Nou... dat vind ik vrij respectloos.quote:Op zondag 21 november 2004 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
wij willen alleen maar dom pompvlees?
quote:Op zondag 21 november 2004 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb respect voor wijven.
Hij had dit topic gelezen waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik moest vrijdagnacht nog aan dit topic denken. Ik zat in de kroeg en er komt een man zitten aan het tafeltje waar ik zat. Nog vóórdat hij zich voorstelde vertelde hij dat hij schrijver was!
Ja, daar zat ik inderdaad ook aan te denkenquote:Op maandag 22 november 2004 09:13 schreef Hik het volgende:
Hij had dit topic gelezen waarschijnlijk.
Nou, dan hoop ik voor Aernout van niet, want die vent zag er echt niet uitquote:O mijn god!Het was Aernout!
![]()
De Naakte Aap van Desmond Morris.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:04 schreef Godshand het volgende:
Het is gewoon macht dat is al eens gezegd..
[..]
lees de aangeklede aap van Desmonds Morriss maar es)
nee, de aangeklede aap....dhr. Morris heeft nl meer dan één boek geschrevenquote:Op donderdag 25 november 2004 10:27 schreef Bombie het volgende:
[..]
De Naakte Aap van Desmond Morris.
Ik heb het al vele malen met huisgenoten, vrienden en vriendinnen besproken. Af en toe werk ik als barman in een studentencafe, en ik kan eerlijk toegeven dat je werkelijk meer aandacht van vrouw (en man) hebt als je achter de bar staat.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken. Ook bepaalde beroepen werken nog weleens erotiserend bij sommige vrouwen.
Mannen willen gewoon neuken.........
Inderdaad. Had ik het toch fout.quote:Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee, de aangeklede aap....dhr. Morris heeft nl meer dan één boek geschreven
Ik vind het nogal bedroevend, eigenlijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 11:57 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijg ik amper aandachttoch wel grappig eigenlijk
![]()
Heeft Morris dat geschreven? Dat kunstenaars alpha-mannetjes zouden zijn ..?quote:Op donderdag 25 november 2004 00:04 schreef Godshand het volgende:
Het is gewoon macht dat is al eens gezegd..
Vrouwen willen graag wat van de roem van de man op hun afstralen...
En vrouwen willen tegen mannen opkijken... Kunstenaars enzo hebben toch een hogere sociale status.
Het is gewoon de apenrots, kunstenaars en muzikanten zijn de leiders van de groep dus die mogen veel neuken (want goede genen blabla...lees de aangeklede aap van Desmonds Morriss maar es)
Nou ja.. je kunt ze natuurlijk wel gebruiken als gratis hoeren, in de tijd dat je nog geen waardige vrouw hebt gevonden (en dat kan tegenwoordig vrij lang duren, gezien het schaarse aanbod). Met een uitdrukkingsloos gezicht pompen, alsof je een gedrogeerd konijn bent, heeft namelijk wel iets.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou, ik vond het vooral grappig dat vrouwen zo triest kunnen zijn zonder dat ze het door hebben, heb verder niks met die aandacht gedaan want op zo'n vrouw zit ik niet te wachten![]()
Tot hier ben ik het wel met je eens. Het consequentieloze maakt het misschien wel aantrekkelijk. De conclusie die jij hier uit trekt hieronder zou alleen niet de mijne zijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk eerder dat het in veel gevallen omgekeerd is, dat kunstenaars, muzikanten, barmannen juist het voordeel hebben dat ze een soort van anonieme 'buitenstaanders' zijn, niet de vaste partner die het 'recht op sex' kan afdwingen, oftewel het alpha-mannetje:
maar een vrouwtje dat zulk een buitenstaander uitkiest kan hier zelf over beslissen, of ze ingaat op avances, deze zelf maakt , misschien openlijk sex biedt:
zulk een sex is meestal consequentie-loos en staat los van sex als sociaal 'smeermiddel..
Juist dat aspect zie je ook sterk aan de groupies, deze verlangen voornamelijk naar het gezichtsloze, consequentieloze, maar ook een vorm van aanbidding en misschien sex waar ze zelf controle over kunnen uitoefenen:
Ik betwijfel of er groupies zijn die werkelijk zich kunnen opwerken tot een goede positie, geld of kado's krijgen van de mannen die ze aanbidden (de meeste kunstenaars zijn, zelfs al hebben ze succes, niet eens echt rijk);
Vrouwen die consequentieloos sex aangaan met een artiest, barman, etc. Willen misschien wel die macht, maar die krijgen ze zelden. Bij een barman zou het nog kunnen. Maar bij een artiest zeker niet. Die vertrekt na die nacht immers naar een andere stad.quote:maar een groot voordeel is juist dat deze vrouwen een soort van controle over zo'n man kunnen uitoefenen, die ze in een meer traditionele man waarschijnlijk niet zullen vinden.
Inderdaad, dat stelde ik niet helmaal duidelijk, ik geloof ook niet dat die vrouwen werkelijk iemand willen 'binden' op de langere termijn, wel dat in zulke situaties de sex iets is waarover ze zelf heel controle hebben, en die hen waarschijnlijk ook het gevoel biedt 'vrijgevochten' te zijnquote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef Frenkie het volgende:
Vrouwen die consequentieloos sex aangaan met een artiest, barman, etc. Willen misschien wel die macht, maar die krijgen ze zelden. Bij een barman zou het nog kunnen. Maar bij een artiest zeker niet. Die vertrekt na die nacht immers naar een andere stad.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar mijn vriend is ook een beetje een treiteraar. Op een gegeven moment gooit 'de schrijver' een glas bier om op de grond en hij gaat dat met een doekje schoonpoetsen, zegt m'n vriend tegen hem: "Ben je nu ook al op de vloer aan het schrijven?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |