Zijn die lui helemaal gek geworden? Je kan verdomme met 500 kb/s downloaden, je betaald 50 euro per maand en je mag maar 8 GB downloaden?!?!? Dat zijn verdomme light-limieten man. Stelletje mafkezen. Die krijgen een paar telefoontjes en een brief dat ze het met onmiddelijke ingang stop mogen zetten. Idioten.quote:Om uw chello classic verbinding voor u en andere chello gebruikers optimaal te houden hanteert UPC een bovengrens voor de gebruikte data. Het gemiddelde gebruik bij chello classic is 8 GigaByte per maand. Op dit moment is u gebruik meer dan 5 keer dit gemiddelde.
en ik baalde al dat ik naast onbeperkt downloaden nu een limiet van 10 GB per dag upload hebquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zijn die lui helemaal gek geworden? Je kan verdomme met 500 kb/s downloaden, je betaald 50 euro per maand en je mag maar 8 GB downloaden?!?!? Dat zijn verdomme light-limieten man. Stelletje mafkezen. Die krijgen een paar telefoontjes en een brief dat ze het met onmiddelijke ingang stop mogen zetten. Idioten.
Gewoon bellen naar UPC...quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zijn die lui helemaal gek geworden? Je kan verdomme met 500 kb/s downloaden, je betaald 50 euro per maand en je mag maar 8 GB downloaden?!?!? Dat zijn verdomme light-limieten man. Stelletje mafkezen. Die krijgen een paar telefoontjes en een brief dat ze het met onmiddelijke ingang stop mogen zetten. Idioten.
Onze Chello aansluiting is nog wel het l33tste van allemaalquote:Op vrijdag 19 november 2004 10:35 schreef kib het volgende:
je gaat toch serieus geen 50 euro per maand betalen om 8 GB te kunnen downloaden !
betaal mij maar 25 euro per maand mag je bij mij thuis 16 GB downloaden
verdere prijzen:
50 euro: 32 GB
100 euro: 75 GB
Bwahahahahaha geniaalquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:15 schreef omegaproject het volgende:
Alleen de support is wel erg slecht, als je opbelt dat je een nieuw modem wil zodat je de nieuwe snelheden aankan: "Meneer, u vergist zich denk ik; u hebt geen Chello aansluiting" ik "... oh ehm ... oktoch bedankt"
trouwens Kib, kijk de volgende keer eerst es goed wie het topic sluit!quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:32 schreef kib het volgende:
trouwens PG maak volgende keer eens een nieuw topic als je de oude sluit
Wazig. Ik zit soms aan bijna 40GB per maand en nog nooit 1 klacht gehad van Chello.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kib is kippigquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:15 schreef Partygurl het volgende:
[..]
trouwens Kib, kijk de volgende keer eerst es goed wie het topic sluit!
Ik zeg: ADSL aanvragen, 8 mbit down 1 mbit up.quote:Op vrijdag 19 november 2004 10:28 schreef r8ality het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 november 2004 13:31 schreef FlowDesign het volgende:
Een olifant vraagt aan een kameel: "waarom zitten je borsten op je rug?"
"Nou" zegt de kameel, "rare vraag van iemand wiens lul in zijn gezicht hangt"
ik heb een lullig smsje over kerst, weet niet of ik m zal plaatsen hierquote:Op vrijdag 19 november 2004 13:32 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook een kersticoontje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |