abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23424957
Tja, het wisselt. Op het moment is het niet echt om over naar huis te schrijven, maar das binnenkort weer over (omstandigheden, he...)

Verder is het vaak het standaard werk, dus zoenen, knuffelen, langzaam sneuvelt er het een en ander aan kleding, nog wat hand- en mondwerk en dan neuken. Vervolgens nog even naknuffelen, beetje dollen, bijna in slaap vallen, misschien nog een keer seks en dan weer door de kou op de fiets naar huis.

En af en toe zijn we creatief... JUM!!! Alleen kun je als thuiswonende niet álles doen wat in je hoofd op komt. Helaas!
pi_23425010
Daar heb je gelijk in innovative.... ik woon ook nog thuis... dus geen sex in de keuken
Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
De officiele Kristiansund site: www.ht-arena.com/kristiansund
pi_23425549
Ja, dat thuiswonen was voor ons ook in het begin moeilijk, vooral omdat haar kamer met een deur direct met de slaapkamer van haar ouders was verbonden - dus heel stilletjes doen, en da's moeilijk als je net allebei de sex hebt ontdekt. Omdat we nu samenwonen doen we "het" ongeveer om de dag, maar dat kan wisselen, sommige weken werk ik erg lang dan ben ik moe. Als er dan nog wat fut in me zit bef ik haar, maar dan is voor mij de avond wel rond, slapen gaan. Andere avonden kan het inderdaad inclusief voorspel tot 1,5 a 2 uur duren, maar da's dan ook aardig lang.

Qua innovatie: denk maar aan tantric sex, gekke standjes, chocola/kersen en verzin het maar, zoals mijn broertje wel eens zegt: it's only kinky the first time...
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:02:22 #29
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_23425905
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:24 schreef Joralf het volgende:
Daar heb je gelijk in innovative.... ik woon ook nog thuis... dus geen sex in de keuken
Wel hoor...
En in de schuur, onder de douche, in de woonkamer...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:05:41 #30
73888 DIA
die ja .....
pi_23425976
:|

[ Bericht 97% gewijzigd door DIA op 19-11-2004 15:10:31 ]
pi_23426018
wegens het niet totaal willen vernietigen van ego van TS laat ik details achterwege
pi_23426315
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:08 schreef MarMar het volgende:
wegens het niet totaal willen vernietigen van ego van TS laat ik details achterwege
flauw
pi_23426411
Eerst inderdaad helemaal volvreten, dan ff uithangen op de bank, snikkel tevoorschijn toveren en gaan met de banaan
pi_23426616
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:08 schreef MarMar het volgende:
Opschepper
Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
  vrijdag 19 november 2004 @ 15:36:57 #35
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_23426658
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:17 schreef BobRooney het volgende:
[afbeelding]

Nilfisk
De naam kwam me al zo bekend voor
I want that one!
pi_23426714
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:35 schreef Joralf het volgende:

[..]

Opschepper
oeh, nu vraag je erom he???

Oke here goes.. gemiddeld hmm, sowieso eigenlijk elke keer anders hoewel ik vaak wel begin met een lange blowjob (langer dan jullie hele vrijpartij zo ongeveer), meestal eindigt het een aantal uurtjes later aan de andere kant van de woonkamer of in de douche of in bed soms, even snel onder de dekens zoals jij beschrijft is wel 1 of 2 keer voorgekomen omdat we hartstikke moe waren en ons voornamen om maar gewoon te gaan slapen wat dan toch weer niet helemaal lukte en afgelopen weekend hebben we een hele nacht liggen vunzen met nog een leuke meid erbij.

Maar ik denk niet dat je mij als referentiekader kan nemen voor de "gemiddelde wip"
pi_23426829
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:39 schreef MarMar het volgende:

[..]

Maar ik denk niet dat je mij als referentiekader kan nemen voor de "gemiddelde wip"
want?
pi_23426850
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:45 schreef BobRooney het volgende:

[..]

want?
Afgaande op verhalen van anderen is het zo dat ze ofwel minder open zijn, ofwel gewoon minder en minder lang seksen dan ik. * MarMar is gewoon een addict
pi_23426856
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:39 schreef MarMar het volgende:

[..]

oeh, nu vraag je erom he???

Oke here goes.. gemiddeld hmm, sowieso eigenlijk elke keer anders hoewel ik vaak wel begin met een lange blowjob (langer dan jullie hele vrijpartij zo ongeveer), meestal eindigt het een aantal uurtjes later aan de andere kant van de woonkamer of in de douche of in bed soms, even snel onder de dekens zoals jij beschrijft is wel 1 of 2 keer voorgekomen omdat we hartstikke moe waren en ons voornamen om maar gewoon te gaan slapen wat dan toch weer niet helemaal lukte en afgelopen weekend hebben we een hele nacht liggen vunzen met nog een leuke meid erbij.

uhu.... maar als je het gemiddelde wilt weten moet je ook het verhaal van de uitschieters horen

mjah.... je hebt het goed voor elkaar, was dat hier ook maar zo.... mjah.. komt vast wel goed, ga dr vanavond es ff over praten met mn schatje
pi_23426882
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:46 schreef Joralf het volgende:

[..]

uhu.... maar als je het gemiddelde wilt weten moet je ook het verhaal van de uitschieters horen

mjah.... je hebt het goed voor elkaar, was dat hier ook maar zo.... mjah.. komt vast wel goed, ga dr vanavond es ff over praten met mn schatje
* MarMar is btw vrouwtjesmens, mocht dat je ongaan zijn

succes
pi_23426910
misschien is de nuva ring minder eng? http://www.nuvaring.nl/algemeen/
pi_23426916
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:47 schreef MarMar het volgende:

[..]

MarMar is btw vrouwtjesmens, mocht dat je ongaan zijn

succes
Jaaaa... dat wist ik wel hoor..... mjah.... ik heb ooit de kans gehad om een relatie met een meisje te beginnen die sexverslaafd was..... maar ik heb liever een echt leuke vriendin met iets mindere sex, dan eentje die ik minder leuk vind maar waar ik alleen maar wat mee zou hebben vanwege de sex...
pi_23426933
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Afgaande op verhalen van anderen is het zo dat ze ofwel minder open zijn, ofwel gewoon minder en minder lang seksen dan ik. * BobRooney is gewoon een addict
op die fiets..okay dan
pi_23426952
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:49 schreef Joralf het volgende:

[..]

Jaaaa... dat wist ik wel hoor..... mjah.... ik heb ooit de kans gehad om een relatie met een meisje te beginnen die sexverslaafd was..... maar ik heb liever een echt leuke vriendin met iets mindere sex, dan eentje die ik minder leuk vind maar waar ik alleen maar wat mee zou hebben vanwege de sex...
Groot gelijk heb je maarreh volgens mij vindt mijn vriend me ook wel lief hoor verder
pi_23427018
Ik word 's morgens wakker gepijpt, spuit haar bek vol, kleed me aan ga computeren, zij gaat werken en daarna huis schoonmaken, wanneer ze heeft gedouched voor het slapen spuit ik haar kut nog even vol en ga slapen. De dag erna hetzelfde ritueel.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_23427032
klinkt enorm saai.
pi_23427034
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 15:54 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Ik word 's morgens wakker gepijpt, spuit haar bek vol, kleed me aan ga computeren, zij gaat werken en daarna huis schoonmaken, wanneer ze heeft gedouched voor het slapen spuit ik haar kut nog even vol en ga slapen. De dag erna hetzelfde ritueel.
klinkt saai
pi_23427185
ja...gelukkig gebruik ik meer gaatjes
pi_23427239
Ik ben single
  vrijdag 19 november 2004 @ 16:30:10 #50
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_23427729
verschilt verschrikkelijk, per partner en per keer. ik kan het echt niet goed zeggen.

de ene keer wil je ook kort en simpel, de andere keer lang en ingewikkeld.

misschien is het ook interessant om te horen hoe bevredigend het gemiddeld wordt gevonden
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')