Nee, het ging echt puur om zijn mod- en schrijversschap. Of-ie ook aardig is heb ik eigenlijk niet zo op gelet...quote:Op zondag 30 januari 2005 22:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En om die redenen wilde ze dus met jou afspreken? Als ze met je afspreekt omdat ze je gewoon een aardige jongen vindt is zij geen groupe hoor.
Dus niet om mijn atletische squashlichaam?quote:Op maandag 31 januari 2005 09:20 schreef Hik het volgende:
Nee, het ging echt puur om zijn mod- en schrijversschap. Of-ie ook aardig is heb ik eigenlijk niet zo op gelet...
Je krijgt nog wel eens een herkansing.quote:Wel vergeten te gooien met knuffelberen en ondergoed trouwens. Damn...![]()
* meldquote:Op maandag 31 januari 2005 11:04 schreef Lucille het volgende:
En ik heb begrepen dat mensen met belangrijke functies ook groupies hebben. Dus kom maar op.
Nee, wij vrouwen zijn puur uit op macht en aanzien. Dat atletische lichaam is slechts een bijkomend voordeel...quote:Op maandag 31 januari 2005 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dus niet om mijn atletische squashlichaam?
En alweer: Ja, mam!quote:Op maandag 31 januari 2005 11:02 schreef Lucille het volgende:
Er bloeit iets moois heb ik het idee (en dat had ik al eerder in de gaten).
Maar hij nueckt dus wel een vrouw van half zijn leeftijdquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ken nog zo'n 'kunstenaar' die ik af en toe in de kroeg tegenkom. De ene keer vertelt hij dat hij in Portugal woont, een andere keer weer ergens anders. (Gisteren woonde hij in Rotterdam, terwijl hij een maand geleden nog in Portugal woonde). Hij is getrouwd met een Braziliaanse vrouw van 20 (hij is zelf 40+) uit België, maar ze wonen niet samen, want ze hebben een vrije relatie.
Op dit moment heeft hij exposities in Zürich, Antwerpen en ergens in Nederland.
Ik heb voorbeelden gezien van wat hij zoal maakt en dat is echt verschrikkelijk!
't Is dus een fantast.
Tja, er waren twee mogelijkheden inderdaad: óf jij was een groupie van die man, óf je was het zelf...quote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar hij nueckt dus wel een vrouw van half zijn leeftijd
Jij bent dus zo'n naïeve groupie die dat soort verhalen gelooft, ze bestaan dus tochquote:Op maandag 31 januari 2005 15:00 schreef SeLang het volgende:
Maar hij nueckt dus wel een vrouw van half zijn leeftijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |