $pw, $email)";
$result = mysql_query($query);
En dan doet hij niksquote:$query = "SELECT * FROM logins";
$result = mysql_query($query);
print "<TABLE>\n";
while ($row = mysql_fetch_array($result)) {
print "$row[1] $row[2] $row[3]\n";
}
Probeer op het laatst dit eens:quote:Op woensdag 24 november 2004 16:28 schreef ikke_ook het volgende:
Ik kom er even niet meer uit, ik heb mysql draaien, een database gemaakt, en een tabel gemaakt. en nu doe ik dit:
[..]
En dan geeft hij aan dat hij zowel met mysql als met de database verbonden is.
Dan doe ik dit:
[..]
De variabelen bevatten strings dus dat is goed.
En dan doe ik dit:
[..]
En dan doet hij niks
Ik krijg geen warnings of niks, hij print gewoon niks.....ziet iemand wat ik fout doe?
En hoe kan ik zelf kijken of de tabel goed is aangemaakt?
Auto increment aanzetten.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:58 schreef ikke_ook het volgende:
Tis gefixt, er zat ook nog een id kolom in de tabel, en ik dacht dat die automatisch op werd gehoogd en dat ik die niet hoefde mee te geven maar dat moest dus wel.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |