Vanavond 23.00-0.00quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan niet wachten tot de uitzendingen op RTL5 beginnen.
Ik heb er geen verstand van dus echt ver kan ik je niet helpen. Maar voor zover ik begrepen had werkt het hydraulisch en dus niet via een ketting of cardan as. Dus achter wordt olie op druk gebracht door middel van een pomp. En die olie zorgt er dan voor dat een soort motortje in het voorwiel aan het draaien gezet wordt. De aandrijving op het voorwiel was ook maar beperkt. Maar zoals ik al zei, ik weet er eigenlijk niks van dus misschien kan een motorfreak je verder helpen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:38 schreef Klonk het volgende:
is er hier een motorfreak die weet hoe het 2wd systeem van die motoren werkt, is dat een soort van flexibele cardan as ofzo ?
Ik ben bang dat het voor een deel wel vertraagd wordt ja. Vooral berichtgeving over Nederlanders. Volgens mij krijgen ze een voorge-edit bandje van de favorieten en opvallende zaken (valpartijen, opgaves dat soort dingen) van de dag. Die kunnen ze direct uitzenden. Maar voor info over de rest van de nederlanders (aangezien nederlanders waarschijnlijk alleen in het vrachtwagenklassement tot de favorieten behoren.) moeten ze het zelf uitzoeken en in elkaar draaien en daar hebben ze denk ik teweinig tijd voor.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:23 schreef Coelho het volgende:
Gaat RTL5 dit jaar weer alles met een dag vertraging uitzenden?? Zou jammer zijn.
Ik heb het even opgezocht omdat ik zelf nu ook wel benieuwd was. Het systeem heet 2-trac. In onderstaande link (3e paragraaf) staat beknopt hoe het werkt (inderdaad hydraulisch)quote:Op zondag 2 januari 2005 11:32 schreef Klonk het volgende:
het is dus in ieder geval ingewikkelder dan ik dacht
Voor mij ook. In het begin was het vorig jaar nogal veel opvulling en weinig nieuws. Maar toen de rally echt begon in Afrika hadden ze IMHO gewoon een beter programma.quote:Op zondag 2 januari 2005 13:26 schreef jozef444 het volgende:
En ik vind dat een goeie zaak ik heb gister even zitten kijken naar de uitzending van eurosport zoals gewoonlijk dramatisch slecht dus t wordt dit jaar weer gewoon 5 kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |