abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2004 @ 17:52:02 #151
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_23429412
Wanneer krijg je je Purge Valve? lekker wolkjes blazen! :p
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_23430684
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:39 schreef yanggie het volgende:
Ik heb NFSU2 uitgespeeld en toch kan ik de Wide Body Part niet kopen in careermode. Mijn game completion status staat op 100% en parts unlocked staat ook op 100%. Heb een 10 sterren auto en heb alle stores ontdekt. Iemand enig idee?
Je moet de outruns winnen....
pi_23430712
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:48 schreef -Evert- het volgende:

[..]

Je moet de outruns winnen....
ik heb hem.. hij is cooooooool!!!
Dit keer zonder signature
pi_23430821
iemand een idee dat ik bij het kopen van onderdelen niet kan zien hoe het eruit ziet, dwz ik kan niet zien hoe de nitrous purge, de koplampen etc eruit zien, op sommige screenshots zie ik dat dat wel kan. neon etc kan ik wel zien

edit: purge wel lampen niet (de echte lampen, die het licht geven dus, niet dat wat eromheen zit)
pi_23430865
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 18:54 schreef iggEh het volgende:
iemand een idee dat ik bij het kopen van onderdelen niet kan zien hoe het eruit ziet, dwz ik kan niet zien hoe de nitrous purge, de koplampen etc eruit zien, op sommige screenshots zie ik dat dat wel kan. neon etc kan ik wel zien
heb ik soms ook wel eens.. dan draaid de auto dus niet mee.. moet je ff naar het onderdeel dat je niet ziet gaan! en vervolgens op esc drukken..
pi_23431129
ik bedoel meer dat de lampen niet aan gaan
pi_23431158
Wanneer krijg je de Mustang eindelijk? Ik zit nu al vanaf het begin af aan geld te stashen om hem goed te kunnen tunen, maar kan hem nogsteeds niet kopen .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_23431202
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Wanneer krijg je de Mustang eindelijk? Ik zit nu al vanaf het begin af aan geld te stashen om hem goed te kunnen tunen, maar kan hem nogsteeds niet kopen .
stage 3 volgens mij...

beetje zinloos trouwens dat je nu geld loopt te sparen.. want over een paar stage krijg je veel meer voor een race.. en dat kleine beetje geld wat je nu spaart kun je beter uitgeven aan een iets snellere motor.. zodat het wat makkelijker wordt..
pi_23431217
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:05 schreef iggEh het volgende:
ik bedoel meer dat de lampen niet aan gaan
owhh volgens mij is dat probleem van je computer.. bij mij zie je ook geen rook enz.. kost denk ik te veel van je computer!
pi_23431312
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 17:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Stoom die onder je wielkappen komen , net als in het begin van 2 fast 2 furious.

Door de "j"of de "h" in te drukken en tegelijkertijd de pijltjestoetsen
Thx
Jupiler is goed
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:22:39 #161
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_23431481
Ik snap een ding niet, sommige races (bijvoorbeel circuits) rijd ik perfect, met nitro, perfect bochten werk en getunede bak. Krijg je een +3/4 sec voorsprong en in de laatste lap halen die mofo's achter je perfect in met een mad acceleratie.. Wordt er wel een beetje pissed van en zo gaat het spel plezier er ook wel vanaf. Want om nu twee uur over te doen om elke race uit te spelen...

Iemand tips?
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_23431526
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:22 schreef chocolatemoeze het volgende:
Ik snap een ding niet, sommige races (bijvoorbeel circuits) rijdt ik perfect, met nitro, perfect bochten werk en getunede bak. Krijg je een +3/4 sec voorsprong en in de laatste lap halen die mofo's achter je perfect in met een mad acceleratie.. Wordt er wel een beetje pissed van en zo gaat het spel plezier er ook wel vanaf. Want om nu twee uur over te doen om elke race uit te spelen...

Iemand tips?
ja.. ken dat... elke keer een snellerder rondje.. laatste rondje.. laatste bocht tik je net wat aan en woef.. woef.. woef.. 3 auto's voorbij je... kun je weer 5 min. over racen...

keb geen tips voor jou.. maar ram in het begin altijd een van de snelste auto's de vangrail in.. let maar op! als je het goed doet komen ze altijd als laatste de finish over..
  vrijdag 19 november 2004 @ 19:43:08 #163
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_23431916
heb daar eigenlijk nooit problemen mee tot nu toe. ik race en in de bochten heb ik altijd 2-3 seconden, begin rechte stuk met uit accelereren ook winst. dan eind recht stuk halen ze een paar tienden van seconden weer trug. overall 1.5-2 seconden winst per lap is niet zo moeilijk op URL en circuit. verschil zit em er in van...hoe gebruik je de handrem of the gewone rem?

met street race X probeer ik eerste lap snel te starten en toch als laatste te blijven. in de eerste paar bochten zitten die voor je elkaar in de weg en kun jij er langs. terwijl hun vechte moet jij breed de bocht in en remmen en dan heel dicht aan de binnenkant er uit accelareren. dan ge je ze meestal vrij makkelijk voorbij

Drag is nooit mijn sterkste punt geweest. ugh...goede tot perfecte starts en shifts. tussen de shifts gebruik ik nitro. maar op einde zit ik meestal op mijn max en begint mijn motor te oververhitten. moet dan ff gas los laten voor en tel of 2. best riskant als je wil winnen EN goede reputatie punten halen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_23431995
Kan je motor oververhitten ? Ik blijf bij drag altijd stug op het gaspedaal drukken hoor. Lekker doorduwen tot in de 8000 rpm in zn 5
Jupiler is goed
pi_23432188
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:08 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

stage 3 volgens mij...

beetje zinloos trouwens dat je nu geld loopt te sparen.. want over een paar stage krijg je veel meer voor een race.. en dat kleine beetje geld wat je nu spaart kun je beter uitgeven aan een iets snellere motor.. zodat het wat makkelijker wordt..
Ik hou nu gewoon geld over, dat geef ik niet uit aan andere auto's, op die fiets.

Mijn autootje nu .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 19 november 2004 @ 20:07:42 #166
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_23432500
nice. de mijne is tijdelijk verziekt met veel carbon en vinyls
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_23432596
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 19:09 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

owhh volgens mij is dat probleem van je computer.. bij mij zie je ook geen rook enz.. kost denk ik te veel van je computer!
dat denk ik niet nee, alles op hoog, 1024x768
P4 3,2 GHz
1GB pc5000 DDR
Ati Radeon 9600 Pro
das dus niet het probleem
pi_23432625
Ik wordt helemaal ziek van die Dragraces aan het einde .
Net als de outruns... ik verlies ze de hele tijd .
pi_23432626
* pAin is installing the game

Ziet er iig tof uit .
pi_23432651
En ik heb verdomme geen geld omdat ik elke keer dacht dat die stages upgrades op de ouwe zijn.
Nu heb ik super veel level1 zooi gekocht waar ik geen zak aan heb .
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:40:19 #171
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_23434610
Kunnen jullie even helpen ?
Alles doed het goed maar de teller voor bijna raak, burnout enzovoort die krijg ik niet te zien, er staat dan wel bijna raak maar niet hoeveel punten, :S
Who the fuck is ajax ?
pi_23434686
Die punten staan er alleen als je NoS(no²) in je auto hebt.
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:47:51 #173
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_23434790
Ik heb nu alles gedaan en ook alle races uit gereden wat nu ?
want ik kan niet meer verder.

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_23434906
Op hoeveel % ben je?(T toets)

Je kunt outruns doen voor Wide Body kits etc.
  vrijdag 19 november 2004 @ 21:52:29 #175
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_23434929
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 21:51 schreef DutchBlood het volgende:
Op hoeveel % ben je?(T toets)

Je kunt outruns doen voor Wide Body kits etc.
Outruns ??

waar kan ik die vinden
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')