abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2004 @ 12:10:14 #126
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_23964086
Tja, weet ook niet wat het is... Ik heb normaal al niet zo'n aandacht-tekort van vrouwen, maar als
ik opgetreden heb als DJ zijn er meteen weer een paar met zaadvragende ogen die met stotende bewegingen haast een slakkespoor leggen over je bovenbeen... Op dat moment maakt het niet uit
wie je bent, maar wat je bent, en daar snap ik ook echt geen fuck van... 't is niet zozeer dat ik 't erg
vind hoor... Af en toe best leuke tijden mee gehad, maar daarnaast stelt 't echt helemaal niets
voor... Veel DJ's en bands krijgen hierdoor een bepaalde arrogantie, omdat ze denken dat ze zelf
de oorzaak zijn van al die aandacht, en door die arrogantie worden ze meestal voor diezelfde
doelgroep nog aantrekkelijker... Sinds ik daar echt doorheen zie, vind ik 't wel een btje triest
allemaal... Ok, ik snap dat je talenten misschien bewonderaars van die talenten aantrekt, maar
meestal gaat het daar niet eens om, en willen ze je alleen al omdat andere mensen je goed vonden
en je stonden toe te juichen...

Verder denk ik wel dat kunstenaars een groep appart zijn... Daarmee bedoel ik
wel echte kunstenaars... Meestal een groep die zich niet makkelijk laat
beinvloeden, en iets eigenzinnigs heeft... Maar ik denk niet dat het fenomeen van
de groupies alleen voor de kunstenaars geld, maar dat iedereen die iets van
aanzien geniet hier mee te maken heeft...

[ Bericht 15% gewijzigd door B-FliP op 14-12-2004 12:15:52 ]
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_24000927
Alle vrouwen die in dit topic reageerde met woorden in de strekking van "het artistieke maakt ze interessant" durven niet goed voor de ware gevoelens van de vrouw uit te komen of maken het zichzelf wijs.
  woensdag 15 december 2004 @ 22:58:36 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24001087
Want, Uiruru?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 december 2004 @ 09:34:19 #129
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24006332
Ik snap 'm ook niet....
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_24006965
Omdat dat simpel weg niet de reden is.

Hoe verklaar je dan dat de meest oerlelijke barman/skileraar nog meer aandacht krijgt als een gewone kerel?

Vrouwen geilen op macht en aanzien. Ik snap best dat je dat liever niet over jezelf zegt.
pi_24007017
barman/skileraar hebben in mijn ogen geen macht, tis leuk een barman te kennen ivm gratis drank maar macht? neuh...

macht is voor mij iets wat mensen hebben als ze makkelijk iets gedaan krijgen, als ze ergens echt invloed op hebben en dingen kunnen regelen die andere niet kunnen regelen..

een john de mol, een donald trump... dat soort mensen en nee ik zou er niet achteraan gaan gillen, ben geen bakvis
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_24007090
Ik denk dat dat soort mensen vooral interessant is omdat ze wat te vertellen hebben. Mensen die met passie over iets (maakt niet zo heel veel uit wat) kunnen praten zijn veel leuker dan iemand die niks te melden heeft (hoe aantrekkelijk het uiterlijk dan ook is)
  donderdag 16 december 2004 @ 12:35:02 #133
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24009798
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:14 schreef Uiruru het volgende:
Vrouwen geilen op macht en aanzien. Ik snap best dat je dat liever niet over jezelf zegt.
Sommige vrouwen vast wel. Maar als je mijn eerdere posts hebt gelezen ging mijn topic daar niet over. Het ging juist ook over vrouwen die vallen voor zangers van obscure bandjes en beginnende schrijvers. Niet bepaald mannen met macht en aanzien dus, zoals jij schetst.
(Het kan natuurlijk zijn dat wij vrouwen allemaal stiekum uit zijn op de belofte aan macht en aanzien die in onze overtuiging in de toekomst ligt van deze mannen... maar zó'n vooruitziende blik hebben we nou ook weer niet ).

Ik denk echt dat het eerder is wat iemand hierboven schreef: de passie van zo iemand voor waar hij mee bezig is, is (lijkt?) nu eenmaal meer dan van het gros van de mensen die iedere dag in de file naar hun werk staan....
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 16 december 2004 @ 12:36:41 #134
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_24009835
quote:
Op donderdag 16 december 2004 10:17 schreef DarkElf het volgende:
een john de mol, een donald trump... dat soort mensen en nee ik zou er niet achteraan gaan gillen, ben geen bakvis
Als de "macht en aanzien"-stelling geldt zouden we inderdaad dáár voor moeten gaan. Ennuh... iieeuw!
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:17:07 #135
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_24040030
Ik ken nog zo'n 'kunstenaar' die ik af en toe in de kroeg tegenkom. De ene keer vertelt hij dat hij in Portugal woont, een andere keer weer ergens anders. (Gisteren woonde hij in Rotterdam, terwijl hij een maand geleden nog in Portugal woonde). Hij is getrouwd met een Braziliaanse vrouw van 20 (hij is zelf 40+) uit België, maar ze wonen niet samen, want ze hebben een vrije relatie.

Op dit moment heeft hij exposities in Zürich, Antwerpen en ergens in Nederland.

Ik heb voorbeelden gezien van wat hij zoal maakt en dat is echt verschrikkelijk!

't Is dus een fantast.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_24042467
quote:
Op donderdag 16 december 2004 12:36 schreef Hik het volgende:

[..]

Als de "macht en aanzien"-stelling geldt zouden we inderdaad dáár voor moeten gaan. Ennuh... iieeuw!
Whehe, in een psychologie boek dat ik hier heb liggen wordt een experiment beschreven waarin vrouwen en mannen een keuze moeten maken tussen een persoon of in een burgerking outfit of in (mantel)pak, rolex enz. Het bleek dat vrouwen vaker kozen voor de 2e persoon (die met meer aanzien) terwijl mannen voor de knapste persoon kozen, niet kijkend naar status.

Dus stiekum gebeurt het toch echt. .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:44:33 #137
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24043446
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 19:08 schreef Frezer het volgende:
Whehe, in een psychologie boek dat ik hier heb liggen wordt een experiment beschreven waarin vrouwen en mannen een keuze moeten maken tussen een persoon of in een burgerking outfit of in (mantel)pak, rolex enz. Het bleek dat vrouwen vaker kozen voor de 2e persoon (die met meer aanzien) terwijl mannen voor de knapste persoon kozen, niet kijkend naar status.

Dus stiekum gebeurt het toch echt. .
Maar in dit topic gaat het erom dat vrouwen op kunstenaars vallen en wat daar de reden van is. Kunstenaars hebben meestal geen kostuum aan en geen Rolex om.
pi_24043974
Mja, toch kleeft er wel status aan denk ik, alleen idd niet per defenitie qua rijkdom. Status kun je op vele vlakken hebben. Kunstenaars/artiesten laten een bepaalt "kunstje" zien voor een groot publiek, ik denk dat dat ook status geeft. Het toont in elk geval dat je voor een groot publiek je woord/mening durft te vekondigen, ergens voor staan.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  vrijdag 17 december 2004 @ 20:45:49 #139
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_24044945
Mijn broer neukt zijne, ook al zijn ze een jaartje of 6 jonger
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zaterdag 29 januari 2005 @ 20:13:02 #140
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24820892
Ik ben gisteren 'de schrijver' weer tegengekomen tijdens het uitgaan. Hij is gestopt met 'schrijven', denk ik , blijkbaar had die fantasie van hem toch niet het succes en de aandacht waar hij op hoopte !

Ik hoorde hem namelijk tegen iemand zeggen: "Ik ben vormgever."

Later stond hij met een vriend (een kunstschilder) van mij te praten en de vormgever zei: "Ik wil iets doen met die schilderijen van jou!" Ik vroeg wat hij er dan mee wilde doen: "Ja ja ja, dat weet ik niet, maar ik wil er iets mee doen."
  zaterdag 29 januari 2005 @ 20:48:38 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24821647
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 20:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik hoorde hem namelijk tegen iemand zeggen: "Ik ben vormgever."

Hij geeft in ieder geval wel vorm aan dit topic.
  zaterdag 29 januari 2005 @ 20:57:14 #142
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24821811
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 20:48 schreef Copycat het volgende:

Hij geeft in ieder geval wel vorm aan dit topic.

Ja, elke keer als ik hem zie moet ik meteen aan dit topic denken
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 00:13:16 #143
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24825768
Morgen ontmoet ik weer een groupie.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 30 januari 2005 @ 00:31:30 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24826121
Wijd vooral uit, UIO_AMS
  zondag 30 januari 2005 @ 17:56:29 #145
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24836291
Ik ben ook benieuwd .
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 18:09:31 #146
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24836501
Het was erg gezellig met haar. Ze leek ook totaal niet onder de indruk en kwam zelfs te laat.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:21:59 #147
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24836750
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Het was erg gezellig met haar. Ze leek ook totaal niet onder de indruk en kwam zelfs te laat.
Vertel eens wat meer , hoezo is zij jouw groupie dan?
  Moderator zondag 30 januari 2005 @ 18:32:35 #148
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_24836938
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Vertel eens wat meer , hoezo is zij jouw groupie dan?
Hoezo hoezo? Aanstormend schrijver, mod, squashleraar, noem maar op. Redenen genoeg.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_24837045
Ik ben nu spontaan een groupie geworden van Taproot

en kan je nagaan want ik heb hun muziek nog niet eens gehoord
  zondag 30 januari 2005 @ 22:40:23 #150
92926 Joipoidoipoipoi
pi_24840477
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoezo hoezo? Aanstormend schrijver, mod, squashleraar, noem maar op. Redenen genoeg.
En om die redenen wilde ze dus met jou afspreken? Als ze met je afspreekt omdat ze je gewoon een aardige jongen vindt is zij geen groupe hoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')