O ja en geen foto's hier van andere mogelijke bandleden, want die zijn toch niet boeiend :')quote:Een traan voor Roman
Week 47
En daar stond hij, Roman de Danser. Snikkend als een klein mannetje. Ik had mijn arm om hem heen geslagen en voelde zijn lichaam schokken. Merijn zat even verderop op een kruk ook te snikken. Twee jongens die hun droom vlak voor de finish zagen stranden. Waren ze door zaterdagavond heen gekomen, dan zaten ze bij de laatste zes. Dan maak je een verdomd goede kans om in de band te komen.
In de consternatie van de joelende zaal en de juichende jongens op de bank, was het in mijn hoofd even heel stil. Ik dacht alleen aan Roman die naast mij stond. Die de afgelopen maanden zo ongelofelijk aardig was geweest voor iedereen en altijd open en vrolijk. En gemeend. De danser die afgelopen zaterdag niet danste en volgens mij net als Anno een verkeerd nummer had gekozen. Als je zo kunt dansen als die twee, dan neem je een nummer waarin je je lichaam kunt bewegen. Niet een slow nummer waarin je het alleen met je stem moet doen. Anno kwam er mee weg en Roman niet. Roman kreeg de wind van voren van de jury, maakte dat nog enigszins goed met een leuk verhaal over een man die hem de afgelopen week herkend had. 'Hey Roman,' had een grote neger tegen hem gezegd. De zaal lag in een deuk toen Roman het verhaal vertelde. Leuk. Was daar eerder mee gekomen, met dit soort leuke verhalen, denk ik nu. In een boyband heb je geen vijf foutloze solozangers nodig. Je moet er eentje hebben die lekker kan praten en een beetje ruig is, de ander moet weer sexy zijn en twee moeten er goed kunnen dansen en eentje moet geweldig kunnen zingen. Ik had Roman daar wel in gezien, als de dansjongen die tegelijk de ideale schoonzoon is.
Daar met mijn arm om de schouders van Roman schoot ik ook opeens vol. Zoveel verdriet had hij. En ik heb het gedaan. Ik ben de beul. Uiteindelijk is het een sado-masochistische vorm van amusement. Dit is wedstrijdzingen, dit is dromen maken, dit is beroemd worden, maar in de eerste plaats is dit televisiemaken. Je geeft de mensen hoop en dan neem je ze het weer af en dat vinden mensen leuk om naar te kijken. Goed, ik moet er niet al te dramatisch over doen, want dit is nog niets vergeleken met Vermist of Spoorloos, laat ik eens twee programma's van de publieke omroep nemen. De hypocrisie straalt er vanaf: oh wat vinden we het vreselijk zielig, maar intussen juichen om de tranen.
Ik troost me maar met het geluk dat de zes overgebleven jongens trof en hoe blij zij waren. En een van hen ga ik nog veel meer pijn doen, over twee weken. Eerst de dames aanstaande zaterdag...
Toedeloe,
Beau
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
pff..very boeiend..kzou zeggen tief op naar zn fanclub en laat ons lekker doorkletsen!
Mooi dit.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
pff..very boeiend..kzou zeggen tief op naar zn fanclub en laat ons lekker doorkletsen!
quote:Op donderdag 18 november 2004 23:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Beetje frusti?
titel boeit me niet..OP en je zeikerij meerquote:Op donderdag 18 november 2004 23:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
![]()
Die vorige topictitel was natuurlijk van een veel hoger intellectueel niveau, dat is waar
Ik ga lekker slapen
Jaquote:Op donderdag 18 november 2004 23:50 schreef BVO het volgende:
Nee, terwijl 'ie zich dat zelf wel vond.
Wat een ongetalenteerde arrogante kwal met een kutaccent was dat zeg..
/offtopicquote:Op donderdag 18 november 2004 23:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
titel boeit me niet..OP en je zeikerij meer
Al gedacht aan al die meisjes van 9?quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga gewoon die Band Aid 2004 single kopen. Dan komen de Popsterretjes vast niet op 1.
voor een nummer 1 , hoef je tegenwoordig niet zoveel singles te verkopen, dus ik ben bang dat ze die nummer 1 wel halen. helaasquote:Op donderdag 18 november 2004 23:48 schreef BVO het volgende:
Wat hoop ik dat ze met kerst op 10 en 12 staan..
ik hoop het wel! De Boys dan!quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:36 schreef BobRooney het volgende:
[..]
voor een nummer 1 , hoef je tegenwoordig niet zoveel singles te verkopen, dus ik ben bang dat ze die nummer 1 wel halen. helaas![]()
Zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga gewoon die Band Aid 2004 single kopen. Dan komen de Popsterretjes vast niet op 1.
ja..klopt..quote:Op vrijdag 19 november 2004 08:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
/offtopic
Was jij gisteren op het journaal?!?![]()
/offtopic
Echt zo raar. Ik zet de computer uit, nadat ik een uur lang jou heb lopen irriteren in het PTR topic, doe de tv aan en dan zie ik jou daar opeensquote:Op vrijdag 19 november 2004 15:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ja..klopt..
graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Echt zo raar. Ik zet de computer uit, nadat ik een uur lang jou heb lopen irriteren in het PTR topic, doe de tv aan en dan zie ik jou daar opeens![]()
Bij sommige wel en andere niet idd...quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:04 schreef Tania18 het volgende:
Er wordt toch ook nergens gezegd dat het de beste zangers en zangeressen van NL moeten zijn?
Het gaat er eerder om dat ze een beetje kunnen zingen, een beetje kunnen dansen en er vooral goed uitzien. Maar ja, dat is ook niet zo goed gelukt
Daar ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 19 november 2004 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bij sommige wel en andere niet idd...
Die zijn vorige week toch ook al geweest?quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
haha Mrgen de jongens zien!
Ja maar wij gaan ze zien bij de studioquote:Op vrijdag 19 november 2004 23:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die zijn vorige week toch ook al geweest?
Wow nog iemand die Eva niet oke vindquote:Op zaterdag 20 november 2004 19:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eva en. Sharon.
. eruit.
aka speenvarkenquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:09 schreef itsme het volgende:
en die drukke die is het ergste.
regisha heet ze
quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:09 schreef Andoire het volgende:
En dan die manager die zegt dat het qua zang BETER was dan vorige week...
precies dit as erger dan 2 weken geleden . had toch wel iets beter verwacht.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:09 schreef Andoire het volgende:
En dan die manager die zegt dat het qua zang BETER was dan vorige week...
Hoe wordt het dan volgende week vraag ik me af... als hij dit gejank beter vond![]()
![]()
die bedoel ik jaquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:10 schreef Andoire het volgende:
[..]
aka speenvarken
welke rest? die moeten we nog (aan) horenquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:12 schreef Gerard-Joling het volgende:
Was niet eens zo slecht..........
vergeleken met de rest
Dat vond ik al tijdens Big Brother toen hij door iedereen geditched werdquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:15 schreef Magics het volgende:
Beau is GEWELDIG !
LOLquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:10 schreef Andoire het volgende:
[..]
aka speenvarken
ook?quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:15 schreef Magics het volgende:
EN Mariette deed het ook super !
quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:23 schreef toiletseatgirl het volgende:
"ai fiel aisoleetet"
Zal wel niet hoorquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:23 schreef itsme het volgende:
O my god. wat vals dat dit kan.. en wedden dat ze toch door gaat Lol
Voor Popstarsbegrippen was het afkraken.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:26 schreef itsme het volgende:
nou ik noem dat geen afkraken. van mij mag dat wel wat harder![]()
Alleen die Mariette kan niet dansenquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het achtergrondkoortje is beter..
Dat deed Eva wel goed ja.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:30 schreef Scandalous het volgende:
Alleen die Mariette kan niet dansen![]()
Ja, maar ze is zoveel ouder dan de rest... ze is toch bijna 30 of zo?quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vooral de lage stukken bij Stephanie zijn niet zo goed.
Maar Stephanie is zo leuk..
Ze ís leukquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:42 schreef Scandalous het volgende:
Nope, ik blijf haar leuk vinden![]()
Sharon omschreven in 2 woorden. Ik zou het niet beter kunnen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hinnikdehinnikyeahiyaiyeah. Verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hinnikdehinnikyeahiyeahiyeah. Verschrikkelijk.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hinnikdehinnikyeahiyeahiyeah. Verschrikkelijk.
dit keer deed ze dat minder. Normaal is dat gegeit continu. gehaal= gegeitquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:42 schreef Magics het volgende:
jammer beetje veel geitengeluiden bij SHaron
quote:Op zaterdag 20 november 2004 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sharon omschreven in 2 woorden. Ik zou het niet beter kunnen.
beetje ergquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:47 schreef sannuh het volgende:
Dansje was een beetje overdreven en nep
Dansje was enorm overdreven en nepquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:47 schreef sannuh het volgende:
Dansje was een beetje overdreven en nep
precies maar bij de een wel wat meer dan bij de anderquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:52 schreef Heleen17 het volgende:
Bij sharon herkende ik het nummer nog amper. Teveel uithalen. Voor de rest heeft volgens mij niemand helemaal zuiver gezongen, zat bij iedereen wel een valse noot tussen.
quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:02 schreef Marble het volgende:
Sharon is de leukste en de beste.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:04 schreef BVO het volgende:
1. Nora
2. Esri
3. Sharon
4. Eva
5. Stephanie
6. Mariëtte
7. Regisha
8. Lianne
waarom mariette buiten de 5? Ik vind Mariette een van de bestenquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:04 schreef BVO het volgende:
1. Nora
2. Esri
3. Sharon
4. Eva
5. Stephanie
6. Mariëtte
7. Regisha
8. Lianne
Mariëtte en Stephanie moeten omgedraaid worden, foutje.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:05 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
waarom mariette buiten de 5? Ik vind Mariette een van de besten
Ik vind haar juist zo stijf en lomp...quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:04 schreef MyMilkshake het volgende:
Mariette was goed en weer supersexy
en stephaniequote:Op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef itsme het volgende:
degene die minder opvallen zijn esri, mariette en Lianne.
Esri gaat er echt niet uitquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:07 schreef itsme het volgende:
Ik vond Mariette beter dan Sharon Stephany en Eva
Ik ben bang voor Esri en/of Mariette ondanks dat ze goed zongen
Het is juist erg belangrijk om op te vallen. degene die minder opvallen zijn esri, mariette en Lianne.
o die vind ik wel opvallend hoor. zo een apart gezicht daar kan je niet om heen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:08 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
en stephanie
Hoeveel mensen zouden er gekeken hebben?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:12 schreef LeBeau het volgende:
Wat een vertoning zeg, jeez. Regisha was wederom niks, Stephanie klonk niet alleen als een tekenfilmfiguur maar kon niet goed hoogte houden, Lianne denkt dat ze het wel met der tieten redt en doet geen moeite om te zingen, Sharon deed een dansje waarbij ik hoopte dat ze om zou vallen zodat het over was en Nora zat zwaar onder haar niveau door 90% vals te zingen.
Mariëtte, Esri en Eva vond ik meevallen, al kan Eva beter niet proberen om hoog te zingen, dan lijkt het net of iemand bij RLT een valse kat mishandelt.
Overall was ik niet echt tevreden. Zolang Mariëtte erin blijft vind ik het best, de rest mag in willekeurige volgorde opzouten.
ik denk dat het weer tegen valt, er was ook het junior - songfestival op..quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden er gekeken hebben?
Klaar-geval en Pikkiequote:Op zaterdag 20 november 2004 22:15 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ik denk dat het weer tegen valt, er was ook het junior - songfestival op..
Ik voor Spanjequote:Op zaterdag 20 november 2004 22:28 schreef Tania18 het volgende:
Ik was voor Engeland
Spanje was leuk!quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:31 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond dat meisje van Spanje zo eng
Oh en ik miste Roman op de bank vanavond:')
Klaartje en Pikkiequote:Op zaterdag 20 november 2004 22:28 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb ook het junior-songfestival gekeken!
'Hij is een kei, hij is een kei'
Ik was voor Engeland
Ze zong en danstte best goed.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:33 schreef Luchtbel het volgende:
En Spanje won, klein kindhoertje was het
Heb het niet gezien als ik keek wie ervoor Nederland meededen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zong en danstte best goed..
En het was een leuk nummer..
Ze zag er wel uit als een klein kindhoertjequote:Op zaterdag 20 november 2004 22:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze zong en danstte best goed..
En het was een leuk nummer..
Iddquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:33 schreef Luchtbel het volgende:
En Spanje won, klein kindhoertje was het
OMFG nu ga je echt te ver Beevquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:40 schreef BVO het volgende:
Klonk wel geil toch, dat ge-oeh en ge-aah..
Ja ja.......quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:43 schreef BVO het volgende:
Over Sharon natuurlijk..
Je hebt wel héle rare gedachtes over mij he?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja ja.......
Ik vond d'r leuk.quote:Ik vind Sharon op zich wel goed zingen, maar ik vond haar vanavond echt verschrikkelijk![]()
dat leek idd helemaal nergens op..quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:50 schreef Tania18 het volgende:
Dat dansje kan sexy zijn, maar niet zoals zij het deed.
Bij haar leek het meer op die chicken tonight reclame
Doe ff normaal halvegarequote:Op zaterdag 20 november 2004 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ze zag er wel uit als een klein kindhoertje![]()
Trek je van mij niks aan, ik ben gewoon jaloers![]()
Ja maar ze zag er wel uit als een kindhoertjequote:Op zaterdag 20 november 2004 22:57 schreef buzzer het volgende:
[..]
Doe ff normaal halvegare
Dat meisje heeft meer talent in haar pink dan jij in je hele lijf
quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:41 schreef MyMilkshake het volgende:
jammer van mariette, ze was de mooiste , niet dat dat belangrijk is, maar gezien haar huilen ging ze er helemaal voor en had ze nog veel meer willen laten zien. Jammer hoor. Maar ze komt er wel deze prachtvrouw.
Laag.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een slap aftreksel van Idols, hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk?
Ik had al zo'n slap vermoeden...quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Laag.![]()
Nou,eigenlijk vaak boven de 1 miljoenquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik had al zo'n slap vermoeden...![]()
De jongens winnen toch.Maar komt er nou geen finale?quote:Op zondag 21 november 2004 00:05 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vond het zieligDie ander met datzelfde haar was echt slechter en Lianne ook
ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op zondag 21 november 2004 00:51 schreef SoLiDRyDeR het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee....niet Mariette![]()
![]()
![]()
Zij was de mooiste vrouw van heel Popstars![]()
Echt jammer dat zij weg is...van mij mag dieLianne
direct oprotten uit het programma en hoef ik nooit meer terug te zien.
Ik mis Mariette, ik hoop dat ik haar ooit nog op TV zie![]()
Ik vind dit ook wel logisch klinkenquote:Op zondag 21 november 2004 06:39 schreef postinggirl het volgende:
Dit ruikt naar doorgestoken kaart.
Mariëtte was làng niet de slechtste van het stel. En als je zo op diverse fora rond kijkt - zie hier voor een uitgebreid en erg goed bezocht Popstars-forum - is ze populairder dan veel anderen.
Ik vermoed dat het groepje uiteindelijk toch door mensen achter de schermen samen wordt gesteld. En dat die Lianne er met haar dunne stemmetje toch in komt, omdat ze met haar 'type' (blond, lieflijk) iets toevoegt aan het totale plaatje.
nja Mariette heeft tenminste persoonlijkheid.. kun je van Lianne niet zeggenquote:Op zondag 21 november 2004 06:39 schreef postinggirl het volgende:
Dit ruikt naar doorgestoken kaart.
Mariëtte was làng niet de slechtste van het stel. En als je zo op diverse fora rond kijkt - zie hier voor een uitgebreid en erg goed bezocht Popstars-forum - is ze populairder dan veel anderen.
Ik vermoed dat het groepje uiteindelijk toch door mensen achter de schermen samen wordt gesteld. En dat die Lianne er met haar dunne stemmetje toch in komt, omdat ze met haar 'type' (blond, lieflijk) iets toevoegt aan het totale plaatje.
...en misschien hebben de mensen achter de schermen daar weer problemen mee. Mariëtte lijkt mij een hele sterke persoonlijkheid. En dat soort mensen zijn, helaas voor hen, niet zo kneedbaar.quote:Op zondag 21 november 2004 11:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
nja Mariette heeft tenminste persoonlijkheid.. kun je van Lianne niet zeggen
Ja qua ''looks'' is Lianne echt zon popsterretje...maar qua zang is onder de maat vergelijke met de andere.Gister vond ik haar de slechtse en Mariette vond ik toch zeker een van de betere.quote:Op zondag 21 november 2004 11:57 schreef postinggirl het volgende:
[..]
...en misschien hebben de mensen achter de schermen daar weer problemen mee. Mariëtte lijkt mij een hele sterke persoonlijkheid. En dat soort mensen zijn, helaas voor hen, niet zo kneedbaar.
Lianne lijkt mij juist héél kneedbaar, ook een reden waarom ik vermoed dat ze er wel in gelaten zal worden. Echt zo'n 'poppetje'.
Ik geloof niks van die uitslag.
Dat was toch niet haar oma, gewoon een fan dacht ikquote:Op zondag 21 november 2004 12:14 schreef Partygurl het volgende:
Ik vond het wel grappig dat die oma van sharon iets had gewonnen
Lianne was helemaal neit de slechtste gisterquote:Op zondag 21 november 2004 12:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja qua ''looks'' is Lianne echt zon popsterretje...maar qua zang is onder de maat vergelijke met de andere.Gister vond ik haar de slechtse en Mariette vond ik toch zeker een van de betere.![]()
Idd,je kan ook wel verwachten dat volgende week Eshan of Jose eruit gaat.Er moet een getinte in,dat is altijdquote:Op zondag 21 november 2004 12:58 schreef bloodymary het volgende:
Er zijn toch hoop ik geen mensen die denken dat het echt om het stemmen gaat?
Natuurlijk is het doorgestoken kaart: een blonde er in (Lianne), een met een donkere huidskleur (Sharon), een die wel iets kan (Nora), een jong onschuldig meisje (Esri) en een stoere met legerbroeken (Eva). Klaar......
Jij ben dus duidelijk voor de jongensquote:Op zondag 21 november 2004 12:56 schreef Orginial het volgende:
Ik ben nu voor de jongens.
Tenminste zij winnen
Ja ok..na Regisha danquote:Op zondag 21 november 2004 13:06 schreef Magics het volgende:
[..]
Lianne was helemaal neit de slechtste gisterDat was altijd Regisha nog !
Ik vind die Jose echt een mafkees ,van mij mag die er uit.quote:Op zondag 21 november 2004 13:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Idd,je kan ook wel verwachten dat volgende week Eshan of Jose eruit gaat.Er moet een getinte in,dat is altijd.Ik verwacht Jose eruit.
Na gister wel jaquote:Op zondag 21 november 2004 13:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jij ben dus duidelijk voor de jongens
Dat is ook de uiteindelijke boyband word:quote:Op zondag 21 november 2004 13:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik vind die Jose echt een mafkees ,van mij mag die er uit.
En na een tijdje laat Eshan zich negatief uit over zijn boyband-genoten en gaan ze uitelkaar en Mark gaat soloquote:Op zondag 21 november 2004 13:13 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat is ook de uiteindelijke boyband word:
Mark,Nils,Anno,Steven,Eshan![]()
Het zal me niet verbazen als de groepjes er zo uit komen te zien.quote:Op zondag 21 november 2004 13:14 schreef Orginial het volgende:
Boyband: Mark,Nils,Anno,Steven,Eshan
Girlband: Nora,Esri,Lianne,Sharon,Eva
quote:Op zondag 21 november 2004 13:15 schreef Orginial het volgende:
[..]
En na een tijdje laat Eshan zich negatief uit over zijn boyband-genoten en gaan ze uitelkaar en Mark gaat solo![]()
Regisha was wel altijd heel spontaan enzo..dat wel..(mischien wel een beetje te spontaanquote:Op zondag 21 november 2004 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben boos! Dit kan niet! Mariette eruit..... 1 van de beste stemmen!
Lianne of Stephanie had eruit gemoeten! Dit is niet eerlijk!
Regisha was heel lief na de liveshow, ze kwam naar me toe en ze zeiL bedankt voor jullie support! Al die weken, ik vond het zo lief dat jullie er elke week stonden...
Maar de meiden wordt niksquote:Op zondag 21 november 2004 13:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Maar ik denk ook wel dat Jose eruit gaat...want Mark,Nils,Anno en Eshan zijn echt van die binkies die je in een alledaagse popgroep tegenkom.
Stephanie gaat eruit.quote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende keer moet Sharon eruit met d'r AHDH-lippen.
quote:Op zondag 21 november 2004 15:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Stephanie wel leuk.
Helaas veel te oud voor dit groupje.quote:Op zondag 21 november 2004 15:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Stephanie wel leuk.
Ik denk Stephanie nog wel ipv Sharonquote:Op zondag 21 november 2004 13:14 schreef Orginial het volgende:
Boyband: Mark,Nils,Anno,Steven,Eshan
Girlband: Nora,Esri,Lianne,Sharon,Eva
Sharon en Nora waren deze week het populairst, beetje raar als 1 van de 2 er dan volgende week uit ligtquote:Op zondag 21 november 2004 15:05 schreef Magics het volgende:
[..]
Ik denk Stephanie nog wel ipv Sharon
iddquote:Op zondag 21 november 2004 15:09 schreef toiletseatgirl het volgende:
[..]
Sharon en Nora waren deze week het populairst, beetje raar als 1 van de 2 er dan volgende week uit ligt
Inieder geval Nora is populair.quote:Op zondag 21 november 2004 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als je als eerste hoort dat je doorbent betekent dat echt niet dat je de populairste bent hoor (misschien ook wel, maar dat weet je niet zeker).
quote:Op zondag 21 november 2004 15:14 schreef Marble het volgende:
*scandeert* Sha-ron! Sha-ron! Sha-ron!
*met Sharon-spandoek zwaait*
De lekkerste van allemaal met na Nora de beste stem... jij hebt er echt geen verstand van he.quote:Op zondag 21 november 2004 15:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Esri mag ook wel zu hause!
In dat ene promotiefilmpje zo zonder make-up zag ze er anders uit als een verlept spookquote:Op zondag 21 november 2004 15:20 schreef BVO het volgende:
[..]
De lekkerste van allemaal
Whahahahaquote:Op zondag 21 november 2004 15:29 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]
Dringen geblazen bij handtekeningensessie van Popstar Sharon. (kijk je ziet haar nog net zitten aan het tafeltje in het midden)
Eva is ook getint (wel half maar toch nog getint). Dus er zitten 3 meiden in met een tintje.quote:Op zondag 21 november 2004 15:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar er kan maar 1 getinte in.Dat is altijd.![]()
Eva vind ik voor niet getind door gaan.quote:Op zondag 21 november 2004 15:53 schreef CJ het volgende:
[..]
Eva is ook getint (wel half maar toch nog getint). Dus er zitten 3 meiden in met een tintje.
Ik heb vanochtend even naar wat singles van Stephanie en Eva zitten luisteren. Eva klinkt toch best beroerd op de nummers die ze als Cooper (Klubbheads product) heeft uitgebracht. Dat doet haar moeder beduidend beter op de dancesingles die zij heeft opgenomen en gereleased. Maar gisteren vond ik Eva's stem best goed passen bij het Destiny's Child liedje.
Dat lijkt zo door haar geplamuurde gezicht, verder ligt ze volgens mij te vaak onder een zonnebank.quote:Op zondag 21 november 2004 15:53 schreef CJ het volgende:
[..]
Eva is ook getint (wel half maar toch nog getint).
Ze is stoer!quote:Op zondag 21 november 2004 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt zo door haar geplamuurde gezicht, verder ligt ze volgens mij te vaak onder een zonnebank.
Ben geen vrouw en weet het dus ook niet.quote:Op zondag 21 november 2004 15:56 schreef Suzy83 het volgende:
Klein vraagje waar de vrouwen misschien antwoord op hebben
Weet iemand waar de rok die Esri aan had in de liveshow, gekocht is? Vond 'm erg leuk
[afbeelding]
Hehe. Ook dat waarschijnlijk.quote:Op zondag 21 november 2004 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat lijkt zo door haar geplamuurde gezicht, verder ligt ze volgens mij te vaak onder een zonnebank.
quote:Op zondag 21 november 2004 16:03 schreef CJ het volgende:
[..]
Hehe. Ook dat waarschijnlijk.
Maar haar moeder is toch echt wel donker:
[afbeelding]
En voor mij vallen halfbloedjes ook onder getint.
Dat valt me van je tegen. Ik bedoel, je was fan van Hind. Dat getuigt toch van enige smaak...quote:Op zondag 21 november 2004 15:29 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]
Dringen geblazen bij handtekeningensessie van Popstar Sharon. (kijk je ziet haar nog net zitten aan het tafeltje in het midden)
Die is al verder in het zonnebankproces.quote:Op zondag 21 november 2004 16:03 schreef CJ het volgende:
[..]
Hehe. Ook dat waarschijnlijk.
Maar haar moeder is toch echt wel donker:
quote:Op zondag 21 november 2004 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Roman was ook niet boeiend.. een grijze muis was 'ie.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:49 schreef Tania18 het volgende:
Wel lullig trouwens dat die column van Beau alleen over Roman gaat, terwijl Merijn er ook uit moest
Maar ja Merijn was dan ook echt helemaal niet boeiend.
quote:Op zondag 21 november 2004 17:00 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind Eva ontzettend irritant, maar volgens mij ben ik de enige :')
Gelukkig maar, ik had nog niet alles gelezen en tot nu toe zag ik alleen maar positieve dingenquote:Op zondag 21 november 2004 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
(er zijn er meer
)
Ik vind haar ook vervelend.quote:Op zondag 21 november 2004 17:00 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind Eva ontzettend irritant, maar volgens mij ben ik de enige![]()
hier nog iemandquote:Op zondag 21 november 2004 17:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind haar ook vervelend.
Ik vroeg me gisteren ook al af of ze na de uitzending al achter internet hadden gezeten. Mariette kwam zo verbaasd over en daar kan ik me wel iets bij voorstellen als ze de reacties in dit topic gelezen haddenquote:Op zondag 21 november 2004 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebben ze eigenlijk een computer met internet in het Popstars huis?
Ik erger me het meeste aan die blonde snol --> Lianne.quote:Op zondag 21 november 2004 17:00 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind Eva ontzettend irritant, maar volgens mij ben ik de enige![]()
Het niveau van de kandidaten was bij Idols hoger idd.quote:
Iedereen janktequote:Op zondag 21 november 2004 18:56 schreef _Boo_ het volgende:
Damn wat een suf wijf die Mariette. Ze huilde alsof ze op z'n minst haar moeder had verloren, maar nee ze zit niet meer in PopstarsGet a grip! Dit was echt genant.
Regisha liet geen traan tochquote:Op zondag 21 november 2004 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iedereen jankte.
Rare lui.
Vorige week zeker niet gezien?quote:Op zondag 21 november 2004 18:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iedereen jankte.
Rare lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |