alle mannen gaan zeker naar de wallen in ulftquote:Op zondag 21 november 2004 13:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Het is nu toch in Amsterdam?quote:Op zondag 21 november 2004 13:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
alle mannen gaan zeker naar de wallen in ulft
Jij begint het te snappen.quote:Op zondag 21 november 2004 13:09 schreef haagse_elfje het volgende:
alle mannen gaan zeker naar de wallen in ulft
ja dat zeg ik ook al de hele tijd....thank you!quote:Op zondag 21 november 2004 13:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is nu toch in Amsterdam?![]()
ONM blijft in de ontkenningsfase dat verjongeren meer kijkcijfers oplevert.quote:Op zondag 21 november 2004 14:14 schreef Wup het volgende:
* Fok blijft in de ontkenningsfase
btw: die idiote Amsterdambeelden zijn inmiddels toch behoorlijk verminderd
Gelukkig wel ja!!!!quote:Op zondag 21 november 2004 14:14 schreef Wup het volgende:
* Fok blijft in de ontkenningsfase
btw: die idiote Amsterdambeelden zijn inmiddels toch behoorlijk verminderd
ik bemoei me nooit zo met kijkcijfers maar ik in die RTLBoulevardreportage was Willem Zijlstra [ hoofd drama Endemol] duidelijk onblij....quote:Op zondag 21 november 2004 14:17 schreef Orginial het volgende:
ONM blijft in de ontkenningsfase dat verjongeren meer kijkcijfers oplevert.
Seizoen 11 maken ze nog en seizoen 12 kan het laatste seizoen wordenquote:Op zondag 21 november 2004 14:25 schreef Wup het volgende:
[..]
ik bemoei me nooit zo met kijkcijfers maar ik in die RTLBoulevardreportage was Willem Zijlstra [ hoofd drama Endemol] duidelijk onblij....
Iwan of wiv had ergens uitgezocht dat ze met de vernieuwing nog een contract van 2 jaar hadden gekregen?
Dit is al het 12e seizoen, volgend seizoen zou het 13e en laatste seizoen kunnen zijn.quote:Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef Orginial het volgende:
Seizoen 11 maken ze nog en seizoen 12 kan het laatste seizoen worden![]()
mja, nou ja als ze zo doorgaan als nu, eigen schuld hoorquote:Op zondag 21 november 2004 14:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit is al het 12e seizoen, volgend seizoen zou het 13e en laatste seizoen kunnen zijn.
Niet dit is het elfde seizoen.quote:Op zondag 21 november 2004 14:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit is al het 12e seizoen, volgend seizoen zou het 13e en laatste seizoen kunnen zijn.
niet zo eigenwijs he, Iwan weet dat soort dingen nou eenmaal beter dan die slome yorin sitequote:Op zondag 21 november 2004 14:57 schreef Orginial het volgende:
Niet dit is het elfde seizoen.![]()
Tis ook gewoon seizoen 11 want ze vieren vorig seizoen nog het 10-jarig jublieum.quote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Wup het volgende:
[..]
niet zo eigenwijs he, Iwan weet dat soort dingen nou eenmaal beter dan die slome yorin site
en waar blijft de Diamant nou?quote:Op zondag 21 november 2004 15:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik lees net trouwens dat 'Medisch Centrum West' eindelijk op dvd gaat verschijnen.![]()
Diamant?quote:Op zondag 21 november 2004 15:04 schreef Wup het volgende:
[..]
en waar blijft de Diamant nou?
Die fout op de Yorin site was me nog niet eens opgevallen... erg slordig van ze.quote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Wup het volgende:
niet zo eigenwijs he, Iwan weet dat soort dingen nou eenmaal beter dan die slome yorin site
Waarom vieren ze dan pasgeleden hun 10jarige bestaan?quote:Op zondag 21 november 2004 15:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die fout op de Yorin site was me nog niet eens opgevallen... erg slordig van ze.
Dat begon ik me ook al af te vragen... Die zou volgens mijn bron dit jaar uitkomen. De Erfenis is inmiddels al wel op dvd te koop.quote:Op zondag 21 november 2004 15:04 schreef Wup het volgende:
en waar blijft de Diamant nou?
Er is een verschil tussen jaren en seizoenen. Het eerste seizoen bestond slechts uit 105 afleveringen. Een hele tijd geleden heb ik in een van de oude topics een opsomming gegeven van alle seizoen, met begin- en einddata en het aantal afleveringen.quote:Op zondag 21 november 2004 15:06 schreef Orginial het volgende:
Waarom vieren ze dan pasgeleden hun 10jarige bestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |