abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23468289
Ik denk dat vrouwen een man willen waarbij ze bij hun vriendinnen over kunnen opscheppen. Op jonge leeftijd begint het al: "Mijn vriendje is 3 jaar ouder en mag in de kroeg breezer bestellen.", daarna willen ze iemand met macht of status "Mijn nieuwe vriendje is barman, en hij is kei populair!".

Ik zie het om me heen gebeuren, veel vriendinnen van mij die een vriend hebben die ergens in uitblinkt: "Mijn vriendje doet aan wielrennen, en aan schaatsen.. En over 2 weken gaat hij op trainingskamp, want zo goed is hij."
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
  zondag 21 november 2004 @ 15:21:46 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23468366
wij willen alleen maar dom pompvlees?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23469657
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
wij willen alleen maar dom pompvlees?
Nou... dat vind ik vrij respectloos.
Ik heb veel liever intelligent pompvlees.
  zondag 21 november 2004 @ 16:28:48 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_23470017
hence het vraagteken lol. ik heb respect voor wijven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_23476059
quote:
Op zondag 21 november 2004 16:28 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb respect voor wijven.

Ok, ben weer weg hier, zie het allemaal al.. die mannen van tegenwoordig , behalve sommige dan

maar die komen van een andere planeet, en dat is niet mars
  maandag 22 november 2004 @ 09:13:32 #106
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23485299
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik moest vrijdagnacht nog aan dit topic denken. Ik zat in de kroeg en er komt een man zitten aan het tafeltje waar ik zat. Nog vóórdat hij zich voorstelde vertelde hij dat hij schrijver was !
Hij had dit topic gelezen waarschijnlijk.

Of...

O mijn god! Het was Aernout!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Moderator maandag 22 november 2004 @ 12:51:39 #107
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_23489106
Als mod zijnde krijg je natuurlijk ook het één en ander te verwerken op dit gebied.

Dat gecombineerd met mijn schrijver- en squashleraarschap is natuurlijk een gouden combinatie.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 22 november 2004 @ 16:17:34 #108
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23493975
quote:
Op maandag 22 november 2004 09:13 schreef Hik het volgende:
Hij had dit topic gelezen waarschijnlijk.
Ja, daar zat ik inderdaad ook aan te denken !
quote:
O mijn god! Het was Aernout!
Nou, dan hoop ik voor Aernout van niet, want die vent zag er echt niet uit .
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23556067
Het is gewoon macht dat is al eens gezegd..

Vrouwen willen graag wat van de roem van de man op hun afstralen...
En vrouwen willen tegen mannen opkijken... Kunstenaars enzo hebben toch een hogere sociale status.

Het is gewoon de apenrots, kunstenaars en muzikanten zijn de leiders van de groep dus die mogen veel neuken (want goede genen blabla...lees de aangeklede aap van Desmonds Morriss maar es)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_23560518
quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:04 schreef Godshand het volgende:

[..]

lees de aangeklede aap van Desmonds Morriss maar es)
De Naakte Aap van Desmond Morris.
  donderdag 25 november 2004 @ 10:44:35 #111
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_23560822
quote:
Op donderdag 25 november 2004 10:27 schreef Bombie het volgende:

[..]

De Naakte Aap van Desmond Morris.
nee, de aangeklede aap....dhr. Morris heeft nl meer dan één boek geschreven
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_23560960
in het cafe waar ik vroeger draaide kwamen elke avond 2 leuke jonge meisjes kijken als ik moest draaien. omdat ze de hele avond bij mij bleven hangen en soms ook met mij naar huis gingen na afloop, vroeg iemand een keer aan mij: waar zijn je groupies? (toen ze er een keer niet waren)

achteraf dacht ik: groupies????? damn zo had ik het nog nooit bekeken eigenlijk! (brave dj roberto had er nooit misbruik van gemaakt natuurlijk)
  donderdag 25 november 2004 @ 11:00:10 #113
93449 HRT_team
Servare Vitas
pi_23561091
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken. Ook bepaalde beroepen werken nog weleens erotiserend bij sommige vrouwen.

Mannen willen gewoon neuken.........
Ik heb het al vele malen met huisgenoten, vrienden en vriendinnen besproken. Af en toe werk ik als barman in een studentencafe, en ik kan eerlijk toegeven dat je werkelijk meer aandacht van vrouw (en man) hebt als je achter de bar staat.

Het enige wat ik doe is slechts mijn werk (biertjes tappen en beetje gezellig doen), maar ook niet meer. Desondanks merk ik dat ik veel meer aanspraak van de dames heb als ik achter de bar sta. Zowel "beroemdheid", "macht" en "rijkdom" hebben niet echt betrekking op een avondje achter de bar staan, maar laat ik het zo zeggen, het is wel makkelijker om een date te regelen als je achter de bar staat.

Dus, wordt barman!

Adios
"The quality, not the longevity, of one's life is what is important." - Dr. Martin Luther King Jr.
pi_23562127
quote:
Op donderdag 25 november 2004 10:44 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nee, de aangeklede aap....dhr. Morris heeft nl meer dan één boek geschreven
Inderdaad. Had ik het toch fout.
Ik wist wel dat hij er meer had geschreven, maar niet dat die titel erbij zat.
Erg creatief met titels is hij níét.
  donderdag 25 november 2004 @ 11:57:52 #115
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23562162
Vrouwen vallen inderdaad flink op wat ze zelf zien als rijkdom en macht
IVM mijn werk heb ik een tijdje persoonsbeveiliging gehad en tijdens het uitgaan krijg ik zoveel aandacht van vrouwen die het wel intressant vonden dat iemand twee klerenkasten bij zich had
Normaal gesproken krijg ik amper aandacht toch wel grappig eigenlijk
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23562286
quote:
Op donderdag 25 november 2004 11:57 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Normaal gesproken krijg ik amper aandacht toch wel grappig eigenlijk
Ik vind het nogal bedroevend, eigenlijk.

Als ik om die reden aandacht zou krijgen, zou dat bij mij een zéér grote minachting voor de betreffende dames teweegbrengen. Laat ik het zo zeggen: als je dat soort wijven serieus neemt, in die zin dat je je door deze banaliteit al gevleid voelt, dan moet je je toch eens goed afvragen hoe groot je eigenwaarde is.
  donderdag 25 november 2004 @ 12:13:36 #117
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_23562503
Nou, ik vond het vooral grappig dat vrouwen zo triest kunnen zijn zonder dat ze het door hebben, heb verder niks met die aandacht gedaan want op zo'n vrouw zit ik niet te wachten
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_23562544
Volgens mij vallen vrouwen voornamelijk op personen waarover ze kunnen opscheppen in hun omgeving. Want dat geeft ze aanzien bij hun vriendinnen. Of de desbetreffende persoon nu CEO is, hoofd van het plaatselijke kamp, rijk is, barman speelt, de artistiekeling uit hangt of prof voetballer is. Wanneer het aanzien schept in de directe omgeving is de jongen/man neukbaar.

Opzich zijn vrouwen best simpel .
Ik heb al gemerkt dat het predikaat "hij is lief" niet zo heel veel doet.
Het labeltje hij is rijk of succesvol des te meer.
Voor zo ver ik rijk of succesvol ben dan .
pi_23562960
quote:
Op donderdag 25 november 2004 00:04 schreef Godshand het volgende:

Vrouwen willen graag wat van de roem van de man op hun afstralen...
En vrouwen willen tegen mannen opkijken... Kunstenaars enzo hebben toch een hogere sociale status.

Het is gewoon de apenrots, kunstenaars en muzikanten zijn de leiders van de groep dus die mogen veel neuken (want goede genen blabla...lees de aangeklede aap van Desmonds Morriss maar es)
Heeft Morris dat geschreven? Dat kunstenaars alpha-mannetjes zouden zijn ..?

Ik denk eerder dat het in veel gevallen omgekeerd is, dat kunstenaars, muzikanten, barmannen juist het voordeel hebben dat ze een soort van anonieme 'buitenstaanders' zijn, niet de vaste partner die het 'recht op sex' kan afdwingen, oftewel het alpha-mannetje:
maar een vrouwtje dat zulk een buitenstaander uitkiest kan hier zelf over beslissen, of ze ingaat op avances, deze zelf maakt , misschien openlijk sex biedt:
zulk een sex is meestal consequentie-loos en staat los van sex als sociaal 'smeermiddel..

bij apen zie je dit ook vaak, in de groep waar apen leven heeft het Alpha-mannetje het eerste recht op sex, en daarbij kan hij mannetjes die 'hem trouw zijn' ook toestemmen sex met de vrouwtjes te hebben ..
echter daarnaast kennen apengroepen ook het 'vreemdgaan' vrouwtjes die buiten zicht van de leider ingaan op avances of deze zelfs zelf maken, zijn dat eigen mannetjes is dat een groot risico, omdat het tot aggressieve handelingen kan leiden als het alpha-mannetje dat ontdekt, inclusief het 'uit de groep werpen' van beiden..
Daarnaast zijn er echter ook soms uitgeworpen, rondzwervende individuele apen, die los van het groepsverband leven, soms vroegere alpha-mannetjes of gewoon apen die niet sterjk genoeg waren het andere alpha-manntje te verslaan; als een vrouwtje uit een groep met zo'n zwervend mannetje sex heeft is dat redelijk veilig en verder consequentieloos.

Juist dat aspect zie je ook sterk aan de groupies, deze verlangen voornamelijk naar het gezichtsloze, consequentieloze, maar ook een vorm van aanbidding en misschien sex waar ze zelf controle over kunnen uitoefenen:
Ik betwijfel of er groupies zijn die werkelijk zich kunnen opwerken tot een goede positie, geld of kado's krijgen van de mannen die ze aanbidden (de meeste kunstenaars zijn, zelfs al hebben ze succes, niet eens echt rijk);
maar een groot voordeel is juist dat deze vrouwen een soort van controle over zo'n man kunnen uitoefenen, die ze in een meer traditionele man waarschijnlijk niet zullen vinden.

Misschien zijn de groupies een soort van 'zeemans-liefjes' in deze tijd ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_23563414
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:13 schreef HarigeKerel het volgende:
Nou, ik vond het vooral grappig dat vrouwen zo triest kunnen zijn zonder dat ze het door hebben, heb verder niks met die aandacht gedaan want op zo'n vrouw zit ik niet te wachten
Nou ja.. je kunt ze natuurlijk wel gebruiken als gratis hoeren, in de tijd dat je nog geen waardige vrouw hebt gevonden (en dat kan tegenwoordig vrij lang duren, gezien het schaarse aanbod). Met een uitdrukkingsloos gezicht pompen, alsof je een gedrogeerd konijn bent, heeft namelijk wel iets.
pi_23563842
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:39 schreef RM-rf het volgende:
Ik denk eerder dat het in veel gevallen omgekeerd is, dat kunstenaars, muzikanten, barmannen juist het voordeel hebben dat ze een soort van anonieme 'buitenstaanders' zijn, niet de vaste partner die het 'recht op sex' kan afdwingen, oftewel het alpha-mannetje:
maar een vrouwtje dat zulk een buitenstaander uitkiest kan hier zelf over beslissen, of ze ingaat op avances, deze zelf maakt , misschien openlijk sex biedt:
zulk een sex is meestal consequentie-loos en staat los van sex als sociaal 'smeermiddel..

Juist dat aspect zie je ook sterk aan de groupies, deze verlangen voornamelijk naar het gezichtsloze, consequentieloze, maar ook een vorm van aanbidding en misschien sex waar ze zelf controle over kunnen uitoefenen:
Ik betwijfel of er groupies zijn die werkelijk zich kunnen opwerken tot een goede positie, geld of kado's krijgen van de mannen die ze aanbidden (de meeste kunstenaars zijn, zelfs al hebben ze succes, niet eens echt rijk);
Tot hier ben ik het wel met je eens. Het consequentieloze maakt het misschien wel aantrekkelijk. De conclusie die jij hier uit trekt hieronder zou alleen niet de mijne zijn.
quote:
maar een groot voordeel is juist dat deze vrouwen een soort van controle over zo'n man kunnen uitoefenen, die ze in een meer traditionele man waarschijnlijk niet zullen vinden.
Vrouwen die consequentieloos sex aangaan met een artiest, barman, etc. Willen misschien wel die macht, maar die krijgen ze zelden. Bij een barman zou het nog kunnen. Maar bij een artiest zeker niet. Die vertrekt na die nacht immers naar een andere stad.
pi_23564577
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef Frenkie het volgende:

Vrouwen die consequentieloos sex aangaan met een artiest, barman, etc. Willen misschien wel die macht, maar die krijgen ze zelden. Bij een barman zou het nog kunnen. Maar bij een artiest zeker niet. Die vertrekt na die nacht immers naar een andere stad.
Inderdaad, dat stelde ik niet helmaal duidelijk, ik geloof ook niet dat die vrouwen werkelijk iemand willen 'binden' op de langere termijn, wel dat in zulke situaties de sex iets is waarover ze zelf heel controle hebben, en die hen waarschijnlijk ook het gevoel biedt 'vrijgevochten' te zijn
(Dat verklaart misschien waarom zoveel meisjes specifiek tijdens vakanties, bij uitgaan of vrijteijs-sporten, die 'groupie-houding' aan-nemen)..

Ik denk wel dat een soort van wens tot controle over een man wel meestal meespeelt, althans ik heb vrouwen zich soms vreemder, jaloerser en doorgeslagener zien gedragen omdat hun 'groupie-object' hen na een avondje sex niet meer zag staan, en een andere dame aansprak, terwijl die dames soms zelf thuis een man/vriend hadden zitten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 3 december 2004 @ 19:40:59 #123
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_23744670
Ik kwam gisteravond 'de schrijver' weer tegen. Hij was deze keer met z'n vrouw (die andere keer was hij alleen op stap). We kwamen hem buiten voor de deur van de kroeg tegen en mijn vriend roept naar hem: "Hé, daar heb je die schrijver!" Reageert z'n vrouw met zo'n verbaasd hoofd: "Híj, een schrijver?!"

Verder zijn we er op dat moment niet meer op ingegaan, want hij liep snel naar binnen en toen we binnen waren kwamen wij ook weer vrienden tegen, dus op dat moment niet meer tegen hem gepraat.

Maar mijn vriend is ook een beetje een treiteraar . Op een gegeven moment gooit 'de schrijver' een glas bier om op de grond en hij gaat dat met een doekje schoonpoetsen, zegt m'n vriend tegen hem: "Ben je nu ook al op de vloer aan het schrijven?"

'De schrijver': "Hm hm, brabbel brabbel "

"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_23748982
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Maar mijn vriend is ook een beetje een treiteraar . Op een gegeven moment gooit 'de schrijver' een glas bier om op de grond en hij gaat dat met een doekje schoonpoetsen, zegt m'n vriend tegen hem: "Ben je nu ook al op de vloer aan het schrijven?"

Heel goed! Aanpakken, die neppers!
  dinsdag 14 december 2004 @ 11:51:55 #125
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_23963681
*grin*
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')