is dat niet die nichterige tukker?quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:26 schreef KastagnetteNova het volgende:
Martin Blokhuis!
GatverDAMME, wat is dat een gore, etterende teringmongool
Nee, alle moordcommando's moeten naar Utrecht... De ideale kutstad voor die beroepspusbuilquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
is dat niet die nichterige tukker?
Dat ik die vergeten was.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:40 schreef Logitik het volgende:
Hans Klaay jr.
Juist, ik ookquote:Op vrijdag 19 november 2004 01:24 schreef NiteSpeed het volgende:
Momenteel Georgina Verbaan, omdat ze achterlijek tepelschijven heeft.
JIj hebt je tv inmiddels verkocht?quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:38 schreef Steijn het volgende:
Gaston, ja die mongool van de Postcodeloterij, Caroline Tensen, Ron Brandsteder, Marcel van Dam, M(T)aartje van Weegen, Frits Barend, Tooske Breugem, Antoinette Hertsenberg (die trut van Radar), de broertjes Boszhard, Reinout Oerlemans, Martijn Krabbé en dan nog het gros dat ik geen zin heb in te typen.
Het zenderaanbod bestaat niet alleen uit RTL4, SBS6, Yorin en Veronica hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:48 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
JIj hebt je tv inmiddels verkocht?
Ja die pisnicht inderdaad of die royaltie watcher die soms naast hem zit..je weet wel..die vette varken met dat ringbaardje dat als surrogaat kin dient, aangezien de zijne allang is samengesmolten met één poel vetmassa! Wie nog meer? Ohja dat strontwijf van Veronica Vibes. Elke keer als ik haar zie krijg ik weer kotsneigingen. En natuurlijk alle Anita's van SBS6. De ene is nog lelijker dan de andere. En op één of andere manier lijken ze allemaal op heroinehoertjes.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:24 schreef marcoadam2003 het volgende:
ik irriteer me o.a aan die kwijl nicht uit RTL boulevard
en die Danny de Munk, gadver wat een kwal is dat joch geworden
als je hem ziet op tv probeert hij heel stoer over te komen met zijn shirt open met zijn borsthaar
ik schijt op dat joch
Wim T. Schippers, Sascha de Boer, Joost Prinsen, Loretta Schrijver, Erwin Kroll om maar wat namen te noemen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 01:54 schreef blackmage het volgende:
zou de vraag niet beter kunnen zijn, wie op televisie kan je nog net uitstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |