Lebens (da's duitsquote:Op donderdag 18 november 2004 22:26 schreef Bensel het volgende:
de mijne, do me, please?
Je hurrquote:Op donderdag 18 november 2004 18:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
rotpier!
je bent gewoon een wegkwijnende wurm!
quote:Op donderdag 18 november 2004 18:10 schreef Silmarwen het volgende:
pieter pontiac
a top recipient
Deze man is niet alleen gek op mijn favoriete auto op aarde! Hij kan ook nog fungeren als antenne in deze prachtige en geile auto. Met hem heb je optimaal ontvangst!!
Ik heb het niet opgezocht, maar aangezien de middelste een 'O' is, zal er wel Fok staan.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
wat betekend ..-._---_-.- in morse taal?
quote:Op donderdag 18 november 2004 21:05 schreef Winkelmander het volgende:
[..]
pre udder acne
ieuw!!![]()
Bovendien, we weten hoe je er nu bij zit... nude pc reader!
En straks geen enge dingen recorden met je webcam he... rec nude raped
Hehe met jou naam zijn wel veel leuke dingetjes te maken
Wat is dit? De monobrauw-mod blijkt modin? En wat zegt dit over zijn vriendin?
OU-mais: wat moeten ze in Ouders met mais?quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Teknomist
'n kotsmiet
Ik wil het gewoon niet weten.
Knut
'n kut
[afbeelding] Wat is dit? De monobrauw-mod blijkt modin? En wat zegt dit over zijn vriendin?
Semtex
temsex
Wie denkt in deze blondine een seksgodin getroffen te hebben, komt bedrogen uit. Wat blijkt, elk sprankeltje van eventuele passie wordt koelbloedig door haar de kop ingedrukt.
Dagonet
Ante God
De user die na God kwam! Maar is hij Hij, of is hij degene die Hem voorging? Of is hij gewoon iemand net als ieder ander die daarna kwam? Met dit soort users weet je het natuurlijk nooit. Bij toekomstige ontmoetingen deze man derhalve niet tegenspreken.
en dit zie ik dus nu pasquote:Op donderdag 18 november 2004 17:40 schreef Dirkh het volgende:
Stinkie
Ike Isn't.
Hij ontkent het bestaan van Ike, terwijl iedereen weet dat hij degene is die Tina mishandelt heeft. Het ontkennen van deze misdaad staat hem niet zo netjes.
zequote:Op vrijdag 19 november 2004 22:25 schreef Jerruh het volgende:
stinkie: siet niks: een imburgeringscursus ten spijt probeert ze de almachtige FA te benaderen, maar het lukt net niet!
ja, ik zie je nog steeds voor vrouw aanquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze
quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, ik zie je nog steeds voor vrouw aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |