@ wup 1000X thnxquote:Op zaterdag 20 november 2004 12:37 schreef Wup het volgende:
omdat iedereen weer lief doet
[l=http://www.paganplace.net/Fok/images/screens/2004/Renee/2004-11-19_0001_preview.jpg]afbeelding[]]
Zo'n ouderwetse die je kunt doordrukken?quote:Op zaterdag 20 november 2004 13:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Er wordt afscheid genomen van Arthurs asbak.![]()
als ik dit zo lees, kan ik de volgende gedachte niet vermijden:quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Maandag 22 november
Renee moet bekennen dat ze Marjolein steeds leuker begint te vinden.
Donderdag 25 november
Joyce komt tot de ontdekking dat Marjolein niet helemaal eerlijk is geweest tijdens haar sollicitatie.
Ikkequote:Op zaterdag 20 november 2004 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ik dit zo lees, kan ik de volgende gedachte niet vermijden:
Marjolein heeft niet de juiste papieren om in het AZB te werken en papt met Renee aan, zodat deze haar zal matsen.
Wie heeft ook zo'n voorgevoel?
Curie likt naar boven en trapt naar beneden?quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Marjolein heeft niet de juiste papieren om in het AZB te werken en papt met Renee aan, zodat deze haar zal matsen.
exactlyquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Curie likt naar boven en trapt naar beneden?
Het is niet wat jij denkt, viespeukje!quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:04 schreef Viking84 het volgende:
exactly
quote:Op zaterdag 20 november 2004 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het is niet wat jij denkt, viespeukje!
Jaa hoor wup we missen haar echt verschikkelijk!!!!quote:
MirSus,wat vonden jullie van de EXIT van Ellen Evenhuis?quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:03 schreef MirSus het volgende:
[..]
Jaa hoor wup we missen haar echt verschikkelijk!!!!![]()
Ik mis aktie in die serie tegenwoordig. Maar ook vooral de humor!
Inderdaad,een gruwelijke dood of een terugblik in haar leven.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
De exit van Bram was goed, want aan een nutteloze niksnut moet je geen aandacht besteden. De exit van Ellen was schandalig. Voor haar had ik wat beters verwacht.
Amen....quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
De exit van Bram was goed, want aan een nutteloze niksnut moet je geen aandacht besteden. De exit van Ellen was schandalig. Voor haar had ik wat beters verwacht.
humor en een beetje behoorlijk acteerwerk....quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:03 schreef MirSus het volgende:
Jaa hoor wup we missen haar echt verschikkelijk!!!!![]()
Ik mis aktie in die serie tegenwoordig. Maar ook vooral de humor!
me 2quote:Op zaterdag 20 november 2004 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat ze dan gauw wèèr vernieuwen want dit is niks!quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:59 schreef Wup het volgende:
[..]
humor en een beetje behoorlijk acteerwerk....
zouden de castingcrew en schrijvers ook vernieuwd hebben?
Maar wat vond je nou van de exit van Ellen?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:21 schreef MirSus het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat ze dan gauw wèèr vernieuwen want dit is niks!
Een drama, had voor Ellen wel een spectaculair einde verwacht...quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
MirSus,wat vonden jullie van de EXIT van Ellen Evenhuis?![]()
'k was al onderweg....quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar wat vond je nou van de exit van Ellen?![]()
ja iddquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:09 schreef Orginial het volgende:
De volgende gaat toch wel over Marjolein Currie he?
Met links & openingspost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |