Never mindquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:54 schreef Kiedis het volgende:
bedankt
Jouw gehannes met je condoompje vertel je toch ook niet helemaal?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:56 schreef Joralf het volgende:
[..]
Interessant, durf je niet te vertellen hoe jouw gemiddelde vrijpartij eruit ziet?
Je kan iemand niet dwingen de pil te nemen als ze het niet wil.... en bovendien hebben we het er al uitgebreid over gehad.quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:56 schreef Brendovic het volgende:
Jij hebt meer aan een topic hoe help ik mijn vriendin aan de pil
Wat is nilfisken?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:59 schreef DoctorB het volgende:
's morgens: kwartiertje nilfisken, halfuurtje fisten, halfuurtje hompekurken, afrollen, potje kakken, douchen en hup naar het werk.
's avonds: enkel een uurtje hompekurken, afrollen slapen.
Dat vroeg ik me ook al af... maar ik dacht laat ik mn domme vragen maar voor me houden voor ik weer helemaal belachelijk gemaakt wordquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:04 schreef Drinkemaatje het volgende:
[..]
Wat is nilfisken?![]()
Gezien je onderschrift denk ik dat je het wel weetquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:04 schreef Drinkemaatje het volgende:
[..]
Wat is nilfisken?![]()
En jij dan? Laat ze je zitten zonder het af te maken? Of neem je zelf genoegen met naknuffelen ?quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:42 schreef Joralf het volgende:
Bij mij is het vaak van dat we ff lekker liggen te knuffelen ('s avonds meestal) en dan gaat de kleding uiten dan gaan we verder knuffelen en na een tijdje gaan we over op neuken, maar ja, mijn vriendin komt meestal na kwartiertje tot halfuurtje neuken en dan vind ze geen enkel contact in de buurt van dr vagina meer lekker
en dan is het dus alweer afgelopen. Optelsom is dus 20/30 min voorspel + 20/30 min neuken + 10/20 min naknuffelen = ongeveer een uur. Daarna vaak slapen (want we hebben het allebei godsklere druk en dus zeer moe).
Naah.. ik kom meestal wel tussendoor of als zij gekomen is dan gaan we nog even door voor mijquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:10 schreef Daviddude het volgende:
[..]
En jij dan? Laat ze je zitten zonder het af te maken? Of neem je zelf genoegen met naknuffelen ?
2x per week... zie haar alleen maar in het weekendquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:11 schreef iamredleader het volgende:
Beste Joralf
Ik denk dat je een vrij gezond sexleven hebt, een aardig voorspel, dan vrijen en naknuffelen is natuurlijk ook belangrijk. Maar wat ik denk dat belangrijker is, je bent net 19, hoe oud is je meissie? Misschien durft ze niet aan de pil vanwege haar ouders (zomaar een wilde gok) of is ze gewoon bang/ongeinformeerd. Dus met de condooms zal je nog wel even moeten doorgaan, kun je trouwens een leuk voorspel van maken - waar is het condoom? En dan zonder kleding door het bed zoeken waar de ander hem heeft verstopt.
Maar even wat meer ontopic, ik denk verder dat wat iedereen groots rondbazuint over hoe vaak en hoe lang en hoe groot allemaal heel erg overdreven is. Met een uur lang (hoe vaak per week eigenlijk) is het best goed gesteld met je. Mag zelf niet klagen, is voor mij ongeveer hetzelfde, behalve dat mijn meissie direct aan de pil is gegaan.
Sterkte!
Bij een goede vrijpartij welquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:07 schreef Joralf het volgende:
Ik had het over een vrijpartij... hoort vreten en zuipen daar bij? Dacht het niet....
precies!quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:10 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Gezien je onderschrift denk ik dat je het wel weet![]()
Roken ! Je vergeet roken !quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:06 schreef Frenkie het volgende:
vreten, zuipen, neukens, klaarkomen (ik dan), slapen
Ik weet het, het is een Vikingquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:15 schreef DoctorB het volgende:
Wat is een Nilfisk?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |