abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2004 @ 00:32:45 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_23415972
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:31 schreef SCH het volgende:

Ik vind dat eigenlijk heel logisch. Als Nederland in oorlog raakt met Friesland, weet ik het ook zo net nog niet
Nog zo'n keuze: ben je in eerste instantie homo of Nederlander.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_23415999
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Nog zo'n keuze: ben je in eerste instantie homo of Nederlander.
Christen natuurlijk
  vrijdag 19 november 2004 @ 00:39:14 #28
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_23416104
Mooi innitiatief, zou meer van moeten zijn, deze gasten zijn voor veel allochtone jeugd rolmodellen.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_23428369
Mo Allach is een sympathieke jongen, die ook met gehandicapten heeft gewerkt. Ook nog met moeilijke jongeren trouwens.

Dit initiatief kan alleen maar goede dingen opleveren, dus om wat hij zegt verdient hij inderdaad een topic.

Niet om zijn spel, lijkt me.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23430124
quote:
Op donderdag 18 november 2004 23:49 schreef MaxPower het volgende:
Hij is bij FC Groningen weggetrapt omdat hij het niet eens was met de trainer. Het is wat onduidelijk hoe het precies gegaan is, maar hij was in de kleedkamer vaak wat bijdehand naar de trainer toe.
Dat was met Dwight Lodeweges destijds. Iemand die hier ook niet zo geweldig is weg gegaan. 'Motje' Allach was altijd één van de populairste spelers in het Oosterpark. En dat is opzich wel bijzonder voor iemand die niet echt uitblinkt door zijn talenten als voetballer, niet uit de streek komt of een veel scorende spits is ofzo.

Hij is maatschappelijk erg betrokken en daarvoor verdient die ook veel respect. Opzich zegt het openen van dit topic meer over zijn collega voetballers (het is blijkbaar bijzonder, een intelligente profvoetballer), maar aan de andere kant is een beetje aandacht voor hen die zich inzetten voor de positieve zaak natuurlijk nooit misplaatst.

Ik heb gisteren maar stukjes gezien van rondom 10. Is die momenteel ook met iets bezig? In de vorm van maatschappelijk werk? Gezien hij moslim is kan die op dit gebied een belangrijke plek innemen. Hij kan dan immers spreken namens de gemeenschap waar nu zoveel om te doen is. En hij is duidelijk goedwillend uiteraard. Dat die zijn geld met voetballen verdient is in deze alleen relevant omdat die er enigszins bekend door is geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cruoninga op 19-11-2004 18:29:21 ]
pi_23430191
vind het op zich inderdaad wel een voetballer met heel aardige uitspraken en ideeën.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_23430306
Had net mijn moeder aan de telefoon, zegt ze: "Heb je gisteren die twee Marokkaanse jongens bij Rondom Tien gezien, die vond ik nou zo aardig"
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 november 2004 @ 19:22:42 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_23431482
Had mijn moeder kunnen zijn.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23431491
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef tong80 het volgende:
Had mijn moeder kunnen zijn.

Nou mijn moeder is niet altijd zo positief over den allochtonen medemensch.
pi_23431587
die rap dan

mevrouw donner, meesterlijk
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_23432041
Jammer ook dat Allach destijds zijn eigen spraakmakende website moest stopzetten.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:23:00 #37
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23434191
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Jammer ook dat Allach destijds zijn eigen spraakmakende website moest stopzetten.
Pardon, leg uit aub
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_23434587
Die website werd toch niet door hem zelf bijgehouden?
pi_23438496
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:24 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Dat was met Dwight Lodeweges destijds. Iemand die hier ook niet zo geweldig is weg gegaan.
En wel meer ruzie maakte met populaire Marokkaanse Groningen-spelers.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_23443089
Zeg, waarom kan ik dit topic niet lezen:(
pi_23443846
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:39 schreef Cruoninga het volgende:
Die website werd toch niet door hem zelf bijgehouden?
Hij schreef zelf de verhalen er voor en is daar meegestopt, na dat gedoe in Groningen. Hij wilde meer rust rond zijn persoon.
www.thuisuiteten.nl
pi_23443902
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij schreef zelf de verhalen er voor en is daar meegestopt, na dat gedoe in Groningen. Hij wilde meer rust rond zijn persoon.
Wat voor soort verhalen schreef hij dan???

Ik moet zeggen dat ik echt diep onder de indruk van hem ben. Eigenlijk heb ik geen enkele vertegenwoordiger van een moslimorganisatie of andere politieke bobo zo rustig en verstandig en vooral authentiek horen praten als Allach, de laatste weken. Geen praatjes voor de buhne, erg veel zelfreflectie en kritiek op de eigen groep en een scherp analytisch vermogen.

Bijna zonde dat die jongen zijn tijd aan het voetbal verdoet
pi_23443976
Hij schreef verhalen over zichzelf, het voetbal en de moslims enzo. http://www.allach.nl ofzo, was het. Was nog "hot tip" in de VI toen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 november 2004 @ 14:10:18 #44
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_23445860
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 00:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En om even een hoop uit hun utopische droom te helpen mbt Mo' Allach; Mo is niet de intellectueel, de verlosser, die we nog steeds niet zijn tegengekomen in voetballand. Mo is een simpele, quasi-slimme voetballer. Mo kraamt doorgaans graag links georienteerde propaganda uit. Zielig, vals sentimenteel geouwehoer. Vooral hoe zielig ze allemaal zijn, in de Marokkaanse gemeenschap. Niet dat ik beweer dat iedereen even correct behandelt wordt, maar deze meneer overdrijft sterk en belicht maatschappelijke conflicten/situaties van 1 kant.
Het eerste interview wat hij gaf in de VI, als speler van FC Groningen, dat wil ik graag nog een keertje doorlezen.

Deze meneer overschat zichzelf en huilt krokodillentranen. A great no for Mo.
lol ik vind mezelf zielig dat ik deze post heb gelezen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_23448807
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 14:10 schreef DAMH het volgende:

[..]

lol ik vind mezelf zielig dat ik deze post heb gelezen
wees blij dat dit topic niet in POL of NWS staat, dan zou het vol van dit soort posts hebben gestaan. Ironisch genoeg is VBL misschien wel het forum met het meeste respect op FOK!, en Allach zou onze mascotte kunnen zijn.
  Trouwste user 2022 zaterdag 20 november 2004 @ 16:51:55 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_23448829
Goed gesproken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_23449346
Gewoon een voetballer, net zoals die andere honderden voetballers hier in NL.
Snap niet dat ie extra aandacht zou moeten hebben omdat ie toevallig een Marokkaanse Moslim is die de verhoudingen tussen Nederlanders en allochtonen wil verbeteren... Dat vind ik wel goed hoor, maar dat is logisch: het lijkt me een beetje raar als ie zou gaan roepen dat de Islam een achterlijke cultuur is

[ Bericht 62% gewijzigd door jerryx op 20-11-2004 17:24:14 ]
pi_23451732
Hij is een Nederlandse moslim met Marokkaanse roots.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 20 november 2004 @ 21:13:34 #49
108514 MM-Murdoch
Mad man Murdoch
pi_23454840
Prachtige man, had hem al weleens bij ik meen Barend en van Dorp horen praten en in de VI, een man met inhoud .
pi_23456711
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 12:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Bijna zonde dat die jongen zijn tijd aan het voetbal verdoet
Idd...
quote:
wees blij dat dit topic niet in POL of NWS staat, dan zou het vol van dit soort posts hebben gestaan. Ironisch genoeg is VBL misschien wel het forum met het meeste respect op FOK!
Dat lijkt me idd de enige goede reden dat dit topic nog hier staat.

Ik heb nog wel een interview uit de VI van hem als het goed is. Maar zonder scanner moet ik dat dan helemaal gaan overtypen enzo....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')