EETsmakelijkquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:11 schreef GinaG het volgende:
*Gevulde koek eet![]()
Zoooo fucking lekker...quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:10 schreef mr_Brown het volgende:
http://zattevrienden.realroot.be/2bed.htm
De rest van die 2 vrouwen op het bed![]()
![]()
ik heb hongerquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zoooo fucking lekker...
Eten?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb honger![]()
Ik heb mij maar even een boterham met gebraden gehakt gepaktquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb honger![]()
Er ligt hier nog een doos met 20 gevulde koeken, wil je er eentjequote:Op vrijdag 19 november 2004 15:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb honger![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:21 schreef GinaG het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een doos met 20 gevulde koeken, wil je er eentje![]()
quote:MSN lanceert Web Messenger
Uitgegeven: 18 november 2004 11:32
AMSTERDAM - Internetportal MSN.nl heeft donderdag de Web Messenger gelanceerd. De Web Messenger is een complete webversie van het populaire chatprogramma MSN Messenger. Het enige wat je nodig hebt is een webbrowser.
In Nederland zijn er ruim 4,8 miljoen mensen die het chatprogramma MSN Messenger gebruiken.
Wie via de site de Web Messenger opent kan gewoon inloggen. Daarop verschijnt de webversie van MSN Messenger met je eigen contactpersonen en met de belangrijkste mogelijkheden van de complete versie, inclusief emoticons. Ook de status (online, offline, bezig, etc.) van je contacten wordt voortdurend bijgehouden.
MSN Web Messenger werkt met alle gangbare browsers, waaronder Internet Explorer 5.0 of hoger, Netscape 7.0 of hoger en Mozilla 1.6 of hoger.
inderdaad zegquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:38 schreef mr_Brown het volgende:
goh wat een baard
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:38 schreef mr_Brown het volgende:
goh wat een baard
[..]
al een nieuw rijbewijs?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:52 schreef ChOas het volgende:
Nieuwe lenze, nieuwe bril, nieuwe pasfoto's, nieuwe schoenen
Nee, wel pasfotos nuquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:00 schreef kepler het volgende:
[..]
al een nieuw rijbewijs?
wat een respectquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:27 schreef Bastard het volgende:
*Opruimt*![]()
![]()
Week vakantie
![]()
![]()
wil je mij gene nachtmerries bezorgen!quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:16 schreef chibibo het volgende:
Ziehier een foto van Strolie na zijn laserbehandeling:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |