kan zijn dat je visual rating te laag is. Je moet (als het nog mogelijk is) ff wat visuele dingen upgraden, ook al wil je dit misschien niet. Als je een hoog genoege rating hebt dan komt er weer zo'n dvd/magazine aanbodquote:Op vrijdag 19 november 2004 21:47 schreef RAVW het volgende:
Ik heb nu alles gedaan en ook alle races uit gereden wat nu ?
want ik kan niet meer verder.
[afbeelding]
ja dta heb ik ook net gedaan en ik kreeg er ook eenquote:Op vrijdag 19 november 2004 22:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
kan zijn dat je visual rating te laag is. Je moet (als het nog mogelijk is) ff wat visuele dingen upgraden, ook al wil je dit misschien niet. Als je een hoog genoege rating hebt dan komt er weer zo'n dvd/magazine aanbod
Achter je tegenstanders(Oranje driehoekjes) gaan rijden en als er iets links in beeld verschijnt snel op enter rossen.quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
Outruns ??
waar kan ik die vinden
Bij level 3 veren wel ja.quote:Op vrijdag 19 november 2004 22:42 schreef Markster het volgende:
kan je ook springen met die veren ?
Ach mijn Radeon 9700 heeft ook regelmatig moeite met NFSU2.. en die is wel een stukje sneller als de 9600 Proquote:Op vrijdag 19 november 2004 20:11 schreef iggEh het volgende:
[..]
dat denk ik niet nee, alles op hoog, 1024x768
P4 3,2 GHz
1GB pc5000 DDR
Ati Radeon 9600 Pro
das dus niet het probleem
Hoever ben je? (% voltooid)quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ik snap een ding niet, sommige races (bijvoorbeel circuits) rijd ik perfect, met nitro, perfect bochten werk en getunede bak. Krijg je een +3/4 sec voorsprong en in de laatste lap halen die mofo's achter je perfect inmet een mad acceleratie.. Wordt er wel een beetje pissed van en zo gaat het spel plezier er ook wel vanaf. Want om nu twee uur over te doen om elke race uit te spelen...
Iemand tips?
Outruns??quote:Op zaterdag 20 november 2004 10:08 schreef Doracfas het volgende:
Damn, ik zit nu op 90%. Ik ben nu de koning van de stad, maar moet nog 10%. Al mijn auto's zijn 10 sterren.
Iemand die weet waar ik die laatste 10% vandaan moet halen. Alle stages van de world map zijn uitgespeeld. Ook die laatste race one on one met die eindbaas over 5 ronden.
Maar waar haal ik die laatste 10% vandaan?
De drifts langer volhouden en pas met een iets hogere snelheid de auto dwars gooien.quote:Op zaterdag 20 november 2004 11:49 schreef Mad-Matt het volgende:
Ik kan niet driften, blijf hangen op 20.000 terwijl de rest ruim in de 50.000 zit, wat doe ik verkeerd????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |