de man is altijd afgestompt geweest. behalve die 1% die zich inzet voor de schoonheid en de troost.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Gevoel. Niet het soort gevoel van "ik wil dat je vaker over je emoties praat" of "het is heel gezond eens te huilen". Een gevoelige man leeft doortastend, intens en gepassioneerd. De moderne man is zo afgestompt dat hij alleen op zondagavond voetbalavond een teken van leven lijkt te vertonen. Om los te komen moet hij liters biers achterover werken, en juist dan blijkt hoe afgestompt hij werkelijk is. De poëzie en passie zijn verdwenen.
jij mag je helemaal gek webcammen van mijquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:49 schreef Hymn het volgende:
* zoalshetis kijkt om zich heen
Kzie hier geen groepen gillende dames
Zal wel komen dat ik een computer graphics artist ben
Tellen virtuele groupies ook?
Keb geen webcamquote:Op vrijdag 19 november 2004 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij mag je helemaal gek webcammen van mij![]()
quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
in noorwegen zijn vrouwen helemaal stapeldol op nörds.
Ik neuk er ook niet meer door. En ik speel al 15 jaar gitaar. Het is succes dat het 'm doet. Als jij denkt dat je veel vrouwen versiert met je mooie gitaarspel maar je bent verder een onbekend talent, dan denk ik dat je lekkere koppie meer invloed op de andere sekse heeft dan je gitaarspel.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:16 schreef GF het volgende:
Gitaar spelen doet het ook goed bij veel meiden![]()
Ik veel vrouwen versieren?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:21 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik neuk er ook niet meer door. En ik speel al 15 jaar gitaar. Het is succes dat het 'm doet. Als jij denkt dat je veel vrouwen versiert met je mooie gitaarspel maar je bent verder een onbekend talent, dan denk ik dat je lekkere koppie meer invloed op de andere sekse heeft dan je gitaarspel.
Interesse.. wat koop je daar nou voor?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:35 schreef GF het volgende:
[..]
Ik veel vrouwen versieren?![]()
Veel meer succes zal het je niet opleveren. Maar als ik vertel dat ik gitaar speel reageren ze wel vaak met interesse.
zien ze jou al snel als vriendin?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:41 schreef nozem het volgende:
[..]
Interesse.. wat koop je daar nou voor?
Ontzettend veel vrouwen zijn in mij geinteresseerd, doch, van neuken komt het hoogst zelden.
Of als achtergrondmuziek terwijl ze 'het' met hun vriendje doen?quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
zien ze jou al snel als vriendin?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Of als achtergrondmuziek terwijl ze 'het' met hun vriendje doen?
Ze zullen vast niet hitsig worden van het feit dat ik meer anatomische kennis van het vrouwelijke lichaam heb dan dat ze zelf hebbenquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:14 schreef zoalshetis het volgende:
in noorwegen zijn vrouwen helemaal stapeldol op nerds.
Nee, dat ook niet. Ze zien me gewoon als aardige kerel. Overigens komen er ook zo goed als nooit avances van mijn kant. Ik ben een hopeloze versierder, but hey, i can live with that..quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zien ze jou al snel als vriendin?
als een vrouw tegen mijn enorme zak klokkenspel zegt dan is het snel afgelopen. ik neuk niet graag met een oud-tante die ook die term zou bezigen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:09 schreef sweetgirly het volgende:
Ach, als het klokkenspel maar creatief is toch?
dat was mijn nuchtere vrouwelijke visie voor vannacht, maar leuk topic
Klokkenspel,quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:09 schreef sweetgirly het volgende:
Ach, als het klokkenspel maar creatief is toch?
dat was mijn nuchtere vrouwelijke visie voor vannacht, maar leuk topic
Ja, ik noem ze altijd klokkenspel, fluit ed bij naamquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:11 schreef zoalshetis het volgende:
als een vrouw tegen mijn enorme zak klokkenspel zegt dan is het snel afgelopen. ik neuk niet graag met een oud-tante die ook die term zou bezigen.
You know how to turn a guy on!quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, ik noem ze altijd klokkenspel, fluit ed bij naam.
Lekker opwindend terwijl we aan het klarinetten zijn.
Maar don't worry, want deze klokkenspel-gebruikende-termgooister zal je niet neuken en al evenmin je harp bespelen!![]()
dikke vette opluchting. en je wilt ook geen 'bakkie pleur' bij het opstaan hoop ik.quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:17 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, ik noem ze altijd klokkenspel, fluit ed bij naam.
Lekker opwindend terwijl we aan het klarinetten zijn.
Maar don't worry, want deze klokkenspel-gebruikende-termgooister zal je niet neuken en al evenmin je harp bespelen!![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |