Begrijp me niet verkeerd het is vreselijk wat er is gebeurd en natuurlijk moeten de verantwoordelijken gestraft worden enzv enzv
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe hebben die geheime diensten zo'n blunder kunnen maken door dit te laten gebeuren.
EN hoe kom je in hemelsnaam op het idee van zo'n actie (want geef toe wij hadden het niet verzonnen). Hoe hebben de daders dit zo uitgebreid kunnen voorbereiden.
Wat zal het doel van de daders zijn ( 'gewoon' VS pakken, wereldoorlog starten, economie onderuit schoffelen ???????)
Kortom vragen waarin wij in dit topic de andere kant van de aanslagen proberen te belichten.
p.s volgens mij is het een wonder dat het 'maar' bij 4 vliegtuigen en binnen Amerika is gebleven
Ik denk ook niet dat deze aanslag iets met fundamentalistisch moslim extremisme te maken heeft per se maar meer de haat en wraak van bepaalde groeperingen tegen het grote Amerika
quote:misschien voor een deel ook jaloezie
Op donderdag 13 september 2001 21:36 schreef Re het volgende:...............
Ik denk ook niet dat deze aanslag iets met fundamentalistisch moslim extremisme te maken heeft per se maar meer de haat en wraak van bepaalde groeperingen tegen het grote Amerika
Echt heel raar. Terwijl wanneer je naar Amerika wilt reizen met United Airlines... je eerst een vragenlijst moet doornemen wil je kunnen inchecken.
Rare Amerikanen, denken dat wanneer je de invoer goed bewaakt dat daarna niets meer kan gebeuren. Die binnenlandse lijndiensten zijn zo gewoon daar als bijvoorbeeld de bus pakken.
quote:[mod mode]
Op donderdag 13 september 2001 22:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wat ben je aan het doen Doc????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |