Bedoel je 1 tot 2 uur of een half uur, want volgens mij is het meer dat eerste? Ik vind het ook niks. Het idee is goed maar ze moeten minimaal elk kwartier een update hebben IMHO. Zo'n update van 2 uur terug heb je ook niks aan. Wel grappig om te zien hoe hard ze gereden hebben (voor zover dat klopt).quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:17 schreef JosvG het volgende:
hoezo dat, het werkt allemaal goed, alleen met 1/2 uur vertraging en je kunt het allemaal redelijk goed volgen zo
Hoezo, je kan toch de hele lijst van bij het checkpoint of finish langsgekomen motoren/auto's/vrachtwagens bekijken?! Gewoon bij Standings (engelse versie)quote:Op woensdag 5 januari 2005 17:29 schreef jozef444 het volgende:
hmzz is der ergens een beetje fatsoenlijk steeds in 1 overzicht cp tijden te zien ikz it nou nog steeds elke keer te klooien met chechpoint checks op nr. en dat iritrack
Er zijn er hier idd aardig wat die het ook via internet live volgen, waaronder ikquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou de enige die alleen de aflevering 's avonds kijkt... en niet de hele stand via internet bijhoudt?
nee hoor ik doe t ook alleen savonds kijkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:26 schreef Mikkie het volgende:
Ben ik nou de enige die alleen de aflevering 's avonds kijkt... en niet de hele stand via internet bijhoudt?
Ik denk --> HUP HANS BEKX!quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:20 schreef jozef444 het volgende:
Wat denken jullie trouwens over de rest van de dakar qua voorspellingen ?
juist zo denk ik er dus ook overquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:56 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ik denk --> HUP HANS BEKX!
Die Tchagin met z'n dikke fok moet toch vroeg of laat ook een keer echt pech hebben.
quote:GRANADA - In een interview met Omroep Brabant radio laat Hans Bekx weten dat het super gaat met zijn team. Maar zo lovend als hij over zijn auto en zijn team is, zo kritisch is de transportondernemer uit Veghel over de Russische concurrentie.
Het geheim van het succes tot nu toe schrijft Bekx voor een belangrijk deel toe aan de vering van de auto. "Wij wilden iets dat niemand wilde maken. Pas in september vonden we een fabriek in Duitsland die de veerpakketten wilde maken. Nu blijkt wel dat we goed zaten met ons idee van de veerweg en de veerpakketten", aldus Bekx.
Minder lovend laat de klassementsleider zich uit over de Russische concurrentie van Kamaz: "Die Kamazzen kan ik gewoon niet aan. Voor de Russen (Tsjagoeine en Kabirov, red.) telt maar één ding en dat is hun klassering. Ook mensenlevens tellen niet voor ze. Ze rijden gewoon door rode linten en toeschouwers moeten rennen voor hun leven. Ze kijken nergens naar! Als ik de strijd met de Kamazzen aan moet gaan, dan wordt dat mijn dood", zegt Bekx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |