kan ff duren tot alles geladen is
quote:hehehe
Op donderdag 13 september 2001 22:52 schreef Kirk Olson het volgende:
[fokke&sukke plaatje]
flauw
quote:Inderdaad verbazend hoe een tekening een gevoel kan schetsen wat niet onder woorden te brengen is.
Op donderdag 13 september 2001 22:58 schreef Doc het volgende:
Zitten echt hele mooie -en ontroerende- tussen...
quote:Die is strak
Op donderdag 13 september 2001 22:44 schreef Soep v/d Dag het volgende:
deze is wel een beetje lomp:
- dubbel -
[Dit bericht is gewijzigd door Soep v/d Dag op 14-09-2001 00:01]
nog een paar van Vrouwtje Vrijheid ...
en nu kap ik er echt ff mee, genoeg te zien nu denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door Soep v/d Dag op 14-09-2001 00:04]
Ik vind het ook wel prettig om even een keer op een andere manier naar deze tragedie te kijken. Ik bedoel, op een gegeven moment heb ik toch een overdosis aan TV-beelden en het lurken van allerlei discussies.
Ik vraag me af hoe al deze tekeningetjes zo snel al op i'net te vinden zijn.. Heeft elke kunstenaar ff snel al z'n plaatjes geupload ofzo?
quote:Nee, het zijn allemaal tekeningen uit - meestal Amerikaanse - kranten. En aangezien kranten ook vaak een website hebben èn ze ook daar de cartoons plaatsen, zijn die tekeningetjes gauw verspreid natuurijk (vooral omdat deze allemaal van één politieke-cartoon-site komen
Op vrijdag 14 september 2001 00:18 schreef blakez het volgende:
Ik vraag me af hoe al deze tekeningetjes zo snel al op i'net te vinden zijn.. Heeft elke kunstenaar ff snel al z'n plaatjes geupload ofzo?
en die van 'let's do exactly what i wanted you to do' zijn precies hoe ik er nu over denk... mooie tekeningen, dit...
Het gaat om het mannetje dat het pluizige beest knuffelt dat vraagt "What's this for?" en die dan antwoordt: "It's for all of the people who can't do this anymore..."
Hij laat niets zien dat te maken heeft met de ramp. De tekst zegt niets directs over de ramp. Maar hij geeft het gevoel beter weer dan welke andere dan ook.
Ik vind het meesterlijk. Zeer mooi.
Erg garppig, als je hem ziet. Kan helaas niet scannen en niet vinden op internet...
Relativeren. Niks mis mee.
[Dit bericht is gewijzigd door michelos op 17-09-2001 16:44]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |