Wel hoor...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:24 schreef Joralf het volgende:
Daar heb je gelijk in innovative.... ik woon ook nog thuis... dus geen sex in de keuken
flauwquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:08 schreef MarMar het volgende:
wegens het niet totaal willen vernietigen van ego van TS laat ik details achterwege
Opschepperquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:08 schreef MarMar het volgende:
wegens het niet totaal willen vernietigen van ego van TS laat ik details achterwege
oeh, nu vraag je erom he???quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:35 schreef Joralf het volgende:
[..]
Opschepper
want?quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat je mij als referentiekader kan nemen voor de "gemiddelde wip"
Afgaande op verhalen van anderen is het zo dat ze ofwel minder open zijn, ofwel gewoon minder en minder lang seksen dan ik. * MarMar is gewoon een addictquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:45 schreef BobRooney het volgende:
[..]
want?
uhu.... maar als je het gemiddelde wilt weten moet je ook het verhaal van de uitschieters horenquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
oeh, nu vraag je erom he???
Oke here goes.. gemiddeld hmm, sowieso eigenlijk elke keer anders hoewel ik vaak wel begin met een lange blowjob (langer dan jullie hele vrijpartij zo ongeveer), meestal eindigt het een aantal uurtjes later aan de andere kant van de woonkamer of in de douche of in bed soms, even snel onder de dekens zoals jij beschrijft is wel 1 of 2 keer voorgekomen omdat we hartstikke moe waren en ons voornamen om maar gewoon te gaan slapen wat dan toch weer niet helemaal lukte en afgelopen weekend hebben we een hele nacht liggen vunzen met nog een leuke meid erbij.
Maar ik denk niet dat je mij als referentiekader kan nemen voor de "gemiddelde wip"
* MarMar is btw vrouwtjesmens, mocht dat je ongaan zijnquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:46 schreef Joralf het volgende:
[..]
uhu.... maar als je het gemiddelde wilt weten moet je ook het verhaal van de uitschieters horen![]()
mjah.... je hebt het goed voor elkaar, was dat hier ook maar zo.... mjah.. komt vast wel goed, ga dr vanavond es ff over praten met mn schatje![]()
Jaaaa... dat wist ik wel hoor..... mjah.... ik heb ooit de kans gehad om een relatie met een meisje te beginnen die sexverslaafd was..... maar ik heb liever een echt leuke vriendin met iets mindere sex, dan eentje die ik minder leuk vind maar waar ik alleen maar wat mee zou hebben vanwege de sex...quote:Op vrijdag 19 november 2004 15:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
MarMar is btw vrouwtjesmens, mocht dat je ongaan zijn
succes
op die fiets..okay danquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Afgaande op verhalen van anderen is het zo dat ze ofwel minder open zijn, ofwel gewoon minder en minder lang seksen dan ik. * BobRooney is gewoon een addict
Groot gelijk heb jequote:Op vrijdag 19 november 2004 15:49 schreef Joralf het volgende:
[..]
Jaaaa... dat wist ik wel hoor..... mjah.... ik heb ooit de kans gehad om een relatie met een meisje te beginnen die sexverslaafd was..... maar ik heb liever een echt leuke vriendin met iets mindere sex, dan eentje die ik minder leuk vind maar waar ik alleen maar wat mee zou hebben vanwege de sex...
klinkt saaiquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:54 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik word 's morgens wakker gepijpt, spuit haar bek vol, kleed me aan ga computeren, zij gaat werken en daarna huis schoonmaken, wanneer ze heeft gedouched voor het slapen spuit ik haar kut nog even vol en ga slapen. De dag erna hetzelfde ritueel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |