Zo praat je niet over the honorable lofty Johnquote:Op donderdag 18 november 2004 18:03 schreef Bupatih het volgende:
Johnny football-hoer is een beetje voor de hand liggend zeker.
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:53 schreef Silmarwen het volgende:
cartwoman
cow mantra
Deze FA leek zo normaal, maar wat blijkt. Ze doet aan meditatie en niet zo maar meditatie, neen meditatie met koeien? Misschien wel samen met Dark Elf!!
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:07 schreef Silmarwen het volgende:
Legolas Greenleaf
A gel floes general
Wijze uitspraken zijn wij gewend van deze slimme user. Maar nu ook nog haaradviezen? Gel is vloeibaar uiteraard, meestal dan, volgens hem,!
Ze hebben me doorquote:Op donderdag 18 november 2004 18:11 schreef Silmarwen het volgende:
dead-doll
odd della
Dat ze vrouw is, wisten we al en dat ze raar is ook! Dus deze naam verteld ons eigenlijk niet veel nieuws. Owjawel! Haar naam is della![]()
!
TTK zelfs, maar de Divina Commedia ligt inderdaad op dit moment op de bankquote:Op donderdag 18 november 2004 17:59 schreef ThE_ED het volgende:
Dagonet
Dante Go
Dagonet blijkt een fervent fan te zijn van het inferno van Dante. Misschien is hij daarom mod van TTL?
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:03 schreef Silmarwen het volgende:
Johnny_footballhero
be a floor Johnny Holt!
Blijkbaar heeft deze man een rare fetish. Over mensen heen lopen is een ding, maar om te eisen dat ze een vloer naspelen gaat wel erg ver....!
Ik ben niet schizo!quote:Op donderdag 18 november 2004 18:23 schreef Dagonet het volgende:
R2cksson
2 snorcks, wat een snorck is weet ik niet (was dat geen beest uit Halflife?) maar dat er 2 zijn zou iedereen toch angst in moeten boezemen.
quote:Op donderdag 18 november 2004 17:57 schreef Silmarwen het volgende:
portier
pier tor
Je zou denken een dearwachter die iedereen tegenhoudt, maar niets is minder waar, zou het familie zijn van bosbeetle?!
Peren.quote:Op donderdag 18 november 2004 18:26 schreef DearPrudence het volgende:
nu ik! nu ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |