quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:03 schreef Lucille het volgende:
Ik ben ook wel eens creatief, ik schrijf software, ook een vorm van kunst.
Jaa op zich is het wel leuk, maar ik heb een tijd lang met een vriendin gezeten dus toen kon ik niets doen hequote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar ga je spijt van krijgen![]()
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ken kunstenaars met wie ik niet samen zou kunnen leven, maar ik ken ook bouwvakkers, it-ers, enz. met wie ik niet samen zou kunnen leven.
Als je je eerste boekenbal-uitnodiging krijgt ben ik je date!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:03 schreef Lucille het volgende:
creativiteit is niet hetzelfde als kunstzinnigheid (of hoe je het ook wilt noemen). 1 van de meest creatieve mensen ooit was Einstein..... Creativiteit kent vele vormen. Voor mij is creativiteit de mate waarin iemand buiten de gestelde lijnen kan denken/schrijven/schilderen/enz. Creativiteit is daarom altijd verbonden aan innovatie, althans volgens mij.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:03 schreef Lucille het volgende:
Macht erotiseerd. As je iemand voor het eerst ziet kijk je naar uiterlijkheden, daarmee schets je een eerste beeld van die persoon. Ik denk dat dit soort dingen het zelfde werken als een mooi uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:42 schreef Frenkie het volgende:
Hetzelfde geldt natuurlijk voor barmannen, skileraren, zeilinstructeurs, proppers etc..
Ik ben geen vrouw, dus ik heb geen idee waarom. Misschien is het uitstraling ofzo..?? Een verwachtingspatroon?? Of het idee dat hij jou wel trouw blijft??
Allemaal een beetje naief.
Niet altijd, maar je hebt wel een goed punt. Hebben mannen dat niet dan?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:08 schreef zoalshetis het volgende:
het gaat niet zozeer om de beroemdheid. vrouwen houden ervan als mannen ergens helemaal voor gaan.
whehe ja zo een gedachte had ik ook.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef hollander172 het volgende:
Vrouwen hebben inderdaad de neiging naar beroemdheid, macht en rijkdom te kijken. Ook bepaalde beroepen werken nog weleens erotiserend bij sommige vrouwen.
Mannen willen gewoon neuken.........
ik denk dat mannen meer houden van vrouwen die juist veel verschillende dingen kunnen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Hik het volgende:
[..]
Niet altijd, maar je hebt wel een goed punt. Hebben mannen dat niet dan?
*noteert*quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:06 schreef Hik het volgende:
[..]
Als je je eerste boekenbal-uitnodiging krijgt ben ik je date!
ik wel een beetje eigelijk. Ik hoef geen vriendin die geen initiatief neemt in het leven. Het is tevens een signaal dat ze passie heeft. Het is echter wel belangrijk waar ze dan helemaal voor gaat.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:16 schreef Hik het volgende:
[..]
Niet altijd, maar je hebt wel een goed punt. Hebben mannen dat niet dan?
Ik vind vrouwen met een passie juist mooi.quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat mannen meer houden van vrouwen die juist veel verschillende dingen kunnen.
Very true!quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:21 schreef Frenkie het volgende:
Misschien is dat het ook wel. Is het leuk om te kijken naar een zanger, schilder, weetikveel die zijn passie uitoefent. En vergeet niet dat mensen die met hun grote passie bezig zijn geluk uitstralen!
Welke passie voert een barman uit tijdens zijn werk danquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:24 schreef Hik het volgende:
Very true!
Daarmee wil je aangeven dat jij ook een stiekeme groupie bent?quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
Gevoel. Niet het soort gevoel van "ik wil dat je vaker over je emoties praat" of "het is heel gezond eens te huilen". Een gevoelige man leeft doortastend, intens en gepassioneerd. De moderne man is zo afgestompt dat hij alleen op zondagavond voetbalavond een teken van leven lijkt te vertonen. Om los te komen moet hij liters biers achterover werken, en juist dan blijkt hoe afgestompt hij werkelijk is. De poëzie en passie zijn verdwenen.
Voorzeker. Dichters en denkers doen het goed bij mij. Ze weten wat schoonheid is.quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:20 schreef Hik het volgende:
Daarmee wil je aangeven dat jij ook een stiekeme groupie bent?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |