deal!quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:14 schreef Wup het volgende:
eerst goed gedrag vertonen dan mag je om Wup caps vragen,
sorry maar het forum hier moet gewoon weer wat leuker worden
Ik heb hier al tien keer met een Iristopic mijn best gedaan, maar als het niet over LaClaire gaat ben jij niet tevreden. JIJ bent dus het probleem!quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:14 schreef Wup het volgende:
sorry maar het forum hier moet gewoon weer wat leuker worden
quote:Op vrijdag 19 november 2004 20:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat triest dit topic als ik het zo doorlees. Het wordt hier steeds minder, alle leuke gaan weg en nu ook al svensational. Ik post hier voorlopig ook maar ff niet meer het gaat toch nergens over
Hugo gaat natuurlijk zeggen dat het het lijk van z'n vader is, waardoor hij z'n vader verlost van de politie, Joosts ontvoering geen nut meer heeft en de familie Van Walsum 10 miljoen euro rijker is.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:57 schreef Wup het volgende:
ojee Iwan daar komt je lijk:(
Iwan, zullen we afspreken dat IK hier de lulkoek blijf verkopen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo gaat natuurlijk zeggen dat het het lijk van z'n vader is, waardoor hij z'n vader verlost van de politie, Joosts ontvoering geen nut meer heeft en de familie Van Walsum 10 miljoen euro rijker is.
Wij krijgen het gezicht van Arthur niet te zien, want Hidde Maas komt niet terug om een lijk te spelen. Misschien dat we Hugo nog extra hard zien grienen om ons (de politie en Brian) te overtuigen dat Arthur echt dood is, maar de die hard soapkijker weet wel beter.
Iek had die'een Belg bijkans op zijn bakkes geboefd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:15 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het wel sneu hoor voor Iris....
dat laatste denk ik ook hoor....quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Hugo gaat natuurlijk zeggen dat het het lijk van z'n vader is, waardoor hij z'n vader verlost van de politie, Joosts ontvoering geen nut meer heeft en de familie Van Walsum 10 miljoen euro rijker is.
Wij krijgen het gezicht van Arthur niet te zien, want Hidde Maas komt niet terug om een lijk te spelen. Misschien dat we Hugo nog extra hard zien grienen om ons (de politie en Brian) te overtuigen dat Arthur echt dood is, maar de die hard soapkijker weet wel beter.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:32 schreef Airelle het volgende:
Wat is die Stijn dun zeg....
Maar voor de rest vind ik hem leuk.
ach hij heeft toch wel wat..quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:39 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
ik had gelezen dat ze volgende week de as van menner van walsum willen uitstrooien dus ik denk ook idd niet dat we een lijk te zien krijgen...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:36 schreef Wup het volgende:
[..]
dat laatste denk ik ook hoor....
we krijgen het lijk niet te zien en alle Wups en Iwans blijven de return van Arthur verwachten,
gewoon omdat het niet anders kan.... de exits van niks zijn voor de Brams en Carlo's.....
een grienende Hugo hebben we al gehad, dat hoeft niet meer zo,
we willen alleen nog maar jammerende Niels de rest van de cast krijgt vanaf nu een jankverbod:)
hoe ze het gaan verkopen is een ander verhaal, gaat Hugo alles en iedereen voorliegen
[ inclusief Tara en Joost] of denkt hij zelf ook dat het lijk van Arthur is... ik gok op het laatste
en je 10 miljoen euro verhaal past weer mooi in het Brazilie plaatje
nee ik vind hem echt irritant en heel saai!quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
ach hij heeft toch wel wat..
vind je niet?
Ach ja. Hij past in elk geval goed bij Sanne.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:41 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nee ik vind hem echt irritant en heel saai!
mja ieder zijn mening en smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel van het geld van Arthur zijn![]()
Dat laatste vind ik zelf ongeloofwaardig, maar in een soap zou het zo maar kunnen dat iemand z'n eigen vader niet meer herkent. In GTST 'herkende' Janine het lijk van haar vriend Simon, toen die in IJsland was verongelukt... en jaren later zagen we hem weer vrolijk door Meerdijk huppelen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:36 schreef Wup het volgende:
hoe ze het gaan verkopen is een ander verhaal, gaat Hugo alles en iedereen voorliegen
[ inclusief Tara en Joost] of denkt hij zelf ook dat het lijk van Arthur is... ik gok op het laatste
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:31 schreef Orginial het volgende:Ik denk eerder dat de tickets zijn betaald van het drugsgeld van Tonnie... of erger nog Tonnie laat z'n vriendin drugs naar Nederland smokkelen, zonder dat zij het weet... Mag ze de rest van haar leven in een Braziliaanse cel slijten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal wel van het geld van Arthur zijn![]()
mja... het leek mij ongeloofwaardiger dat Hugo Tara en Joost voor zou liegen en vrolijk een urntje as voor zou schotelen als zijnde pa. Waarmee hij Arthur dus helpt ten koste van Joost & Tara.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat laatste vind ik zelf ongeloofwaardig, maar in een soap zou het zo maar kunnen dat iemand z'n eigen vader niet meer herkent. In GTST 'herkende' Janine het lijk van haar vriend Simon, toen die in IJsland was verongelukt... en jaren later zagen we hem weer vrolijk door Meerdijk huppelen.
hihi, ja dat Arthur terug moet daar zijn we het over eens maar liever niet in Brazilie wat ik geloof niet dat ik dat hoef te zien. Brazilie lijkt me slechts aanleiding om dat pak geld te gaan zoeken..quote:Misschien komt Arthur nog niet terug in het Brazilië-lijntje en bewaren ze hem voor de zomercliff, maar terugkomen zal hij... al moet ik bij Endemol solliciteren en hem er persoonlijk inschrijven.
nah, is het probleem Tara ook netjes opgelost......quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:44 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk eerder dat de tickets zijn betaald van het drugsgeld van Tonnie... of erger nog Tonnie laat z'n vriendin drugs naar Nederland smokkelen, zonder dat zij het weet... Mag ze de rest van haar leven in een Braziliaanse cel slijten.
Hugo is idd een sul, maar stiekem hoop je toch dat hij, in het kader van de vernieuwing, een opleving krijgt.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:59 schreef Wup het volgende:
mja... het leek mij ongeloofwaardiger dat Hugo Tara en Joost voor zou liegen en vrolijk een urntje as voor zou schotelen als zijnde pa. Waarmee hij Arthur dus helpt ten koste van Joost & Tara.
Hugo is te sul voor allerlei ingewikkelde kronkels... hij kon al niet tegen Tara liegen over de politie:)
ik hoop het ook want ik vind wel dat er op zich te weinig met huugje gebeurt behalve dan dat hele gedoe rond zijn pa....quote:Op vrijdag 19 november 2004 23:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hugo is idd een sul, maar stiekem hoop je toch dat hij, in het kader van de vernieuwing, een opleving krijgt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |