Je moet de outruns winnen....quote:Op vrijdag 19 november 2004 17:39 schreef yanggie het volgende:
Ik heb NFSU2 uitgespeeld en toch kan ik de Wide Body Part niet kopen in careermode.Mijn game completion status staat op 100% en parts unlocked staat ook op 100%. Heb een 10 sterren auto en heb alle stores ontdekt. Iemand enig idee?
ik heb hem.. hij is cooooooool!!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:48 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Je moet de outruns winnen....![]()
heb ik soms ook wel eens.. dan draaid de auto dus niet mee.. moet je ff naar het onderdeel dat je niet ziet gaan! en vervolgens op esc drukken..quote:Op vrijdag 19 november 2004 18:54 schreef iggEh het volgende:
iemand een idee dat ik bij het kopen van onderdelen niet kan zien hoe het eruit ziet, dwz ik kan niet zien hoe de nitrous purge, de koplampen etc eruit zien, op sommige screenshots zie ik dat dat wel kan. neon etc kan ik wel zien
stage 3 volgens mij...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Wanneer krijg je de Mustang eindelijk? Ik zit nu al vanaf het begin af aan geld te stashen om hem goed te kunnen tunen, maar kan hem nogsteeds niet kopen.
owhh volgens mij is dat probleem van je computer.. bij mij zie je ook geen rook enz.. kost denk ik te veel van je computer!quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:05 schreef iggEh het volgende:
ik bedoel meer dat de lampen niet aan gaan
Thxquote:Op vrijdag 19 november 2004 17:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Stoom die onder je wielkappen komen , net als in het begin van 2 fast 2 furious.
Door de "j"of de "h" in te drukken en tegelijkertijd de pijltjestoetsen
ja.. ken dat... elke keer een snellerder rondje.. laatste rondje.. laatste bocht tik je net wat aan en woef.. woef.. woef.. 3 auto's voorbij je... kun je weer 5 min. over racen...quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ik snap een ding niet, sommige races (bijvoorbeel circuits) rijdt ik perfect, met nitro, perfect bochten werk en getunede bak. Krijg je een +3/4 sec voorsprong en in de laatste lap halen die mofo's achter je perfect inmet een mad acceleratie.. Wordt er wel een beetje pissed van en zo gaat het spel plezier er ook wel vanaf. Want om nu twee uur over te doen om elke race uit te spelen...
Iemand tips?
Ik hou nu gewoon geld over, dat geef ik niet uit aan andere auto's, op die fiets.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
stage 3 volgens mij...
beetje zinloos trouwens dat je nu geld loopt te sparen.. want over een paar stage krijg je veel meer voor een race.. en dat kleine beetje geld wat je nu spaart kun je beter uitgeven aan een iets snellere motor.. zodat het wat makkelijker wordt..
dat denk ik niet nee, alles op hoog, 1024x768quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:09 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
owhh volgens mij is dat probleem van je computer.. bij mij zie je ook geen rook enz.. kost denk ik te veel van je computer!
Outruns ??quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:51 schreef DutchBlood het volgende:
Op hoeveel % ben je?(T toets)
Je kunt outruns doen voor Wide Body kits etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |