quote:Op donderdag 18 november 2004 18:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Peren.
Dat is geen anagram, maar het is wel boodschappen![]()
Bus zero xi!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:38 schreef Xebrozius het volgende:
Hit me...
rotpier!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:29 schreef portier het volgende:
[..]! Mijn 2e persoonlijkheid!
Klopt niet. Er zit nl. geen i in Croupouque.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:51 schreef FlyingFox het volgende:
Croupouque.
Coupe Qurieuce
''Coupe qurieuce'' is Frans voor ''curieuse kapsel'', dit verklapt dus eigenlijk dat Croupouque een kloon is van een user die ons een tijdje geleden heeft 'verlaten', en die een nog al curieus kapsel had, namelijk Swami_Twelveinchalami!
Je snapt toch zelf wel dat het zijn nickname is die niet klopt hèquote:Op donderdag 18 november 2004 18:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Klopt niet. Er zit nl. geen i in Croupouque.
Tssk, net of E=mc2 wél helemaal waterdicht is! Dit heet dichterlijke vrijheid, of zoiets!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neen! Wel kloppend maken natuurlijk.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Tssk, net of E=mc2 wél helemaal waterdicht is! Dit heet dichterlijke vrijheid, of zoiets!
LyingFfoxquote:Op donderdag 18 november 2004 18:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vond mij vinding zo óók al geniaal. Ik ga 'm écht niet nóg eens aanpassen, hoor.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Neen! Wel kloppend maken natuurlijk.
Of Gliff_Noxyquote:Op donderdag 18 november 2004 18:58 schreef Shirley het volgende:
FlyingFox
Fling Foxy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |