Nee, ik vind de huisgenoot van Atrimar en Isabeau bijzonder aantrekkelijk en probeer op deze manier in contact te komenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:38 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ze vindt je gewoon leuk, Atrimar.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef marchien het volgende:
[..]
Nee, ik vind de huisgenoot van Atrimar en Isabeau bijzonder aantrekkelijk en probeer op deze manier in contact te komen![]()
Heil Grover!quote:
Hij is al bezet hoor. Sorry.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef marchien het volgende:
Nee, ik vind de huisgenoot van Atrimar en Isabeau bijzonder aantrekkelijk en probeer op deze manier in contact te komen![]()
o... fuckquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:41 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Hij is al bezet hoor. Sorry.
lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Dus je komt morgen.
Atrimar, wat gaan we morgen doen? Iets buitenshuis graag.
Morgen zou toch aangevangen worden met het kluizenaarsbestaan van onze huisgenoot? ... Iets met inmetselen ofzo?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Dus je komt morgen.
Atrimar, wat gaan we morgen doen? Iets buitenshuis graag.
Dat klinkt helemaal niet gezond....weet je dat wel zeker?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:44 schreef Atrimar het volgende:
Morgen zou toch aangevangen worden met het kluizenaarsbestaan van onze huisgenoot? ... Iets met inmetselen ofzo?
Ik geef alleen het bericht door hunny...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet gezond....weet je dat wel zeker?
Bij nader inzien is Groningen wel een erg veilig plekjequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:44 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Morgen zou toch aangevangen worden met het kluizenaarsbestaan van onze huisgenoot? ... Iets met inmetselen ofzo?
Pfff...van jou winnen met voetbalmanager 2005 is iets anders dan interesse krijgen in voetbalquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:46 schreef Atrimar het volgende:
Ik heb Isabeau aan het waarderen van voetbal gekregen
Why wasn't I notified?quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:44 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Nou, ik moet eigenlijk om 15:54 de trein hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Tara heb je zin om een spelletje te doen?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:53 schreef Isabeau het volgende:
hmm...laat maar dan. Wat ga je doen vanmiddag? We zouden toch nog een wandeling door Hoogeveen maken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |