abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23424115
Ik ben daar wel nieuwsgierig naar eigenlijk, ik hoor altijd van die verhalen en dan denk ik..... mmmm, bij mij stelt het niks voor. Daarom wil ik weten hoe de gemiddelde vrijpartij bij jullie eruit ziet. Dus wanneer, hoe lang, waar, welke dingen doe je in welke volgorde etc. etc.

Bij mij is het vaak van dat we ff lekker liggen te knuffelen ('s avonds meestal) en dan gaat de kleding uit en dan gaan we verder knuffelen en na een tijdje gaan we over op neuken, maar ja, mijn vriendin komt meestal na kwartiertje tot halfuurtje neuken en dan vind ze geen enkel contact in de buurt van dr vagina meer lekker :'( en dan is het dus alweer afgelopen. Optelsom is dus 20/30 min voorspel + 20/30 min neuken + 10/20 min naknuffelen = ongeveer een uur. Daarna vaak slapen (want we hebben het allebei godsklere druk en dus zeer moe).

Probleem bij ons is dat afwisselen tussen neuken en bijv oraal niet zo leuk is omdat we nog steeds met die condooms kutten (ondanks dat ik al 1000x gezegd heb, dat ze naar de huisarts moet om de pil te halen maar ze durft volgens mij gewoon niet , terwijl ik nog toegezegd heb dat ik mee zou gaan als ze dat wil)
Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
De officiele Kristiansund site: www.ht-arena.com/kristiansund
  vrijdag 19 november 2004 @ 13:54:03 #2
61061 Kiedis
Sir Psycho Sexy
pi_23424349
bedankt
pi_23424398
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:54 schreef Kiedis het volgende:
bedankt
Never mind
Good Evening Tokyo!! We are Children of Bodom and we come from f*ck*ng Finland!!
pi_23424401
Jij hebt meer aan een topic hoe help ik mijn vriendin aan de pil
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_23424414
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:56 schreef Joralf het volgende:

[..]

Interessant, durf je niet te vertellen hoe jouw gemiddelde vrijpartij eruit ziet?
Jouw gehannes met je condoompje vertel je toch ook niet helemaal?
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_23424440
sjonge jonge... wat een reacties toch weer....... kan je niet gewoon antwoorden op mn vraag?
  vrijdag 19 november 2004 @ 13:59:14 #7
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23424449
's morgens: kwartiertje nilfisken, halfuurtje fisten, halfuurtje hompekurken, afrollen, potje kakken, douchen en hup naar het werk.
's avonds: enkel een uurtje hompekurken, afrollen slapen.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_23424482
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:56 schreef Brendovic het volgende:
Jij hebt meer aan een topic hoe help ik mijn vriendin aan de pil
Je kan iemand niet dwingen de pil te nemen als ze het niet wil.... en bovendien hebben we het er al uitgebreid over gehad.
pi_23424544
pi_23424566
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:59 schreef DoctorB het volgende:
's morgens: kwartiertje nilfisken, halfuurtje fisten, halfuurtje hompekurken, afrollen, potje kakken, douchen en hup naar het werk.
's avonds: enkel een uurtje hompekurken, afrollen slapen.
Wat is nilfisken?
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
pi_23424586
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:04 schreef Drinkemaatje het volgende:

[..]

Wat is nilfisken?
Dat vroeg ik me ook al af... maar ik dacht laat ik mn domme vragen maar voor me houden voor ik weer helemaal belachelijk gemaakt word
pi_23424597
vreten, zuipen, neukens, klaarkomen (ik dan), slapen
pi_23424617
Ik had het over een vrijpartij... hoort vreten en zuipen daar bij? Dacht het niet....
pi_23424678
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:04 schreef Drinkemaatje het volgende:

[..]

Wat is nilfisken?
Gezien je onderschrift denk ik dat je het wel weet
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:10:22 #15
102128 Daviddude
Live vanuit Thailand!
pi_23424683
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 13:42 schreef Joralf het volgende:
Bij mij is het vaak van dat we ff lekker liggen te knuffelen ('s avonds meestal) en dan gaat de kleding uit en dan gaan we verder knuffelen en na een tijdje gaan we over op neuken, maar ja, mijn vriendin komt meestal na kwartiertje tot halfuurtje neuken en dan vind ze geen enkel contact in de buurt van dr vagina meer lekker en dan is het dus alweer afgelopen. Optelsom is dus 20/30 min voorspel + 20/30 min neuken + 10/20 min naknuffelen = ongeveer een uur. Daarna vaak slapen (want we hebben het allebei godsklere druk en dus zeer moe).
En jij dan? Laat ze je zitten zonder het af te maken? Of neem je zelf genoegen met naknuffelen ?
pi_23424711
Beste Joralf

Ik denk dat je een vrij gezond sexleven hebt, een aardig voorspel, dan vrijen en naknuffelen is natuurlijk ook belangrijk. Maar wat ik denk dat belangrijker is, je bent net 19, hoe oud is je meissie? Misschien durft ze niet aan de pil vanwege haar ouders (zomaar een wilde gok) of is ze gewoon bang/ongeinformeerd. Dus met de condooms zal je nog wel even moeten doorgaan, kun je trouwens een leuk voorspel van maken - waar is het condoom? En dan zonder kleding door het bed zoeken waar de ander hem heeft verstopt.

Maar even wat meer ontopic, ik denk verder dat wat iedereen groots rondbazuint over hoe vaak en hoe lang en hoe groot allemaal heel erg overdreven is. Met een uur lang (hoe vaak per week eigenlijk) is het best goed gesteld met je. Mag zelf niet klagen, is voor mij ongeveer hetzelfde, behalve dat mijn meissie direct aan de pil is gegaan.

Sterkte!
pi_23424761
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:10 schreef Daviddude het volgende:

[..]

En jij dan? Laat ze je zitten zonder het af te maken? Of neem je zelf genoegen met naknuffelen ?
Naah.. ik kom meestal wel tussendoor of als zij gekomen is dan gaan we nog even door voor mij

Maar ik hoor altijd mensen van: oh en ik was 2 en een half uur bezig en eerst deden we dit en toen dat en blablabla.... dus ik ben gewoon nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
pi_23424775
verkapt condoom-haat-topic

onze vrijpartij:
zoenen
knuffelen
oraal
met de hand allebei een keer komen
neuken
naknuffelen en uitlekken
slapen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:15:40 #19
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23424801
Wat is een Nilfisk?????
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_23424813
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:11 schreef iamredleader het volgende:
Beste Joralf

Ik denk dat je een vrij gezond sexleven hebt, een aardig voorspel, dan vrijen en naknuffelen is natuurlijk ook belangrijk. Maar wat ik denk dat belangrijker is, je bent net 19, hoe oud is je meissie? Misschien durft ze niet aan de pil vanwege haar ouders (zomaar een wilde gok) of is ze gewoon bang/ongeinformeerd. Dus met de condooms zal je nog wel even moeten doorgaan, kun je trouwens een leuk voorspel van maken - waar is het condoom? En dan zonder kleding door het bed zoeken waar de ander hem heeft verstopt.

Maar even wat meer ontopic, ik denk verder dat wat iedereen groots rondbazuint over hoe vaak en hoe lang en hoe groot allemaal heel erg overdreven is. Met een uur lang (hoe vaak per week eigenlijk) is het best goed gesteld met je. Mag zelf niet klagen, is voor mij ongeveer hetzelfde, behalve dat mijn meissie direct aan de pil is gegaan.

Sterkte!
2x per week... zie haar alleen maar in het weekend

Maar goed, ze is 20, dus allang oud genoeg om aan de pil te gaan en ze hoeft zich echt nergens voor te schamen. Vind het alleen zo jammer dat het daarna afgelopen is, ik kan nog wel een rondje of 2 dan
pi_23424825
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef Joralf het volgende:
Ik had het over een vrijpartij... hoort vreten en zuipen daar bij? Dacht het niet....
Bij een goede vrijpartij wel
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:16:55 #22
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_23424834
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:10 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Gezien je onderschrift denk ik dat je het wel weet
precies!
pi_23424842
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:06 schreef Frenkie het volgende:
vreten, zuipen, neukens, klaarkomen (ik dan), slapen
Roken ! Je vergeet roken !
pi_23424852
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 14:15 schreef DoctorB het volgende:
Wat is een Nilfisk?????
Ik weet het, het is een Viking

Maaruh.... back on topic. Het gaat niet alleen om dat ik een klein beetje niet tevreden ben met onze sex, maar om jullie ervaringen!!!
pi_23424854

Nilfisk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')