Nee, kopje thee..met verse citroen graag, oh ja en 2 klontjes suiker en klein beetje melk.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:30 schreef zoalshetis het volgende:
dikke vette opluchting. en je wilt ook geen 'bakkie pleur' bij het opstaan hoop ik.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
thee is goed. ik heb alleen geen blaadjesthee, alleen kruidenthee. wel melk en suiker, al doe ik dat zelf niet vanwege het feit dat ik graag parelwitte tanden wil hebben en houden. ontbijten weet ik een leuk adresje voor of een leuk ontbijtteam dat je kan bellen.
De meeste mannen praten niet over gevoel of beminnen niet met woorden. Schrijvers en kunstenaars daarintegen hebben a way with words en emoties maar veel vrouwen naar verlangen bij een man. Zoiets denk ikquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:59 schreef Hik het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en artiesten/kunstenaars, zat ik gisteren te denken. Op de één of andere manier hebben mannen die schrijven, schilderen of in een band zitten een magische aantrekkingskracht op veel vrouwen. Als je wel eens foto's ziet van boekenballen zie je de Remco Camperts van Nederland (type: volslagen onaantrekkelijk en wellicht zelfs een beetje belachelijk, maar schijnbaar redelijk briljant schrijver) met de meest prachtige (jonge) vrouwen ronddarren. Exentrieke (en soms zelfs wat morsige) schilders idem dito.
En beroemdheid is niet eens een vereiste. Ik heb vriendinnen zien vallen voor zeer onaanzienlijke mannen die schrijver-in-wording waren en na mijn eigen flirtsessie met een (aantrekkelijk-maar-niet-echt-mijn-type) lid van een band die gisteren ergens optrad vroeg ik me af: Hoeveel vrouwen zijn stiekeme groopies? En hebben mannen dit eigenlijk ook? Wat is die vreemde aantrekkingskracht van schrijvers, kunstenaars en zangers?![]()
Ja idd, je zou een man moeten hebben die schrijft als Jan Wolkers, maar eruit ziet als Johnny Depp!quote:Op zaterdag 20 november 2004 02:09 schreef Manono het volgende:
De meeste mannen praten niet over gevoel of beminnen niet met woorden. Schrijvers en kunstenaars daarintegen hebben a way with words en emoties maar veel vrouwen naar verlangen bij een man. Zoiets denk ik
Ja, goed zo..stuur me maar naar bed.quote:Op zaterdag 20 november 2004 02:18 schreef zoalshetis het volgende:
slaap zacht.
jij wilde slapenquote:Op zaterdag 20 november 2004 02:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, goed zo..stuur me maar naar bed.
Ik word vervelend namelijk, ik voel het in mij borrelen![]()
.
Het is de thee, de thee..de thee..
![]()
Hm... doe mij maar een impulsievere man, liever dan iemand die vooral het van woorden moet hebben.quote:Op zaterdag 20 november 2004 02:09 schreef Manono het volgende:
[..]
De meeste mannen praten niet over gevoel of beminnen niet met woorden. Schrijvers en kunstenaars daarintegen hebben a way with words en emoties maar veel vrouwen naar verlangen bij een man. Zoiets denk ik
Lekker excentriek ben je dan, als je ZELF vindt dat je dat bentquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een excentrieke, lelijke, kunstenaar, en ik heb een mooie jonge vrouwDIe zelf ook een excentrieke kunstenares is btw
Ja, ik vond dat ook al raar, maar hij zal het vast niet serieus bedoeld hebben (denk ik), hoop ik voor hem.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:00 schreef Kamphuys het volgende:
Lekker excentriek ben je dan, als je ZELF vindt dat je dat bent![]()
Hmmm... dat heb ik ook wel. Maar de combinatie bestaat óók!quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:55 schreef milagro het volgende:
[..]
Hm... doe mij maar een impulsievere man, liever dan iemand die vooral het van woorden moet hebben.
'Ik ben schijver, als ik vrienden bezoek'quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:39 schreef SeLang het volgende:
Vrouwen zijn gewoon meer sletjes in dat soort dingen.
Ik zeg ook altijd dat ik een kunstenaar ben als ik wil nuecken.
en? genuekt?quote:Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik moest vrijdagnacht nog aan dit topic denken. Ik zat in de kroeg en er komt een man zitten aan het tafeltje waar ik zat. Nog vóórdat hij zich voorstelde vertelde hij dat hij schrijver was! Maar verder in dat gesprek bleek dat hij gewoon af een toe een liedje schreef voor een band waar hij misschien één keer per jaar mee optrad
!
Jaloers? Dat zijn hun collega's, dochters, echtgenotes en de dames van de pers.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:59 schreef Hik het volgende:
Als je wel eens foto's ziet van boekenballen zie je de Remco Camperts van Nederland (type: volslagen onaantrekkelijk en wellicht zelfs een beetje belachelijk, maar schijnbaar redelijk briljant schrijver) met de meest prachtige (jonge) vrouwen ronddarren. Exentrieke (en soms zelfs wat morsige) schilders idem dito.
Ja, maar niet met hem.quote:Op zondag 21 november 2004 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
en? genuekt?
Het is een klassiekerquote:Op zondag 21 november 2004 14:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik moest vrijdagnacht nog aan dit topic denken. Ik zat in de kroeg en er komt een man zitten aan het tafeltje waar ik zat. Nog vóórdat hij zich voorstelde vertelde hij dat hij schrijver was! Maar verder in dat gesprek bleek dat hij gewoon af een toe een liedje schreef voor een band waar hij misschien één keer per jaar mee optrad
!
quote:Smalfilm
Ik ben een vrouw van veertig met een sigaret
ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed
ik werd verleden jaar ontvoerd door een ruimteschip
en sindsdien gaat het met mij niet zo goed
ik weet wel waar ze wonen
want je kunt het zien als je de letters van hun naam omdraait
de waarheid is een raadsel
en dat gaat als volgt
het is een goeie vriend maar altijd te laat.
Ik heb een eigen flat
ik heb de radio aan
het is alweer woensdag
ik heb een Golf GTI
een tijdje terug reed ik een fietser dood
maar gelukkig heeft geen mens me gezien
het komt maar zelden voor dat ik een zin afmaak
maar je maakt me echt niks wijs
het noodlot is een raadsel
en dat gaat als volgt
het kost je niks en toch altijd prijs.
Als ik uitga ben ik fotograaf
en ik ben schrijver als ik vrienden bezoek
op het ogenblik zit ik heel even zonder werk
maar binnenkort begin ik aan mijn eerste boek
in de spiegel neem ik soms alvast de pose aan
voor de foto op de achterkant
dromen zijn een raadsel
en dat gaat als volgt
het smelt in je hoofd en niet in je hand.
Ik ben een monoliet
ik ben de wetenschap
ik ben een grote man van 50 jaar
vandaag knipte ik een muis in twee
en die naaide ik toen mooi weer aan elkaar
maar soms vanuit een hoek kijken mij dingen aan
vanuit de schaduw van de kathedraal
alles is een raadsel
maar ik weet nog niet in wat voor vorm
en in welke taal.
Ik ben al heel erg oud
en ik mis mijn vrouw
en mijn oude handen trillen heel de dag
beneden kun je kaarten bij de automaat
alhoewel dat van mijn dochter niet mag
dan zeggen ze dat ik zo goed de kaarten schud
en dan lach ik elke keer maar weer mee
ik ken een raadsel over eenzaamheid
het gaat als volgt
wat doet pijn en telt voor twee.
quote:Op zondag 21 november 2004 15:11 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het is een klassieker
[..]
maar toch wel met een schrijver, kunstschilder, dichter of anderzijds bezighoudende met de schone kunsten?quote:Op zondag 21 november 2004 15:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, maar niet met hem.
Geweldige tekst.quote:Op zondag 21 november 2004 15:11 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het is een klassieker
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |