Nog zo'n keuze: ben je in eerste instantie homo of Nederlander.quote:Op vrijdag 19 november 2004 00:31 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat eigenlijk heel logisch. Als Nederland in oorlog raakt met Friesland, weet ik het ook zo net nog niet![]()
Christen natuurlijkquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog zo'n keuze: ben je in eerste instantie homo of Nederlander.
Dat was met Dwight Lodeweges destijds. Iemand die hier ook niet zo geweldig is weg gegaan. 'Motje' Allach was altijd één van de populairste spelers in het Oosterpark. En dat is opzich wel bijzonder voor iemand die niet echt uitblinkt door zijn talenten als voetballer, niet uit de streek komt of een veel scorende spits is ofzo.quote:Op donderdag 18 november 2004 23:49 schreef MaxPower het volgende:
Hij is bij FC Groningen weggetrapt omdat hij het niet eens was met de trainer. Het is wat onduidelijk hoe het precies gegaan is, maar hij was in de kleedkamer vaak wat bijdehand naar de trainer toe.
Nou mijn moeder is niet altijd zo positief over den allochtonen medemensch.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef tong80 het volgende:
Had mijn moeder kunnen zijn.
Pardon, leg uit aubquote:Op vrijdag 19 november 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Jammer ook dat Allach destijds zijn eigen spraakmakende website moest stopzetten.
En wel meer ruzie maakte met populaire Marokkaanse Groningen-spelers.quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:24 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dat was met Dwight Lodeweges destijds. Iemand die hier ook niet zo geweldig is weg gegaan.
Hij schreef zelf de verhalen er voor en is daar meegestopt, na dat gedoe in Groningen. Hij wilde meer rust rond zijn persoon.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:39 schreef Cruoninga het volgende:
Die website werd toch niet door hem zelf bijgehouden?
Wat voor soort verhalen schreef hij dan???quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij schreef zelf de verhalen er voor en is daar meegestopt, na dat gedoe in Groningen. Hij wilde meer rust rond zijn persoon.
lol ik vind mezelf zielig dat ik deze post heb gelezenquote:Op vrijdag 19 november 2004 00:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En om even een hoop uit hun utopische droom te helpen mbt Mo' Allach; Mo is niet de intellectueel, de verlosser, die we nog steeds niet zijn tegengekomen in voetballand. Mo is een simpele, quasi-slimme voetballer. Mo kraamt doorgaans graag links georienteerde propaganda uit. Zielig, vals sentimenteel geouwehoer. Vooral hoe zielig ze allemaal zijn, in de Marokkaanse gemeenschap. Niet dat ik beweer dat iedereen even correct behandelt wordt, maar deze meneer overdrijft sterk en belicht maatschappelijke conflicten/situaties van 1 kant.
Het eerste interview wat hij gaf in de VI, als speler van FC Groningen, dat wil ik graag nog een keertje doorlezen.
Deze meneer overschat zichzelf en huilt krokodillentranen. A great no for Mo.![]()
wees blij dat dit topic niet in POL of NWS staat, dan zou het vol van dit soort posts hebben gestaan. Ironisch genoeg is VBL misschien wel het forum met het meeste respect op FOK!, en Allach zou onze mascotte kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 november 2004 14:10 schreef DAMH het volgende:
[..]
lol ik vind mezelf zielig dat ik deze post heb gelezen
Idd...quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Bijna zonde dat die jongen zijn tijd aan het voetbal verdoet![]()
Dat lijkt me idd de enige goede reden dat dit topic nog hier staat.quote:wees blij dat dit topic niet in POL of NWS staat, dan zou het vol van dit soort posts hebben gestaan. Ironisch genoeg is VBL misschien wel het forum met het meeste respect op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |